kanttiksen välityssuhde?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
liukastelija
Viestit: 123
Liittynyt: 1.12.2005 18:36
Paikkakunta: Espoo

kanttiksen välityssuhde?

Viesti Kirjoittaja liukastelija »

Muistaako joku mikä on kanttiksen välityssuhde vakiona? Entä millaiseen se kannattaisi vaihtaa, jos meinaa saada larssin poistumaan vähän hätäsemmin? ;)
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

no riippuu mikä kone :shock:

farmari 1200 perä on tihein vissii 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

21013 2300tic
Avatar
liukastelija
Viestit: 123
Liittynyt: 1.12.2005 18:36
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja liukastelija »

koneen virkaa toimittaa 1.7i.. ja siis vuoden -95 kaunotar :D
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No jos hätäsesti pitää liikahtaa, niin nappiksesta/1200S:stä 4,3 perä. Se on tihein mitä löytyy helposti. Noita nappiscombin 4,44 periä ei oo tasan missään.

Vakiona ruiskussa pitäisi olla 3,9 perä, mutta saattaa siellä olla 4,1:kin. Lootanvaihto nelivaihteiseen tietysti toisi hieman tiuhemmat välit, mutta sitten menetät vitosen eikä muutenkaan hommassa paljon järkeä ole vaivaan nähden :lol:

Muutenkin näillä välien pienillä tihentämisillä on aika pieni vaikutus kiihtyvyyteen.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin