Mikähän on vialla, kun moottori käy ilman painekoteloa, kun painekotelon laittaa paikallaa niin samantien sammuu. Painekotelo on itsetehty. Kaasari on Solex 175CD. Eikös tuon pitäisi olla turbokaasari? Tai ainakin se myytiin mulle turbokaasarina. Kaasarin "ulommassa" laipassa on kolme reikää. Jos niistä tukkii kaksi niin moottori sammuu. Mikä merkitys noilla rei´illä on? Pitääkö niihin tulla ahtopaine? Niin ja onko turbossa ja vaparissa samanlaiset imusarjat? Kyseessä siis Lada, johon vaihettu volvon 2.0l vinokone. Kone on B21.
http://img74.imageshack.us/img74/7883/kaasariyh2.jpg
Tuossa on laippa samanlainen.
Solex 175 CD Ongelmia
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
Ainakin itsellä on solex cd175 kaasutin joka on alkuaan lähtöisin volvon r-sport paketista, suurimmat erot vapariin ovat neulaventtiilinä alunperin kumikärkinen 2.5 ja neula on turbossa erilainen.
Kiinnityslaipan kaikkien reikkien pitää olla yhteydessä painekoteloon tai se ei toimi oikein paineen alaisena.
http://img407.imageshack.us/img407/7516/p10005570qk.jpg
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... a4c075c3e8
Kiinnityslaipan kaikkien reikkien pitää olla yhteydessä painekoteloon tai se ei toimi oikein paineen alaisena.
http://img407.imageshack.us/img407/7516/p10005570qk.jpg
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... a4c075c3e8