Kakkosauto

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Vandaladisti

Kakkosauto

Viesti Kirjoittaja Vandaladisti »

Kävin tuossa juuri tänään koejamassa Volvo C30:n ja ajttelin sen emännälle ostaa kauppakassiksi.

Emäntä on autoa kaipaillut ja kun liksakin nousi, niin aattelin sen johonkin upottaa.

Lada 110 STW:hän pysyy ykkösautona edelleen.
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Jaa.a joo toi Volvo C 30 on ihan piristävän erillainen Volvo. Kelpaisi kyllä meidänkin talouteen :) Mutta on se mun mielestä vähän hassua jos perheen kakkos auto on 3 kertaa kalliimpi kuin ykkös auto... :roll: Mutta jos Volvo miellyttää niin kaupantekoon vaan :!: Niin ja onnea myös palkankorotuksen johdosta :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Jome

Viesti Kirjoittaja Jome »

C30 on mun mielestä ruma, kukin tekee miten parhaaks näkee, mutta itte ostasin S40:sen ennemmin pari tonnia vaan kalliimpi, huomattavasti isompi ja näyttääkin autolta. :wink:
Cadillac Deville Concours -95
Lada 2105 -94
Vandaladisti

Viesti Kirjoittaja Vandaladisti »

Joo, kakkosauto ehkä minulle. Periaatteestakin ajan Ladalla.
Meihin kanssa iski tuo erilaisuus tuossa uudessa Volvossa.

Kiitos onnitteluista.

Mä tykkäsin enemmän vanhasta S40:stä, mutta tosiaan makuja on monia. :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jos täällä mielipiteitä saa esittää, nii muhun ei ole 900 ja S90 sarjojen jälkeen mikään Volvo enää kolahtanu mitenkään, ehkä sellainen joku katumaasturi vois ollaki hyvä
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Minä ostasin kyllä meidän perheen kakkos..ei, kolm...ei, nelos...ei, vii... joo viitos autoksi kyllä UAZ PATRIOTIN :D .

Aika monta vaikka vain yhdellä on kortti :oops: .
Lada rules
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Vandaladisti kirjoitti:Joo, kakkosauto ehkä minulle. Periaatteestakin ajan Ladalla.
Meihin kanssa iski tuo erilaisuus tuossa uudessa Volvossa.

Kiitos onnitteluista.

Mä tykkäsin enemmän vanhasta S40:stä, mutta tosiaan makuja on monia. :lol:
Mulla sama juttu, jos olisi elämänkumppani, niin sille voisi ostaa jonkun "ihan muun", mutta itse jatkan kyllä periaatteesta Ladalla. Kakkosautohan kuuluukin olla kalliimpi, mullakin on kakkosauto 5 kertaa kalliimpi :lol:
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Volvo vetää väärästä päästä .... ainut oikea on joka vetää takapäästä ........ se on auto :wink:
LadaArttu

Viesti Kirjoittaja LadaArttu »

markku kirjoitti:Volvo vetää väärästä päästä .... ainut oikea on joka vetää takapäästä ........ se on auto :wink:

Onhan niitä takaveto volvoja Paras volvo on 740 bensa
Vastaa Viestiin