Köyhän miehen viritys...
Lähetetty: 19.2.2007 9:59
Eli näin saadaan autoon näennäisesti tehoa:
1.Otetaan ilmanputsari ja kaikki ylimääräiset ilmaletkut mitä mahdollista pois ennen kaasutinta / ruiskun läppäkoteloa.Ja ehdottomasti se suodatinelementti.
Näin saadaan kovat imuäänet aikaiseksi.
2.Kiristetään laturinhihna todella tiukalle.
Näin saadaan turbon vinkuminen.
3.säädetään sytytys 10 astetta aikaiselle niin saadaan huono tyhjäkäynti,koska korkeaviritteinen moottorihan ei käy kunnolla alle 2500rpm...
Eli nyt on jo tehoa nostettu 40%
4.löysätään hieman moottorinkannaketta niin aina kun nostaa jalan kaasulta,vaimea kolaus tuo mieleen suorakytkentälaatikon.
5.Ilmanpainetta renkaisiin vähintään 4bar,niin johan sutii!
Sitten vielä uskaliaimmat ottavat kesäkuumalla EK:ta todella paljon pölyävällä hiekkatiellä,aikansa kun siellä kurvailee niin saadaan myös sitä savua pakoputkesta.Näin koska savu on voimaa,jotkut väittävät.
1.Otetaan ilmanputsari ja kaikki ylimääräiset ilmaletkut mitä mahdollista pois ennen kaasutinta / ruiskun läppäkoteloa.Ja ehdottomasti se suodatinelementti.
Näin saadaan kovat imuäänet aikaiseksi.
2.Kiristetään laturinhihna todella tiukalle.
Näin saadaan turbon vinkuminen.
3.säädetään sytytys 10 astetta aikaiselle niin saadaan huono tyhjäkäynti,koska korkeaviritteinen moottorihan ei käy kunnolla alle 2500rpm...
Eli nyt on jo tehoa nostettu 40%
4.löysätään hieman moottorinkannaketta niin aina kun nostaa jalan kaasulta,vaimea kolaus tuo mieleen suorakytkentälaatikon.
5.Ilmanpainetta renkaisiin vähintään 4bar,niin johan sutii!
Sitten vielä uskaliaimmat ottavat kesäkuumalla EK:ta todella paljon pölyävällä hiekkatiellä,aikansa kun siellä kurvailee niin saadaan myös sitä savua pakoputkesta.Näin koska savu on voimaa,jotkut väittävät.