Sivu 1/11
Projekt lada 1200L tbo
Lähetetty: 2.4.2007 12:24
Kirjoittaja -jusu-
Nonnii, aattelin tehä oman topicin tälle, jos jotain sattuu vaikka kiinnostaa. Kori ei mitään maailman parasta antia ole, esim. helmat vaihdetaan uusiin ja pohja käydään läpi kokonaan. Sitten uusi kirkas punainen maali päälle. Vanteet sain tänään puhalluksesta ja vedin heti sinkkimaalin päälle ja sitten valkoinen. Sisustassakin on hieman siistimistä.
Eli, 89 vuoden 1200L mallin laabori, jota hieman kutitellaan
Hommahan on ihan alkutaipaleella, tänään pitäs väsätä pakosarjaa siihen malliin, että turbo pysyy omin avuin kiinni.
Puhallin on jonku mitsun, hukkaportti on s2:sesta audista ja kaasarina on weberin 32 tattelssoni.
Vermeitä:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2021.jpg
Kori alussa:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2024.jpg
Vanne, pohjamaaleis:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2022.jpg
Konehuone:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2014.jpg
Konehuone:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2011.jpg
Sisusta alussa:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2025.jpg
Lähetetty: 2.4.2007 21:44
Kirjoittaja iigorr
onko toi turbo sierrasta toi kaasutin? sopiko vakio kaasu vivustoon?
Lähetetty: 2.4.2007 22:09
Kirjoittaja Mara
Heh, samanlainen kaasari ja painekotelo kun mullakin!
Oli vaan just toisinpäin, eli lähtö v.koppaa kohti, oli coolerin takia niinpäin.
Kuulemma ainakin mun omat oli lähtösin just Stockmanni Sierrasta.
Vivustoa joutu muistaakseni vähän modaamaan, mutta kyseessä olikin Axteekin venakopallinen kone.
Lähetetty: 2.4.2007 22:18
Kirjoittaja -jusu-
joo, sierrasta on kaasari. Vivustoa joutuu kans hieman pajottaa, mut ei pahasti. Painekotelon kans sitte käännän toistepäin, kun cooleri tulee.
Lähetetty: 3.4.2007 8:54
Kirjoittaja iigorr
-jusu- kirjoitti:joo, sierrasta on kaasari. Vivustoa joutuu kans hieman pajottaa, mut ei pahasti. Painekotelon kans sitte käännän toistepäin, kun cooleri tulee.
painekoteloa ei sinänsä pysty kääntämään kun se pohja ei ole symmetrinen..
Lähetetty: 3.4.2007 11:29
Kirjoittaja -jusu-
joo, huomasin kans ku otin sen pois

Lähetetty: 12.4.2007 15:17
Kirjoittaja -jusu-
Ei oo kerenny ladalle tekemään juuri mitään, mutta tänään oli töis vähä rauhallisempaa, niin tinailin käyriä. Vielä putket yhteen, nii ois turbolle paikka valmis.
Pakosarjan jatke turbolle vaihees.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada001.jpg
Pakosarjan jatke turbolle valmis.
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/lada.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a001-2.jpg
Vanteetki sai väriä pintaan.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada002.jpg
Pientä mallailua.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a002-1.jpg
Tulee aika ahasta, kun ton hukkiksenki tonne vielä survoo.
Lähetetty: 14.4.2007 18:09
Kirjoittaja -jusu-
Pikkusen alotin lattiaa laittamaan, löyty sieltä hienoja korjauskikkoja, yhden ruostuneen sauman päällä oli rautasahanterä ja pakkelia päällä
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk054.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk058.jpg
Siitä jolleki hyvät recarot
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk055.jpg
Edit:
Tommoset hilppeet tuli tos viikonlopun aikana.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada004.jpg
Lähetetty: 22.5.2007 18:43
Kirjoittaja -jusu-
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a001-3.jpg
Jotai uutta, ei kovin kummosta. Vielä hukkaportille pitäs tila jostai katella ja painekotelo "kääntää". Modaan varmaan tosta vanhasta, tai sitte rakennan uuden.

Mites muuten, onko hukkaportille haitaksi, jos sen esim. laittaan kyljelleen toimimaan? Vai onko suositeltavaa mahdollisimman pystyssä?
Lähetetty: 22.5.2007 21:22
Kirjoittaja ralli lada
ainakin 99Turbossa on ulkoinen hukkaportti melkein vaakatasossa, tai ainakin lähempänä vaakaa kun pystyä. ( jos oikein muistan)
Re: Projekt lada 1200 thyrbo
Lähetetty: 11.6.2007 16:42
Kirjoittaja -jusu-
Nojoo, pikkusen taas saanu jotain räpellettyä, eli downpipea aloin rakentamaan ja painekotelonreijän käänsin toiselle puolelle. Hukkikselleki sain laipat ja seuraavaksi sen kiinnittäminen pakosarjaan.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3227.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3228.jpg
edittiä: hukkaportille vähä tein vielä illalla paikkaa, huomenna hitsi laulamaan
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3229.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3230.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3231.jpg
Re: Projekt lada 1200 thyrbo
Lähetetty: 12.6.2007 19:44
Kirjoittaja -jusu-
nonii, löytyhän sille jonkinlainen paikka, luultavasti käännän vielä ton "paluupuolen" alaspäin ja sieltä sitte putken kylkeen.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3235.jpg
Onkos semmosta kumiletkua, mikä kestää pakokaasua ja kuumuutta? Muistelisin että oisin jossain rojektissa nähnyt käytettävän semmosta hukkikselta pakoputkeen.
Edittiä: löysin jopa koneelta tuon kuvan
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... Toyota.jpg
Re: Projekt lada 1200 thyrbo
Lähetetty: 12.6.2007 21:11
Kirjoittaja iigorr
-jusu- kirjoitti:
Onkos semmosta kumiletkua, mikä kestää pakokaasua ja kuumuutta? Muistelisin että oisin jossain rojektissa nähnyt käytettävän semmosta hukkikselta pakoputkeen.
Edittiä: löysin jopa koneelta tuon kuvan
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... Toyota.jpg
tarkottaako se jos joku on sellaista käyttänyt että se kestää

vähä näyttäs joltain metalli päällysteiseltä letkulta..
Re: Projekt lada 1200 thyrbo
Lähetetty: 12.6.2007 21:23
Kirjoittaja -jusu-
no ei

nii, kai toi jotain metallipunos paskaa on.. ei sen väliä, kuhan vaa vähä taipuis.

Re: Projekt lada 1200 thyrbo
Lähetetty: 17.6.2007 18:24
Kirjoittaja larbatzi
älä käytä nylokki mutereita turbossa ei ole mitään vastaava hyötyö niistä sillä se sininen osa sulaa pois.