Kärjetön
Kärjetön
täst on paljon ollu juttuu ja hakuu käytin mut en saanu ihan varmaa tietoo, elikkäs kysymys kuuluu että mitä eroo tossa axtekin kärjettömäs on tavalliseen kärjettömään?auto vm-88 nappis 1700 kone tuplat kiree nokka peltisatsi ja jotain muuta niin ajattelin lopettaa ton kärjellisen kanssa tappelun niin voisko axtekist ottaa tohon syttyboxin ja jakajan ja puolan?mitenkäs johdotukset laitetaan?
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
Tottakai sen voi siitä ottaa. Tarvitset tosiaan puolan, jakajan, sytkäboksin ja johtosarjan. Jos otat nuo hilppeet kokonaisesta autosta, niin älä irroita jakajan ja sytkäboksin liittimiä, niitä on v1ttumaista irroittaa ja vielä hauskempi laittaa kiinni. Eli irroitat jakajan, sytkäboksin ja johtosarjan yhtenä könttinä, niin helpottaa huomattavasti.
Johtosarjasta tulee puolalle 2+1 johtoa, musta kytketään maihin ja kaksi värillistä puolan plussaan ja miinukseen. Jos laitat ne väärinpäin, mitään ei rikkoudu, Lada ei vain lähde käyntiin. Johdot vaan toisinpäin ja sitten toimii.
Syttyboksi kannattaa kiinnittää mahdollisimman tasaiselle alustalle, itselläni on pissapojan säiliön alla.
Tosta jakajan toiminnasta saa joku viisaampi kertoa. Mut ei varmasti rupea sytkä hyppimään isoillakaan kierroksilla
Johtosarjasta tulee puolalle 2+1 johtoa, musta kytketään maihin ja kaksi värillistä puolan plussaan ja miinukseen. Jos laitat ne väärinpäin, mitään ei rikkoudu, Lada ei vain lähde käyntiin. Johdot vaan toisinpäin ja sitten toimii.
Syttyboksi kannattaa kiinnittää mahdollisimman tasaiselle alustalle, itselläni on pissapojan säiliön alla.
Tosta jakajan toiminnasta saa joku viisaampi kertoa. Mut ei varmasti rupea sytkä hyppimään isoillakaan kierroksilla

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™