Sivu 1/1
Kärjetön
Lähetetty: 22.4.2007 12:50
Kirjoittaja ^pena^
täst on paljon ollu juttuu ja hakuu käytin mut en saanu ihan varmaa tietoo, elikkäs kysymys kuuluu että mitä eroo tossa axtekin kärjettömäs on tavalliseen kärjettömään?auto vm-88 nappis 1700 kone tuplat kiree nokka peltisatsi ja jotain muuta niin ajattelin lopettaa ton kärjellisen kanssa tappelun niin voisko axtekist ottaa tohon syttyboxin ja jakajan ja puolan?mitenkäs johdotukset laitetaan?
Lähetetty: 22.4.2007 13:10
Kirjoittaja Jokari
Tottakai sen voi siitä ottaa. Tarvitset tosiaan puolan, jakajan, sytkäboksin ja johtosarjan. Jos otat nuo hilppeet kokonaisesta autosta, niin älä irroita jakajan ja sytkäboksin liittimiä, niitä on v1ttumaista irroittaa ja vielä hauskempi laittaa kiinni. Eli irroitat jakajan, sytkäboksin ja johtosarjan yhtenä könttinä, niin helpottaa huomattavasti.
Johtosarjasta tulee puolalle 2+1 johtoa, musta kytketään maihin ja kaksi värillistä puolan plussaan ja miinukseen. Jos laitat ne väärinpäin, mitään ei rikkoudu, Lada ei vain lähde käyntiin. Johdot vaan toisinpäin ja sitten toimii.
Syttyboksi kannattaa kiinnittää mahdollisimman tasaiselle alustalle, itselläni on pissapojan säiliön alla.
Tosta jakajan toiminnasta saa joku viisaampi kertoa. Mut ei varmasti rupea sytkä hyppimään isoillakaan kierroksilla

Lähetetty: 22.4.2007 14:08
Kirjoittaja ^pena^
elikkä laitanko ne piuhat mitkä tulee nappikses puolalle niin vaan samalla lailla uuteen puolaan.meinaan ottaa axteekist koko paketin eli kaikki piuhat mitkä tulere boxilta tai jakajalta niin en irrota
Lähetetty: 22.4.2007 14:16
Kirjoittaja Jokari
Juu ne auton omat johdot laitetaan aivan samalla tavalla uuteen puolaan. Kärjettömän puolassa saattaa olla navat toisinpäin kuin alkuperäisessä, mut muuta huomiota se ei vaadi
