Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Yogi
Ylläpito
Viestit: 2916
Liittynyt: 2.2.2005 8:38
Paikkakunta: Pori

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Vaikka omaankin Spinnerin kaikki numerot uudesta lähtien, ei tuleva lehti ole kovin tasokas :? Vain Lada pelastaa sen! Nimittäin...jälleen kerran...jotain katkenneita Mustangeja ja osien vaihtoa vaniin! Eikö täällä harrasteautolehdet osaa mistään muusta kirjoittaa, kuin noista tusinavehkeistä!
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Nyt kaikki tuunaajat ostamaan uusin SPINNERI,lehti jossa on ensimmäinen lada kansi+pääjuttuna.
Koittakaas perässä samaan...
Siitä sitten ammentamaan rakennusvinkkejä.
Avatar
khonkonen
Viestit: 264
Liittynyt: 12.8.2004 22:18
Paikkakunta: OULU

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Siellähän oli spinnerin kannessa oikeen komea nappis.

Taitaa olla vieläpä ensimmäinen lada joka on päässyt lehteen asti?

Näyttää olevan vielä oikeen taidolla rakennettu! Pyöriikö tämä Petri täällä palstalla?
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ihan kelpo juttuhan tuosta oli tehty..... vielä kerran hatun nosto pöhölle, niin ideoinnin kuin toteutuksen puolesta. sama se oli taunuksen kone kuinka laiska tahansa mutta idea sen istuttamisesta, tässä projektissa ei ole ainoa tekninen suoritus ollut sepaluksen avaaminen aamulla ilman avustusta. ehdottomasti suomen hienoin lada
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
KGB1.2L

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja KGB1.2L »

Kyllä ku joku viittii nähä vaivaa nuin palio ........ NII Hattua nostan
Eikä ollu ruma-ankanpoikanen tuo tekele..
Jotten sanos että jopa röyhkiän komia...

T.EP

....
Nii ja olihan sielä toisaalla tästä yläluomiturpoladastaki kuva....
JR

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja JR »

Yli aiheen:Ahvenistolla 19.08-07 näin itsetehdyn Turbo ladan kulki tosi hyvin ,kenen lie? Ahveniston lada kierros ennätys on vakio laatikolla vapaastihengittävällä ladalla 1.31,???,joka on tosikova aika.Jos vielä olisi videoita Hannukaisen spritti/ralli ajosta niin voisi sanoa että osaajia ja tekijöitä löytyy ladoihin laidasta laitaan!(Mosse 0-400 on oma lukunsa)tekijöistä.
Avatar
raul
Viestit: 655
Liittynyt: 4.6.2006 21:20
Paikkakunta: Etelä

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja raul »

Tarkoitat varmaan Juha Rajavuoren harmaata 2103:sta... oli kisassa 11. ja yhdeksäs. RS B:n TC-Lada koki pieniä vastoinkäymisiä eikä päässyt osallistumaan.
☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Tulipahan törmättyä tällaiseen viteoon Rivermeetistä mistä saapi kuunnella vähän tuon vinkkelkoneen höpötystä:
http://www.telemail.fi/petri.vanninen/R ... 202007.wmv
KGB1.2L

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja KGB1.2L »

aiettä......
ei voi muuta sanoa
hyvä mr.pöhö

ja maireeita kilomeetrejä waaan sulle ja sun V6 Ladalllle

se on laatu ja (woorti)..

T.Esa

1.2combi
ja Niva
Viimeksi muokannut KGB1.2L, 9.9.2007 1:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ElManu
Viestit: 270
Liittynyt: 17.5.2006 14:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja ElManu »

Ei ihan vakio 1200:lta kuulostanu... :lol:
Ihe ku tekköö, ni suap just semmosen ku sattuu tulemmaan!
Pallokorva

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja Pallokorva »

Eikä vakiolta fordin kutoselta. Varsin herkkään kuullosti sirahtelevan siinä paikoillaan ollessa ja tuo tyhjäkäynnin saundi kyllä kertoo sen että ei mahda ihan tehtaan jäljiltä olla puristukset eikä nokka-akseli. Vääntöä näytti myös löytyvän, hyvä kun auton oli liikkeelle saanut niin jo survoi kolmosta kaappiin eikä ihmeemmin kakistellut.

Tuossa on kyllä otetta sekä erikoinen peli ja en yhtään ihmettele jos on päässyt spinneriin.
KGB1.2L

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja KGB1.2L »

no FORD pieni V6 ei ole teholtaan hääävi
M U T T A
aatteleppa
..
Lada1200L ajaa sinua vasten olet vaikka pysäkillä ootat linkkaaa aamulla..
ajaa Lada ohitsesi ja kutonen mööyriiii ..tulisko mairea ja hienon kaunis olo widdu lata ja kutonen myllää

T.Esa

pari normaalia +tiisseli sekottaja
Pallokorva

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja Pallokorva »

Eihän se kutonen tehtaan jäljiltä mikään kovin häävi tehojensa suhteen ole mutta jos jotain noistä äänistä alkaisi arvailemaan on teholukemat jotain muuta kuin ohjekirjan ilmoittama.

Ostin tuon lehden ihan mielenkiinnosta ja tuota epäilyäni tuon moottorin suorituskyvystä tukee myös se, ettei siitä puhuta tai paremminkin kerrota mitään yksityiskohtia siinä jutussa.

Ehkä auton huomioarvo on jo ihan riittävän suuri tuollaisenaan ja sitä ei tarvitse enää pönkittää moottoritehoilla.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Viesti Kirjoittaja samarai »

Tällainen Saab 96:seenkin on näköjään Suomessa laitettu Ford V6 turbolla. Puhutaan jotain 300hv. tehoista.. onko sitten joku isolohko :roll:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Lehtijutussa ei totta tosiaan kerrota edes tuon moottorin sylinteritilavuutta saati sen vakiotehoa, eikä siinä kyllä puhuta mitään Ladan omienkaan moottoreiden tilavuuksista eikä niistä rajoista minkä puitteissa siihen saa moottoreita vaihtaa, joten siinä mielessä sepustuksesta ei ole juurikaan hyötyä Ladojen virittelijöille. Tätäkö on tuo lehden kannessakin mainostettu harrasteautoilun uusi suunta?

Nythän joku peltotuunaajapölkkypää saattaa hyvinkin kuvitella, että kyseinen moottori olisi isompikin kuin parilitrainen vakiona vajaa sataheppainen.
Vastaa Viestiin