Motivaatio hukassa.....

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
pappa- igor

Motivaatio hukassa.....

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

Haluu ostaa rakennus ja työ motivaatioo ainakin paketti autollisen, enemmänkin ostan jos on edullista :? Loppuu kyvyt... ei jaksa... toi pa*ka vie kaikki rahat ja ajan, mitään se ei anna :( tekis mieli hinata kuusakoskelle koko haaska :evil: koko kesä pilalla kun ei pääse ladalla ajeleen, ens kesään niin pitkä aika, kylmä ja liukas talvi välissä :shock: auttakaa!!!!!
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
sinihelmi

Re: Motivaatio hukassa.....

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

ei kandee lannistuu.
GOODBYE KURJUUDELLE
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jos projekti ei maistu kertoo se siitä että projekti ei ole mielekäs, tai ehkä eteen tuli jokin mielekkäämpi projekti ja se sai edellisen tuntumaan raskaalta pakkopullalta. Itellä tulee usein tuollaista eteen, mutta yleensä ne projektit ei ole niin tärkeitä etteikö ne voisi oottaa sitä kun ABC projekti alkaa maistumaan puulta. ehkä elämässä pitääkin olla kaksi erillaista harrastusta joiden välillä voi seilata mielialansa mukaan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ss127
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Kuules. Mulla oli samoja oireita ton Pimppiksen kanssa kun rupes kaikki tökkimään ja tuntui siltä ettei tule valmista. Siihen ei auttanut muu kuin se , että alkaa hommiin.Sitten kun homma alkaa sujumaan niin se inspiraatio tulee sieltä takaisin.Ja tämän voin sanoa kokemuksesta.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Motivaatiota tännekkin suuntaan voisi tulla sopiva määrä. Ei sitä vaan tunnu jaksavan mitään. Ja jos joku projekti joskus etenisi, mutta sitä tulee niitä takapakkeja aina vaan. Ei kovin innostavaa ole se sellainen. Ja sitten on tämä yksi tekijä eli aika jota ei tunnu riittävän oikein mihinkään.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Toi on kyllä niin tuttua, niin tuttua että!
Eipä hätää, jos yksi kesä menee piloille, mulla on menny jo vaikka kuinka monta ja kuvaavaa on se, että joka kesälomalla tulee laihduttuakin 5 kiloa, kun pitää vaan hämyillä pajalla, ei muka ehdi ees syömään välillä.. :shock:
Ei siinä muuten mitään, muttei ne rojektit silti etene toivotulla tavalla, mun eka rojektiLada (parilamppunen) mätänee samoilla renkaansijoillaan 5:ttä vuotta, kun aina pitää ahnehtia uusia "kivoja" romuja työn alle ja aina se uusi syrjäyttää ne vanhat; mulla on nyt kolme rojektia ja vanhan Soliferimopon entisöintikin kesken ja taas tekis mieli ostaa joku uusi herkku, joka taas ohittaa ne muut rojektit.
Alkaa vaan olemaan jo niin paljon rästissä, että lamaantuu paikoilleen, eikä saa tehtyä mitään!

Toi em. parilamppukin alkaa olemaan kohta niin mätä, että voikin viedä suoraan paaliin, mut EHKÄ jo ens kesänä pääsis tekemään.. :oops: :oops:
2102 16V ex.
2103 -75
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Autot on tehty liikkumista varten. Jokainen auto tulee joskus elinkaarensa päähän, jonka jälkeen sen rassaaminen on ajan hukkaa. Jos autot ois tehty rassaamista varten ois osat siipimuttereilla kiinni...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Juu ei tuu mun ruiskunivastakaan mitään :evil:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Itsekin ostin kun lehdessä näin ilmoituksen syksyllä 2001 tuon Lada -74:n jossa "moottorivaurio". Käy kolmella pytyllä. Päätin tehdä pitkäaikaisesta haaveesta totta ja hommata 1600-koneen 2101-koppaan. Eipä sellaista löytynyt mutta kolaroitu 1700i löytyi ja ostin sen. Keväällä 2002 piti 1700:n kone ja vaihdelaatikko siirtää sitten tuohon -74:ään mutta sitten löysinkin tuon -71:n johon se tuli. Sitten päätin tehdä -74:stä 1600:n jota varten talvi-Ladan poistin rekisteristä mutta edelleen homma on aloittamatta vaille valmis. Välillä yritin projektia myydäkin mutta yhtään asiasta vähääkään kiinnostunutta ei löytynyt. Kolme kertaa tuo -74 on tullut katsastettua ja olen pitänyt sen rekisterissä ja ajoneuvoverot maksanut siltä varalta että se tulee otettua työn alle. Viime kuun lopussa sitten eräs tyyppi otti yhteyttä ja halusi ostaa tuon museoautoprojektiksi, hinta sovittiin ja päivä jolloin tulee hakemaan. Vaan eipä tullut, ei ilmoitellut mitään, ei vastannut sähköpostiin, kapulaan en jaksanut soittaa. Taitaa kyllä nyt käydä niin että ruuvaan kilvet irti ja vien ne konttorille, minkäänlaista kiinnostusta ei ole alkaa tuota näpertämään, noissa -70 ja -71 Ladoissa on näpertämistä ihan tarpeeksi ja -85 Combikin on tarkoitus pitää tien päällä mahdollisimman pitkään, mitään sille ei kyllä kesän aikana ole tarvinnut tehdä kuin öljyä ja bensaa lisätä.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

,_,/ukka kirjoitti:Autot on tehty liikkumista varten. Jokainen auto tulee joskus elinkaarensa päähän, jonka jälkeen sen rassaaminen on ajan hukkaa. Jos autot ois tehty rassaamista varten ois osat siipimuttereilla kiinni...

,_,/ukka
Pääsääntöisesti ajoneuvoharrastus Suomessa on ajan- ja etenkin rahanhukkaa, mutta kun ei luonto anna periksi luovuttaa, myydä näitä romuja helv*ttiin ja ostaa sitä hiirenharmaata alle 10v. jormakorollaa ja ajaa onnellisena. :)
2102 16V ex.
2103 -75
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Kyllä se asenne muuttuu sille corollalle myönteiseksi kun ikää tulee lisää...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
robson

Viesti Kirjoittaja robson »

olisipa mullakin motivaatio hukassa mutta ei.omia projekteja on 3 kappaletta,sitten vielä kaverien ja tuttujen autot ja yksi peräkärry projekti.vielä tarvitsisi ottaa äitin auto työn alle ,hitsata ja vaihtaa siiten iskarit,jouset,ymym.ei tämäkään hääviä ole että ajattelee 24 tuntia vuorokaudessa autoja. :) kun en laita autoja luen autolehtiä/katson autofilmejä/pelaan autopelejä...eipä mulla elämässä muuta olekkaan kuin autot ja koirat. :? autot on mulle pahempi riippuvuus kuin tupakka,n,12vuotta tuli poltettua tupakkaa ja nyt oon ollut 4kuukautta ilman.autoja ilman ei pysty olemaan. :)

myönnän olen autoholisti. 8)
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Mun vanhin poika vaihtaa luultavasti ensikesänä 91:n Axtecin 82:n Corollaan.Eipä ole moottorikaasareita ja katalysaattoreita....ehkä hiukan rapee,mutta niin nopee :lol:
robson

Viesti Kirjoittaja robson »

Jaska HKI kirjoitti:Mun vanhin poika vaihtaa luultavasti ensikesänä 91:n Axtecin 82:n Corollaan.Eipä ole moottorikaasareita ja katalysaattoreita....ehkä hiukan rapee,mutta niin nopee :lol:
ja k-moottori kestää. 8)
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

robson kirjoitti:olisipa mullakin motivaatio hukassa mutta ei.omia projekteja on 3 kappaletta,sitten vielä kaverien ja tuttujen autot ja yksi peräkärry projekti.vielä tarvitsisi ottaa äitin auto työn alle ,hitsata ja vaihtaa siiten iskarit,jouset,ymym.ei tämäkään hääviä ole että ajattelee 24 tuntia vuorokaudessa autoja. :) kun en laita autoja luen autolehtiä/katson autofilmejä/pelaan autopelejä...eipä mulla elämässä muuta olekkaan kuin autot ja koirat. :? autot on mulle pahempi riippuvuus kuin tupakka,n,12vuotta tuli poltettua tupakkaa ja nyt oon ollut 4kuukautta ilman.autoja ilman ei pysty olemaan. :)

myönnän olen autoholisti. 8)
Mulla on työn puolesta yli 100 autoo huollettavana, korjattavana, fiksattavana ja siivottavana!! 3 harraste-autoo ja olosuhteiden pakosta käyttö-auton haaska jossa on korjattavaa saman verran kun harraste-autossa... Röökiä olen kyllä kokeillut ja myönnän että olen kohta alkoholisti :( kun vaan pääsis noista haaskoista eroon ja sais edes yhden hyvän :?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Vastaa Viestiin