Kohta jyrähtää!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Kohta jyrähtää!

Viesti Kirjoittaja micco »

Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Onneksi olkoon, sähän olet vauhtia pitänyt!

Jään innolla odottelemaan raportteja millainen tuli.

Ootko muuten modifioinut voitelujärjestelmää jollakin tavalla?
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Aika hyvältä näyttää sulla ilmeisesti on ihan turbo käyttöön tarkoitettu kaasarikin, minä sitkeästi taistelen modatun axtekin kanssa. Missäs olet coolerin teettänyt ja mitä maksoi?
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
suutari

Viesti Kirjoittaja suutari »

näyttää mukavalta. Kunhan pääsis omankin latuskan kimppuun kohta puoliin.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

NesteHukka kirjoitti:Onneksi olkoon, sähän olet vauhtia pitänyt!

Jään innolla odottelemaan raportteja millainen tuli.

Ootko muuten modifioinut voitelujärjestelmää jollakin tavalla?
Pakko pitää vauhtia kun pitää olla talli tyhjä kuun loppuun mennessä eikä ladaa työntämällä voi tallista ulos ottaa. Olisiko jollakulla tyhjää tallia tiedossa?
Voitelu on vakio (toistaiseksi)
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Turbiini kirjoitti:Aika hyvältä näyttää sulla ilmeisesti on ihan turbo käyttöön tarkoitettu kaasarikin, minä sitkeästi taistelen modatun axtekin kanssa. Missäs olet coolerin teettänyt ja mitä maksoi?
Kaasari on Weberin DAT32 ja peräisin (ehkä) Stockman-sierrasta. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus vaihtaa Megasquirttiin tms. ruiskuun.
En teettänyt cooleria vaan ostin sen käytettynä. Oli halpa mutta kenno ei ole sisärivoitettua mallia eli sillä ei varmaan tee mitään :)
Vastaa Viestiin