Peltoautoilu
- Teemu Kankaanpää
Peltoautoilu
Oletkos itte omistanu nuorena pojankloppina auton, millä oot harjotellu tai yleesäkkin ajanu?
(Jep, tiedän että tuolla on peltotuunaajista aihe, mutta tämä onkin eri asia)
Mulla on nyt tällä hetkellä pari autoa. 205 XS pösö ja 1500S Lada (2105).
EX-autona oli Daihatsu Charade '91.
// Kupoli.biz || Autot
(Jep, tiedän että tuolla on peltotuunaajista aihe, mutta tämä onkin eri asia)
Mulla on nyt tällä hetkellä pari autoa. 205 XS pösö ja 1500S Lada (2105).
EX-autona oli Daihatsu Charade '91.
// Kupoli.biz || Autot
Re: Peltoautoilu
Neckar 770 oli aikoinaan monttuautona:Harmi kun tuli rällättyä paskaksi ,eikä säilötty latoon talteen 

Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Koko ikäni asunu kaupungissa, joten eip oo ollu peltoautoja 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kyllähän tuota on tullut harrastettua, ja harrastetaan edelleen. 11 vuotiaana alotin ja nyt ikää 15v.
Autoja on ollut 13. Niistä 8kpl on vuosien mittaan paalattu.
Huomaa selvästi miten tämä laji kehittyy ainakin minun osaltani: ennen autoja ei säästelty yhtään, ne pidettiin ihan vakioina ja olivat paalausvalmiita puolen vuoden jälkeen. Sitten alkoi tulla semmoinen buumi että autoja piti keventää ja maalata, sisältä ylimääräset penkit ja verhoilut ym ja kili kali maalia pintaan.
Näistä nykyisestä viidestä autosta en yhtäkään nykyisessä kunnossa paaliin laittaisi.
Nyt alkanut autojen sisään ilmestyä turvakaaria, kuppipenkkejä ja muuta härpäkettä....
Ja pellolla en enään aja niin paljon kuin ennen, mutta jääradalla talvisin melko paljon
Kilpailutoimintaakin pääsin Rokkirallin muododossa kokeilemaan, oli se vaan mahtavaa!
Kyllä se paalauttaminen nyt on ruvennut harmittamaan muutaman auton kohdalla, mm. 2 Ladaa joista toinen ei ollut edes mätä.
Autoja on ollut 13. Niistä 8kpl on vuosien mittaan paalattu.
Huomaa selvästi miten tämä laji kehittyy ainakin minun osaltani: ennen autoja ei säästelty yhtään, ne pidettiin ihan vakioina ja olivat paalausvalmiita puolen vuoden jälkeen. Sitten alkoi tulla semmoinen buumi että autoja piti keventää ja maalata, sisältä ylimääräset penkit ja verhoilut ym ja kili kali maalia pintaan.
Näistä nykyisestä viidestä autosta en yhtäkään nykyisessä kunnossa paaliin laittaisi.
Nyt alkanut autojen sisään ilmestyä turvakaaria, kuppipenkkejä ja muuta härpäkettä....
Ja pellolla en enään aja niin paljon kuin ennen, mutta jääradalla talvisin melko paljon

Kilpailutoimintaakin pääsin Rokkirallin muododossa kokeilemaan, oli se vaan mahtavaa!

Kyllä se paalauttaminen nyt on ruvennut harmittamaan muutaman auton kohdalla, mm. 2 Ladaa joista toinen ei ollut edes mätä.
- lada 1200s
Datsun Sunny vm jotain -80 takaveto oli vajaa kymmenen vuotta sitten.
Nissan Datsun kestää.
Nissan Datsun kestää.
No kestää, lujempia autoja saa hakea, onhan ne tosin melko rapsakoita mutta muuten hyviä.lada 1200s kirjoitti: Nissan Datsun kestää.
Minulla oli 2kpl Nissan Datsun Cherryjä, kummatkin vuosimallia 1982.
- Teemu Kankaanpää
Jepojep, tulin saaneeks uuden auton taas.
Toyota Corolla 1,3 vm. 87 jos oikein muistan.
Toyota Corolla 1,3 vm. 87 jos oikein muistan.
Rivitaloasujana ei ole ollut kovin paljoa peltoja. Peltomopoiluun olen osallistunut.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
- START
- Lada kerhon jäsen
en kyllä ymmärrä miten joku voi sanoa että datsun kestää varsinkaan nissan datsunlada_r kirjoitti:No kestää, lujempia autoja saa hakea, onhan ne tosin melko rapsakoita mutta muuten hyviä.lada 1200s kirjoitti: Nissan Datsun kestää.
mielestäni näistä kaikista pahimpia ovat juurikin nuo cherryt
kyllähän niissä tekniikka pelaa ja muuten mutta kun ovat niin uskomattoman mätiä lähes poikkeuksetta
takapyörän ripustukset ei kestä (kun ne lahoaa) tiedän useita cherryjä jossa taka pyörän ripustus on mennyt p**kaks
sitten niissä se suurin vika ollu jo tehtaalta lähtiessä: se merkki siinä keulassa.....
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Noo, meinasin lähinna että jos ei olisi mätiä niin mahdottoman vahvaa tekoa tekniikaltaan..START kirjoitti:en kyllä ymmärrä miten joku voi sanoa että datsun kestää varsinkaan nissan datsunlada_r kirjoitti:No kestää, lujempia autoja saa hakea, onhan ne tosin melko rapsakoita mutta muuten hyviä.lada 1200s kirjoitti: Nissan Datsun kestää.
mielestäni näistä kaikista pahimpia ovat juurikin nuo cherryt
kyllähän niissä tekniikka pelaa ja muuten mutta kun ovat niin uskomattoman mätiä lähes poikkeuksetta
takapyörän ripustukset ei kestä (kun ne lahoaa) tiedän useita cherryjä jossa taka pyörän ripustus on mennyt p**kaks
sitten niissä se suurin vika ollu jo tehtaalta lähtiessä: se merkki siinä keulassa.....
Mun toiseen Cherryyn hitsattiin ne tukivarrenkorvat. Toinen ajettiin melko nopeasti paskaks, siitähän taittu kummatkin takaripustukset alle

- Teemu Kankaanpää

Toyota Corolla '89

Lada 2105 1500S '94

Peugeot 205 XS '88
Siinä on nyt kalusto.
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
Datsun 120A Cherry oli silloin joskus kauan sitten peltopelinä... Kiersi niin woihan wanha wihtahousu ja tyypilliseen tapaan takaripustukset sai hitsata monta kertaa uusiksi, että pystyi ajelemaan 

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
- Teemu Kankaanpää
Tuli eilen kaveri sanomaan IRC-galleriassa:
"Jätkä saa autoja ku roope ankka rahaa"
"Jätkä saa autoja ku roope ankka rahaa"