Voi minua!
Voi minua!
Kirjoitan tässä häntä koipien välissä.
Olin ladakuski noin pari vuotta ja täälläkin kirjoittelin ahkerasti. Viime syksynä ladani hajosi ja päätin toisenmerkkisen auton - Mersun.
Rehvastelin asiasta täälläkin palstalta ja ystävät - en enää vieraillut täällä.
Kunnes tänään...
Tulin huvikseni lukemaan kirjoituksia ja minut valtasi häpeän tunne. Olin hyljännyt porvarillispuuskassani tämän hienon yhteisön. Lisäksi rupesin kaipaamaan vanhaa ladaani. Meninkin jo myyntipalstalle seuraamaan, josko sieltä löytyisi sopiva auto. Mersu on olevinaan hieno auto, mutta ladatunnelmaa se ei ikinä pysty tarjoamaan.
Toivon mukaan ette tällaistä takin kääntäjää katso kovin pahalla, mutta olisin halukas palaamaan yhteisöönne...
nöyrin mielin
hiski
Olin ladakuski noin pari vuotta ja täälläkin kirjoittelin ahkerasti. Viime syksynä ladani hajosi ja päätin toisenmerkkisen auton - Mersun.
Rehvastelin asiasta täälläkin palstalta ja ystävät - en enää vieraillut täällä.
Kunnes tänään...
Tulin huvikseni lukemaan kirjoituksia ja minut valtasi häpeän tunne. Olin hyljännyt porvarillispuuskassani tämän hienon yhteisön. Lisäksi rupesin kaipaamaan vanhaa ladaani. Meninkin jo myyntipalstalle seuraamaan, josko sieltä löytyisi sopiva auto. Mersu on olevinaan hieno auto, mutta ladatunnelmaa se ei ikinä pysty tarjoamaan.
Toivon mukaan ette tällaistä takin kääntäjää katso kovin pahalla, mutta olisin halukas palaamaan yhteisöönne...
nöyrin mielin
hiski
- Lada-Jussi
jes
kun kokeilee välillä jotain muuta, huomaa varsin pian kuinka hyvä auto Lada on!!!!

- lada 1200s
Nyt on pakko sanoa: MITÄ MINÄ SANOIN!
Oisit vaan pitänyt sen vanhan larppasi niin kuin neuvoin... Älä suotta nyt Ladaa osta, vaan osta minulta hyvä Mosse
Oisit vaan pitänyt sen vanhan larppasi niin kuin neuvoin... Älä suotta nyt Ladaa osta, vaan osta minulta hyvä Mosse

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Rehellisesti sanoen, et YHTÄ helposti kuin Ladaan, mutta melkein. Pitää vaan tietää mistä ostaa, ja se know how kuuluu kauppaan. 
Mutta esim. tässä tapauksesa kaupan mukana seuraa mm. 2 kpl ölynsuodattimia (löytyy vielä helposti esim. Motonet), 3 kpl kärkiä, melkein uudet umpiot, venttiilikopan tiiviste ym. Ilmasuodatin sama kuin Ladassa, tulpat ja johdot hyllytavaraa. Siinähän sitä jo useammin kuluvaa käyttöosaa on. Motonetista löytyy yllättävän hyvin vielä tavaraa.

Mutta esim. tässä tapauksesa kaupan mukana seuraa mm. 2 kpl ölynsuodattimia (löytyy vielä helposti esim. Motonet), 3 kpl kärkiä, melkein uudet umpiot, venttiilikopan tiiviste ym. Ilmasuodatin sama kuin Ladassa, tulpat ja johdot hyllytavaraa. Siinähän sitä jo useammin kuluvaa käyttöosaa on. Motonetista löytyy yllättävän hyvin vielä tavaraa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
-
- Mosse-Aksu
- Mosse-Aksu
Re: Voi minua!
Minä puolestani olen aloittanut urani Coupé Mersulla, mutta jossain vaiheessa omistin kaksi Ladaakin. Ja on totta, ettei Mersu tarjoa samanlaista tunnelmaa:hiskiaugust kirjoitti:Viime syksynä ladani hajosi ja päätin toisenmerkkisen auton - Mersun. Mersu on olevinaan hieno auto, mutta ladatunnelmaa se ei ikinä pysty tarjoamaan.
- Neuvostoliittolainen muovin käry
- Italialainen apinakiikku-ajoasento
- Koskaan ei Mersusta ole pudonnut kaasupoljinta keskellä Hämeenkatua ja olisin joutunut ryypyllä kaasuttamaan pois muitten tieltä
- Koskaan en Mersulla ole joutunut käyttämään kuulosuojaimia moottoritiellä
- Koskaan ennen Ladaa en ole pitänyt Fiatin moottoria unelmien täyttymyksenä
-Daaz