
Telat pitäis alle saada, vaan en oo vielä paikkaa löytänyt missä niitä myydään.
Kohtuu kustannuksia vastaan tietenkin.

Akseleita laitteenseen tulee kuusi ja kaikissa jousto, pitäis kiivetä vaikka puuhun, eikä uppoo suohon.
eli vinkkejä pliis.
ff8728 kirjoitti:Odotetaan kun Lada-Jussi herää ja hieroo rähmät silmistään, vinkkejä alkaa tulemaan.
Kurko kirjoitti:Eli tarkoitus tehdä muorin vanhasta 3 luukkusesta 1500:sta Samarasta metsätyökone.![]()
Telat pitäis alle saada, vaan en oo vielä paikkaa löytänyt missä niitä myydään.
Kohtuu kustannuksia vastaan tietenkin.![]()
Akseleita laitteenseen tulee kuusi ja kaikissa jousto, pitäis kiivetä vaikka puuhun, eikä uppoo suohon.
eli vinkkejä pliis.
Mäntä kirjoitti:
Ei kannata ostaa savenmaalta telastoa...
http://www.laurilanromu.com/ Tuolla maksaa tela 50€ ja koko sarjojakin löytyy, eikä ne kalliita ole.. Kuulema lähettävätkin ympäri Suomea niitä sarjoja
Pitää muokata pyöräkoteloita ja leikata ovet, kynnyskotelot ja puolipohjaa pois, tehdä uusia reaktiotankoja jousitukseen yms. jos aikoo tiheeseen metsään mennä.,_,/ukka kirjoitti:Niinku tuossa jo audiq totesi, veto tulee väärään päähän toimiakseen oikein. Kun ajat eteenpäin, pitäisi telan kireän puolen olla alapuoli. Jos vetopyörä on edessä, on eteenpäin ajettaessa telan yläreuna kireällä, vrt. polkupyörän ketju.
Pitäähän tuossa aika paljon lisäksi muokata pyöränaukkoja, että telat yleensäkkin mahtuu.
Helpommalla pääsis kun ottaisit pelkän koneen ja vaihdelaatikon ja rakentaisit uuden rungon. Malleja on nettikoneessa.
,_,/ukka
Wunderit, karvanopat, ralliratti ja telat!Samara87/88 kirjoitti:ohoi, ton jos teet niin olet antituning-kavereiden uusi maalitaulu, kyllä tuo pesee mennen tullen karvanopat ja ralliratin![]()
Hajut omasta takaa, puut hulmuaa, kahvoilla ohjataan ja telat kolisee. ens keväänäTeemu Kankaanpää kirjoitti:Wunderit, karvanopat, ralliratti ja telat!