
Tekniikkalista tähän mennessä:
Turbo/remmiahdin
1500-1600 kone
Megasquirt ohjelmoitava sytkä/ruisku(osat pääosin BMW 2.0L kutosesta, MAP ohjattu)
Putkisto pakosarjasta eteenpäin uusiksi
virtasen hiottu turbonokka
kannen venttiilien vaihto isompiin ja omavalmiste imusarja
jousista pari kieppiä veks ja mersun jouset tms.
iskareihin moottoriöljyt nippojen kautta ja tarvittaessa lyhennys
Argentan takavakaaja
sisälle kuppipenkit tai vastaavat niskoja suojaamaan ja mahdollisesti turvakaaret
Ulkoa vakio, ladan oranssi väri.
eteen jäähdytetyt jarrut ja nuo croman kiekot mahdollisesti alle sopivilla nakeilla
Teho tavoite 200+ HP
LUKKOPERÄ????? ELI TÄSSÄ SUURIN MURHEEN KRYYNI TÄLLÄ HETKELLÄ!!
JA TOINEN KRYYNI ON VAUHTIPYÖRÄ!! ELI MISTÄ SOPIVA TERÄKSINEN VAUHTIPYÖRÄ JOKA KESTÄÄ???
Kaikki vinkit/mielipiteet tekniikkaa koskien otetaan vastaan..tuossa pääpiirteissään halpa ja kohtuu tehtävissä oleva resepti jonka olen kasaillut ja hankkinut osiakin jo mistä löytänyt. Tarkoitus ei sitten ole asentaa 200e autoon mitään bilstein tms. alustaa ja titaani kiertokankia..
PS:paha kun ei ole takapihalla autopurkaamoa...
