Tehty/tekeillä:
-Pohjan ruostepaikkojen hitsaus. Pahin oli kuskinpuoleinen taka-akselin pitkittäistuen korikiinnityspiste. Vaihdelaatikon kiinnitys oli myös pettänyt molemmin puolin. Kuskinpuolella joku olikin jo yrittänyt hitsata tota. Täytynee vahvistaa! (kuva)
-Sisusta purettu. Lattiat putsattu. Ruosteenestopohjamaali + betonilattiamaali + alustamassaa + bitumihuopaa 2-4mm (kesken) Bitumihuopaa liimailen myös esim. oviin, sisäpelteihin, tulipeltiin ja pyöränkoteloiden sisäpuolelle. Tarkoitus olisi saada hiljaiseksi. Vois jotain villaaki laittaa, mutta ne imee vettä :/ Ton sisäkaton verhoilun koitan maalata jollain.
-Korotus ja renkaat. Edessä mersun jouset 32cm. Pohjaamiskumeista otettu reilusti pois. Kääntyvyyttä rajotettu prikoilla Takana Fiat 131 etujouset + 2,5cm vesivanerikiekot. Tällä hetkellä vielä orkkis iskarit. Siirrän iskarin kiinnityspaikkaa ja/tai vaihdan pitemmät iskarit. Renkaat edessä 235/75-15 ja takana 30/9,5-15 Colway c-traxi MT:t Suzukin vanteilla. Hiukan ottaa kaariin kiini ilman avarrusta. Panhardista teen säädettävän mahd. pian.
-Lisävalot. Puskurissa 2kpl 16cm pyöreitä sumareita ja katolla 2kpl kantikkaita. katolle tulossa vielä 2kpl lisää eteen ja 2kpl taakse.
-Sit oon tehnyt kaikkee pientä perusremonttia.
Tulevaa:
Vinssi eteen, ja ehkä taakse. 6000-12000lbs. Helmoihin rautaa. Pohjapanssarit. Kaarilevikkeet. Koko vehkeen maalaus. Uudet etupenkit. Sisustan siistiminen.
Moottorin vaihto. Tallissa odottaa rempattu Fiatin 2litrainen pysty TC.


Jotain kuvia:
mesen jouset vs. orginal
ennen korotusta 205/75-16 hakkapeliitat alla.
vaihdelaatikon kiinnitys
"ramppi"

TC

Jee! kohta joululoma. Pääsee näpertelemään
