Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?
Lähetetty: 13.1.2008 12:50
-etujarrut vinkuvat
-etujarrut täristää
-jarrukengistä irtoaa pinnoitteet
-käsijarrukahvan lukitusnuppi ei lukitse
-jarrupalojen kulumisen tunnistin antaa virheilmoituksia
-katalysaattorin suojapelti ruostuttuaan alkaa rämistä ja putoaa pois
-keskuslukitushäiriöitä.Ohjainmoottorit kulutuskamaa
-takaluukun kaasupumput eivät jaksa pitää luukkua auki
-kosteutta ajovalojen ja etenkin vilkkujen sisällä
-takalasi huurtuu,kosteutta peräkontissa
-lukot herkät jäätymään
-korisovitukset huonot suhteessa muoviosiin huonot.Puhkaisee maalipinnan mistä alkaa ruostuminen
-korin maalauksessa virheitä.Parin vuoden vanhassa alkaa pohjamaali paistaa läpi
-kaasuläpän tunnistin aiheuttaa nykimistä ja sytytttää "Check the engine" valon
-laturivaurioita johtuen huonosta hihnapyörän kiinnityksestä
-vesipumppuvaurioita
-kampiakselin päätystefa alkaa vuotaa
-kytkin ravistaa,siirtohaarukka voi katketa,värinänvaimennusjouset kuoleutuu kytkinlevyssä
-lattiamatto voi kulua kuljettajan kantäpään alta puhki jo uudehkossa autossa
-moottorin tärinä siirtyy lyhyiden lämmitysletkujen kautta lämmityslaitteen kennolle joka vaurioituu
-tuulilasin välikaukalon suojamuovi katkeaa,suojatulpat tippuvat pois
-moottorianturihäiriöitä
-aktiivihiilipöntön venttili nakuttaa
-vesivuotoja jäähdytysletkuista
-paisuntasäilön korkki voi alkaa vuotaa josta seuraa että vedet tulee ulos
-vaihdekeppi liikkuu ajon aikana ja resonoi
-raitisilmasuuttimen lamellirakenne voi romahtaa kojelaudassa
-hanskalokeron nuppi jäykkä
-kattotermostaatin tuuletin vinkuu ja ennenpitkää pysähtyy
-konepeiton avausalpa rikkoutuu kojelaudan alta
-turvavöiden korkeusäädin helisee korvan juuressa (sinitarraa)
-vaihtelevia nitinötä,natinoita riipuen lämpötilasta ja kuormituksesta
-ajovalojen hydraulinen korkeusäätö jumittaa
-kosketushäiriöitä takavaloissa
-etujarrut täristää
-jarrukengistä irtoaa pinnoitteet
-käsijarrukahvan lukitusnuppi ei lukitse
-jarrupalojen kulumisen tunnistin antaa virheilmoituksia
-katalysaattorin suojapelti ruostuttuaan alkaa rämistä ja putoaa pois
-keskuslukitushäiriöitä.Ohjainmoottorit kulutuskamaa
-takaluukun kaasupumput eivät jaksa pitää luukkua auki
-kosteutta ajovalojen ja etenkin vilkkujen sisällä
-takalasi huurtuu,kosteutta peräkontissa
-lukot herkät jäätymään
-korisovitukset huonot suhteessa muoviosiin huonot.Puhkaisee maalipinnan mistä alkaa ruostuminen
-korin maalauksessa virheitä.Parin vuoden vanhassa alkaa pohjamaali paistaa läpi
-kaasuläpän tunnistin aiheuttaa nykimistä ja sytytttää "Check the engine" valon
-laturivaurioita johtuen huonosta hihnapyörän kiinnityksestä
-vesipumppuvaurioita
-kampiakselin päätystefa alkaa vuotaa
-kytkin ravistaa,siirtohaarukka voi katketa,värinänvaimennusjouset kuoleutuu kytkinlevyssä
-lattiamatto voi kulua kuljettajan kantäpään alta puhki jo uudehkossa autossa
-moottorin tärinä siirtyy lyhyiden lämmitysletkujen kautta lämmityslaitteen kennolle joka vaurioituu
-tuulilasin välikaukalon suojamuovi katkeaa,suojatulpat tippuvat pois
-moottorianturihäiriöitä
-aktiivihiilipöntön venttili nakuttaa
-vesivuotoja jäähdytysletkuista
-paisuntasäilön korkki voi alkaa vuotaa josta seuraa että vedet tulee ulos
-vaihdekeppi liikkuu ajon aikana ja resonoi
-raitisilmasuuttimen lamellirakenne voi romahtaa kojelaudassa
-hanskalokeron nuppi jäykkä
-kattotermostaatin tuuletin vinkuu ja ennenpitkää pysähtyy
-konepeiton avausalpa rikkoutuu kojelaudan alta
-turvavöiden korkeusäädin helisee korvan juuressa (sinitarraa)
-vaihtelevia nitinötä,natinoita riipuen lämpötilasta ja kuormituksesta
-ajovalojen hydraulinen korkeusäätö jumittaa
-kosketushäiriöitä takavaloissa