1500 turbo

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
hougan

1500 turbo

Viesti Kirjoittaja hougan »

elikkä 1500 turbo volvon kj-tronicilla sellanen ongelma...
aina kun laittaa käymään siis aina on se sitte kylmä tai kuuma seissyt minuutin tai pual tuntii ni se ajaa ihan hirveesti soppaa pyttyihin ja pröp pröp pröp tyhjäkäynnillä... kaasua kun painaa ni ei röpötä mut heti ku kierroxet tasaa ihan mihin kierroxille vaa ni pröp pröp pröp... sitä kestää n.30s. ajamisest ei tuu yhtää mitää tosa ajas.. oisko joku tietonen noist onnettomist mekaanisista ruiskuista?
tekeillä on uus imusarja et saa sähkösen ruiskun neljällä lisäsuuttimella.. mut toi on vaa välil vähä noloo ku pröpöttää.. :oops:
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Lisärikastus

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Eikö noissa vanhoissa vehkeissä ole se lisärikastuspiiri? Jos se lykkää paljon bensaa sinne?
hougan

Viesti Kirjoittaja hougan »

se mun pitikin mainita et se suutin on napin takana eli se toimii sillon ku napista painaa... joku tossa sano et suutin/suuttimet vuotais ni aina ku sammuttaa ja letkuihin jää painetta ni kaikki menee pyttyihin.. enpä tiiä.. täytyy tutkii.
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Voi olla niinkin että polttoaine höyrystyy suutin putkissa ja ei siksi meinaa saada pensaa aluksi, kaverin golffi tekee tätä siinäkin on kylmäkäynistys napilla ja se pitää pitää sillä käynissä lämpöisenä liki 30sek kylmänä toimii tosin paremmin.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
hougan

Viesti Kirjoittaja hougan »

bensan puuttesta ei johdu ku tulee mustia rinkuloita putken päästä ja ahdot nousee paikallaa jo pintakaasulla. puol minuuttii ku antaa pröppötellä ni käynti tasaantuu ja toimii ku unelma..
Vastaa Viestiin