Näin se auton arvo alenee

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Näin se auton arvo alenee

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Minun punaisen Samaran arvo laski neljässä vuodessa 500€.
Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Re: Näin se auton arvo alenee

Viesti Kirjoittaja sakke »

Niimmutta tokko sinäkään olisit esmes vaimoltasi pyytänyt tosta autosta rahaa josko olisi sen käyttöönsä halunnut.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Mun 2103 on jo tuplannut arvonsa parissa vuodessa; ei paha... :D
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Pavlovits kirjoitti:Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
Eihän tuossa omistaja, eli valtio, vaihtunut.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Minun Pösön arvo on ainakin puolittunut puolessa vuodessa. Siinä se vasta on surkea auto. Eikä sitä saa myytyä. Ilmanko ovat käytettynä halpoja.
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

,_,/ukka kirjoitti:
Pavlovits kirjoitti:Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
Eihän tuossa omistaja, eli valtio, vaihtunut.

,_,/ukka
Niin ja eduskunta saa auton käyttöönsä silloin kun tarvitsevat, kuljettajan kera :shock:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Minun Pösön arvo on ainakin puolittunut puolessa vuodessa. Siinä se vasta on surkea auto. Eikä sitä saa myytyä. Ilmanko ovat käytettynä halpoja.
Mikään noista tuskin tuli kuitenkaan yllätyksenä?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

No oikeastaan osittain tuli. En ollut varautunut diesel-auton noin runsaaseen hinnanpudotukseen. Tosin omistamassani diesel-Toyotassa arvo on vain kasvanut, toisin kuin pösössä.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Lada-Jussi kirjoitti:mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.
Meinaatko, että auton arvo on noussut silloin kun pyytäisit siitä enemmän kuin maksoit jos myisit?
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

sakke kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.
Meinaatko, että auton arvo on noussut silloin kun pyytäisit siitä enemmän kuin maksoit jos myisit?
no tavallaan, mutta minähän pidän myymilläni autoilla aina varsin realistiset hintapyynnit.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin