Taas on jasulla lada.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
jasu35

Taas on jasulla lada.

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Moro kaikki pitkästä aikaa,täytyy häpeillen tunnustaa että ei ole paljoa työkiireiden takia kerenny täällä käydä kirjoittelemassa. :oops: No jokatapauksessa tuli ostettua isäukolta samara,tai lähinnä pelastettua se,koska ukko meinas viedä kilvet pois juuri tammikuussa katsastetusta autosta. :? Samara on ajettu 114tkm,huoltokirjalla ,2 x uusilla renkailla, vuosimallia 91, ja tehokkaalla 1,1 koneella. :lol: No auto on kuitenkin käsiryypyllinen, kaasari koneinen ilman mitään saastelaitteita ja otteessa lukee valmistusmaaksi Neuvostoliitto. 8) Sammy on kaikinpuolin täysin alkuperäinen räveltämätön yksilö ja kohtuullisen siistissä kunnossa, joten eiköhän tämä taas jonkun aikaa tule pidettyä ihan harraste ajokkina,työajot ajellaan ooppelilla. :wink:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Lada-Jussi

Re: Taas on jasulla lada.

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ahaa tämä on varmaan minun aikanaan välittämä yksilö, sehän oli kyllä varsin siisti peli, jos vain mahdollista kannattaa se sellaisena pitääkin. korjaa nyt allekirjoitukseen kuitenkin Lada Samara 1100 City tai Lada Samara 1,1 City niin on originaalimman näköinen.

muuten kun kävin hakee otteen tuohon 1993 axteekkiin, niin siinäkin lukee otteessa valmistusmaa neuvostoliitto :D

jasulle ja moderaattoreille vinkiksi, että voisi yhdistää nää "taas on jasulla Lada" viestit, eikä aina puolen vuoden välein aloittaa uutta, mä muistaisin näitä olleen ennekin, kun tossa sairaslomalla selailin vanhoja viestejä. kuvitella mitä siitä tulis jos mä avaisin aina yleisiin uuden aiheen kun tulis uusi Lada pihaan :lol: :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Onkohan tuo 1.1 motti jokin talodellisuus ihme, vai meneekö soppaa entistä enemmän kun alitehoinen moottori joutuu koville :o
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä olen käsittänyt, että Samarassa mitä isompi kone sen taloudellisempi, eli toi 1,1 ei ole mikään talousihme, tosin mikä tahansa Samara on talousihme takavetoiseen verrattuna 8)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Joo, Kyllä se on sama samara jonka Jussi välitit, ja meinaan pitää sen orkkis kuntoisena. :wink: Ja nyt on allekirjoituskin vaihdettu jotta Jussi saa mielen rauhan. :lol:

mikko853:lle. Ei se Kyllä tämä 1.1 samara mikään kauhea syöppö ole, maantiellä noin 6l/100km , kaupungissa noin 7l/100 km. Kulultaan ei eroa huomaa 1,3 samaraan,eli ihan välttävästi kulkee 1,1. :wink: Kesällä vedin töissä peräkärriä jossa oli ajettava ruohonleikkuri ym. sälää kyydissä, ja hyvin jaksoi vetääkkin. :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Vastaa Viestiin