Samarasta........
Samarasta........
Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia uudemmasta ja vanhemmasta Samarasta? Sitä vaan kyselisin olisko toi ei-katalysaattori malli teknisesti jotenkin helpompi ja luotettavampi kuin uudempi malli jossa on katalysaattorit yms. sälää? 

Vaikea ainakin minun keksiä mikä olisi luotettavampi peli kuin 1500i-Samara... Itse ajelin vm. -95:llä 220 tuhatta ja "myin" ts. lahjoitin veljelle, joka on survonut kymmeniä tuhansia ilman mitään ongelmia. Koneessa ei koko aikana ollut mitään murhetta. Isäukko myös "kestotestannut" samanlaista ~150 tkm samoin tuloksin. Aiempi City-Samara oli ainakin kaasareineen suurempi murheenkryyni.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- Mosse-Aksu
Samarasta
Eurosamara vm.-98 on käynyt moitteetta kun kokemusta on kertynyt 35 000 km. En pelkää moottorin ja ruiskun kestävyyttä, ne on testattu miljoonissa autoissa. Minulle ongelmaksi on tullut pitkien matkojen väsymys ja korkea äänitaso, jota on vaikea ohittaa. Olen auton toinen omistaja.
Itse ruiskutin ovet täyteen Noise Killeriä ja laitoin tuplamatot, hiljeni kovasti. Reissattua tuli Lappia myöten ilman isompia väsymyksiä, vaikka kyllä ero 110:een on sentään melkoinen, se tuntuu herraskaiselta Samaran jälkeen vaikkei mikään hissukka ole sekään.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.