Missä hemmetissä ne Vanhasen viestit siellä netissä nyt sitten ovat

googlettaa mutta ei sieltä mitään "Vanhasen viestejä" näytä löytyvän

Ja älkää kysykö mitä järkeä noiden viestien näkemisessä olisi vaikka ne löytyisivätkin

Googletin ja se antoi noin 12 300 osumaa. Mutta en kyllä löytänyt noista näin äkkiseltään yhtäkään semmoista jossa olisi ollut nuo itse viestit!Jokari kirjoitti:Googleta "Vanhasen viestit" ja hämmästy. Noin 15 sek kesti löytää...
Et tainnu ihan ymmärtää ajatusta.BME316 kirjoitti:Mitäköhän ihmeellistä tuossakin nyt oli? Aivan hirveää, siis ajatteleeko ja harrastaako Vanhanen SEKSIÄ? Oh my god...
Sitä paitsi minä tykkään vanhasesta!BME316 kirjoitti:Mitäköhän ihmeellistä tuossakin nyt oli? Aivan hirveää, siis ajatteleeko ja harrastaako Vanhanen SEKSIÄ? Oh my god...
Aivan oikein Vanhanen teki ettei lähtenyt pelleilyyn mukaan. Ihmettelin vaan että mitä ihmisiä kiinnostaa toisten tekstiviestit kun ei olla tehty mitään väärää.larssi21074 kirjoitti:Sitä paitsi minä tykkään vanhasesta!BME316 kirjoitti:Mitäköhän ihmeellistä tuossakin nyt oli? Aivan hirveää, siis ajatteleeko ja harrastaako Vanhanen SEKSIÄ? Oh my god...Sillä on nyt niin hienot silmälasit että saa minulta rispektiä! Ja komee mies, ihana suorastaan.
ai sullakin on silmälasifetissi? tervetuloa kerhoonlarssi21074 kirjoitti:Sitä paitsi minä tykkään vanhasesta!Sillä on nyt niin hienot silmälasit että saa minulta rispektiä! Ja komee mies, ihana suorastaan.