Ajotietokone
Ajotietokone
Meinaan nyt hankkia moisen. Käykö sellainen Ladaani (110/111 vm.2000)? Ei aavistustakaan BOSCHeista tai muista. Osaanko tilata oikeanlaisen? Mites asennus? Haittaako, vaikka jo nyt valmiiksi palaa 792 hälytysvaloa, mukaan lukien Check Engine -valo?
- Lada-Jussi
Re: Ajotietokone
jos tyyppikilven alareunassa lukee versiona P00 110 tai R00 110 niin pitäisi BK-10 ja BK-40 sopia autoosi

No justiinsa siinähän luki tuo ensin mainittu. Eli voinen siis valita kumman hyvänsä noista tarjolla olevista. Ja menestyvänä kaverinahan valitsen tietysti tuon kalliimman eli oletettavasti paremman ja enemmän kateutta herättävän.
- Lada-Jussi
kallliimpi on ehkä enempi tyylikkäämpi, mutta halvempi on kai osoittautunut selkeämmäksi käyttää, vähemmän venäjänkielisiä tekstivalikoita

No helkutti. Parempi on vissiin sitten näin yksinkertaisena naisihmisenä valita sittenkin tuo selkeämpi versio. Kiitoksia neuvoista! Ja säästyypihän näin myös muutama pennonen.
Sitten vielä siitä asennuksesta...?
Sitten vielä siitä asennuksesta...?
- larssi21074
Mikäli Vasilisaa kiinnostaa niin voisin myydä tuon oman bk-40 koneen edullisesti. on lähes käyttämätön..
Kuten jussi kertoikin, bk-40:ssä on enemmän toimintoja, osa todella tarpeellisiakin ja jotkut toiminnot helpompia kuin bk-10 koneessa mutta yleisesti epäselvempi käyttää etenkin minulle huononäköiselle. teksti pitää minun lukea lasit päässä niin ei oikein toimi mulle..
Itellä on kiiikarissa Gamma kompuutteri.. Kokeilenpa nyt sellaista.
Asennus on yhtähelppoa kuin bk-10 koneessa. Vaikeinta on se että joutuu pujottelemaan lämpötila-anturin johonkin auton ulkopuolelle..
Kuten jussi kertoikin, bk-40:ssä on enemmän toimintoja, osa todella tarpeellisiakin ja jotkut toiminnot helpompia kuin bk-10 koneessa mutta yleisesti epäselvempi käyttää etenkin minulle huononäköiselle. teksti pitää minun lukea lasit päässä niin ei oikein toimi mulle..

Itellä on kiiikarissa Gamma kompuutteri.. Kokeilenpa nyt sellaista.

Asennus on yhtähelppoa kuin bk-10 koneessa. Vaikeinta on se että joutuu pujottelemaan lämpötila-anturin johonkin auton ulkopuolelle..

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
No voih. Juuri kerkesin tilata ja maksaakin jo! Nyt harmittaa.
- larssi21074
Ei kannata harmitella.
BK-10 on kans ihan hyvä laite.
jos joku ois kiinnostunu BK-40 kompuutterista niin sellainen olis myytävänä hintaan.. oisko 45€
Ja on tosi vähän käytetty. ollu kiinni syksystä mutta ei ole paljon käytetty kun en ole kerenny opettelemaan sen käyttöä.

BK-10 on kans ihan hyvä laite.
jos joku ois kiinnostunu BK-40 kompuutterista niin sellainen olis myytävänä hintaan.. oisko 45€
Ja on tosi vähän käytetty. ollu kiinni syksystä mutta ei ole paljon käytetty kun en ole kerenny opettelemaan sen käyttöä.

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
Minä oisin kiinnostunut. Löytyykö tuohon suomennettuja käyttöohjeita? Oon kyllä joskus lukenut vähän venäjääkin, mutta on päässyt unohtumaan.larssi21074 kirjoitti: jos joku ois kiinnostunu BK-40 kompuutterista niin sellainen olis myytävänä hintaan.. oisko 45€
Minut tavoittaa sähköpostilla uusitap[ät]gmail.com
Pekka
Jasso. Vai niin.
Eivätköhän nuo nopeusmittarinkorjaajat osaa minulle yhden ajotietokoneenkin asentaa. Samalla voivat siitä sitten katsoa mitä muuta on vikana. Vai voivatko?
Eivätköhän nuo nopeusmittarinkorjaajat osaa minulle yhden ajotietokoneenkin asentaa. Samalla voivat siitä sitten katsoa mitä muuta on vikana. Vai voivatko?
Minä laitoin sen anturin repsikan oven karmiin saranan alapuolelle. Siitä ovitiivisteen alta, mitään piuhoja ei näy, sinitarralla karmiin, tosi helppo tapa ja mahtuu hyvin oven ja karmin väliinlarssi21074 kirjoitti:. Vaikeinta on se että joutuu pujottelemaan lämpötila-anturin johonkin auton ulkopuolelle..
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Kannattaa muuten sitten asennuksen jälkeen laittaa paperille ylös mihin mikäkin ajotietokoneen johto kytkeytyy.
Joskus se voidaan joutua irroittamaan, ja sitten voi ollakin arvoituksellista asentaa johdot uudestaan.
Joskus se voidaan joutua irroittamaan, ja sitten voi ollakin arvoituksellista asentaa johdot uudestaan.
Kysyn nyt uutena ladan omistajana itseäni viissaimmilta. mahtaako kumpikaan Bk-10 tai Bk-40 käydä ladaani(vm.2006/112/1,6l 16v) tyypikilven versionissa on T01 136. kellon takaata löytyy kaksi ISO liitintä.
- Lada-Jussi
pitäis kai käydä molemmat mallit, eikös T01 136 ole Bosch M7.9 ruisku Euro-3 ja ohjaustehostin?
Euro-4:n sopivuutta ei valmistaja ilmoita
Euro-4:n sopivuutta ei valmistaja ilmoita

Kiitos tästä. kerhotuotteissa ei taida tällä hetkellä olla kuin tota Bk-40. saanut täältä sen käsityksen et Bk-10 olis vähän varmempi toiminen