Check engine?
Check engine?
Tämä kysymys on KATTILADOJEN omistajille!
Palaako autossasi koskaan check engine -valo?
Palaako autossasi koskaan check engine -valo?
Reippaina käymme rekkain alle 

Ei pala, ei ees vilkuta murheellisesti....
Saakohan semmosen valon ostaa lisävarusteena -84 2107:aan 

-
- Viestit: 1384
- Liittynyt: 23.9.2003 20:41
- Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala
Harva se kerta kun survaisee kytkimen pohjaan reilummasta menosta, niin se huomauttaa olemassaolostaan. Tyhjäkäynti tykkää käydä aika alhaalla (kun siihenkin keksisi selityksen), joka sytyttää taas ce:n hetkeksi... No, tietääpähän että se ainakin toimii.
Oikeasti se ei ole 35-52kkm välillä palanut kuin kerran kun kaasarin kansi päätti yrittää poistua omin nokkinenesa.
Oikeasti se ei ole 35-52kkm välillä palanut kuin kerran kun kaasarin kansi päätti yrittää poistua omin nokkinenesa.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
emmä tiiä
En tiedä vilahteleeko joskus, kun on aina tuo stögis auki, kun tulee joskus joku savukekin poltettua autoillessa (ja kuskin ikkuna ei toimi, joten on karistettava tuhkikseen). Yleensä tulee varmuuden vuoksi työnnettyä tuhkista jos on käyntihäiriöitä tms. muttei se ikinä pala.
niin siis kaksyksnollaseiskassa on tuhkakuppi suoraan niiden merkkivalojen yläpuolella, niin että kun tuhkakuppi on käyttö-asennossa, ei ainakaan tämmöinen 185cm kokoinen näe niitä merkkivaloja kumartumatta. (paitsi takaikkunan lämmityksen merkkivalo pilkistää tuhkiksen kulmasta...)
jos se palaa siellä salaa, niin ei haittaa, koska larissa kulkee eteenpäin. se riittää.
niin siis kaksyksnollaseiskassa on tuhkakuppi suoraan niiden merkkivalojen yläpuolella, niin että kun tuhkakuppi on käyttö-asennossa, ei ainakaan tämmöinen 185cm kokoinen näe niitä merkkivaloja kumartumatta. (paitsi takaikkunan lämmityksen merkkivalo pilkistää tuhkiksen kulmasta...)
jos se palaa siellä salaa, niin ei haittaa, koska larissa kulkee eteenpäin. se riittää.
Niin en minäkään....Minulla syttyy check engine valo n.1-5 kertaa 20 kilometrin matkalla...Aina ja jatkuvasti...On se aika kurjaa aina sammutella autoo ja käynnistellä uudestaan että valon saa sammumaan.
..Mutta sitä en tiedä että onko sillä mitään merkitystä mihinkään vaikka lamppu palaisi ja ajelisi silti
Noh toivon sitä päivää kunnes lamppu palaa


Noh toivon sitä päivää kunnes lamppu palaa

En minä jaksa siihen kajota. Tuikkikoon sitten kun kerran syttyy. Tulee jouluinen tunnelma.pressa kirjoitti:eihän se nyt niin suuri toimenpide ole että vauhdissa jalka pois kaasulta ja käyttää virtoja pois eli auton rullatessa moottorijarrutuksella virrat päälle ja pois niin valo sammuu
Reippaina käymme rekkain alle 

Niin ja on se kurjaa alkaa koko ajan sitä tehdä..Kun se voi syttyä vaikka kilometrin matkalla 3 kertaa niin ala siinä nyt sitten veivata sitä virta-avainta....
Noh mutta olen tullut siihen tulokseen että vaikka se syttyykin niin sillä ei ole väliä auton käyntiin eikä yhtään muuhunkaan...Eli poistan sen pirun lampun sieltä

Noh mutta olen tullut siihen tulokseen että vaikka se syttyykin niin sillä ei ole väliä auton käyntiin eikä yhtään muuhunkaan...Eli poistan sen pirun lampun sieltä
