Oletko yksinäinen?
Oletko yksinäinen?
Oletko yksinäinen? Asutko yksin tai tunnet muuten olevasi yksinäinen? Ehkä jopa syrjäytynyt?
Itse olen tässä suhteessa onnellinen, että voin rehellisesti vastata "en".
,_,/ukka
Itse olen tässä suhteessa onnellinen, että voin rehellisesti vastata "en".
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
Re: Oletko yksinäinen?
hyvin harvoin yksin pitää olla, mutta kyllä naimisiin pitäis mennä 

Tervehdykset toivottelen.
En ole tuntenut itseäni yksinäiseksi milloinkaan. Joskus on ollut jopa mukavaa olla jonkun aikaa yksinään ja itsekseen.
En ole tuntenut itseäni yksinäiseksi milloinkaan. Joskus on ollut jopa mukavaa olla jonkun aikaa yksinään ja itsekseen.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Joku voisi kyllä luonnehtia minua yksinäiseksi, sillä olen suurimman osan vapaa-ajastani itsekseni, vaikka en aivan yksin asukaan. Itse en katso olevani erityisen yksinäinen, ainakaan sanan siinä merkityksessä mitä tässä nyt ehkä haetaan. Sanoisin paremminkin olevani hyvin itsenäinen.
Se taas on täysin oma valintani ja yksinolo on erittäin tarpeellinen rentoutumismuoto minulle.
Se taas on täysin oma valintani ja yksinolo on erittäin tarpeellinen rentoutumismuoto minulle.
Vastasin etta joskus, silla toisinaan, vaikkakin suhteellisen harvoin tulee fiilis etta olisi tarve jotain "syvallisia" puhua, mutta ei sita sitten kumminkaan viitsi kun ajattelee ettei ketaan kuitenkaan ihan tosissaan kiinnosta kuunnella..
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Joo, olen kieltämättä vähän semmonen "lonely rider" tai jotain sinne päin, pakko myöntää....
Vastasin kylläkin kyselyyn joskus, mutta oikea termi olisi ollut suurimmaksi osaksi.
Yksinäni olen parhaimmillani ja pystyn toimimaan tehokkaimmin, johtuuko se sitten siitä ettei muka tulisi toimeen muitten kanssa, mene ja tiedä??
Toisaalta olen ottanut enemmän tai vähemmän täyden vastuun omasta elämisestäni ja tekemisistäni jo 12 vuotiaasta saakka. Moni ihmettelee sitä, mutta se on vaan tiedon puutetta.
Mulla onkin ollut aina tapana sanoa kyselijöille, että "kyllä minä pärjään" (joskus paremmin ja joskus vähän huonommin)...
Vastasin kylläkin kyselyyn joskus, mutta oikea termi olisi ollut suurimmaksi osaksi.
Yksinäni olen parhaimmillani ja pystyn toimimaan tehokkaimmin, johtuuko se sitten siitä ettei muka tulisi toimeen muitten kanssa, mene ja tiedä??
Toisaalta olen ottanut enemmän tai vähemmän täyden vastuun omasta elämisestäni ja tekemisistäni jo 12 vuotiaasta saakka. Moni ihmettelee sitä, mutta se on vaan tiedon puutetta.
Mulla onkin ollut aina tapana sanoa kyselijöille, että "kyllä minä pärjään" (joskus paremmin ja joskus vähän huonommin)...
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
- Teemu Kankaanpää
Noh, yksinäinen ratsastaja taidan itsekin olla, tai autopiireissä enemmän JM-kuski, kun heillähän ei ole kartanlukijaa.
Joskus kyllä tuntuu myös syrjäytyneeltä, sen verran olen huomannut.

Joskus kyllä tuntuu myös syrjäytyneeltä, sen verran olen huomannut.
- START
- Lada kerhon jäsen
en.
vaikka pärjään kyllä yksinkin.
vaikka pärjään kyllä yksinkin.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Joskus harvoin, mutta yleensä ei kestä kovin kauaa ennen kuin joku sosiaalinen kokemus taas saa vakuuttuneeksi siitä, että yksinään on suhteellisen mukava olla 

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
IL02 kirjoitti:Vastasin etta joskus, silla toisinaan, vaikkakin suhteellisen harvoin tulee fiilis etta olisi tarve jotain "syvallisia" puhua, mutta ei sita sitten kumminkaan viitsi kun ajattelee ettei ketaan kuitenkaan ihan tosissaan kiinnosta kuunnella..
Tervehdykset toivottelen.
Tämä Lada porinaryhmä on siitä hyvä, että täällä voi kirjoitella puhumisen korvikkeena niitä "syvällisiä" Monet lukevat, jotku jopa vastaavat. Vastaukset ovat +tai-merkkisiä, mutta pääasia on, että ajatelmat ja mietteet ovat useita kiinnostaneet.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
En tiedä.
-
Jep, aina välillä täälä on helmiä
Toisinaan olis helppoa olla yksinää
n ja toisinaan sitten kaipais juttukaveria, mutta elämä ei näemmä oo
yksinkertaista

n ja toisinaan sitten kaipais juttukaveria, mutta elämä ei näemmä oo
yksinkertaista

Yksinäinen kyllä, mutta en luonnehtisi itseäni syrjäytyneeksi. Mielestäni ihmisen ei pitäisi käyttää itsestään tällaista termiä. Jätettäköön tällaisella termillä operoiminen tutkijoiden viihteeksi.
-
Jops, oon ollu yksinäinen jo 30v, mutta toisaalta ehkä hyvä niin
koska ei olis ollu "paukkuja" tavata oikeeta emän-
tää entisillä resurseilla, tosin eshtablishmentti tukee vaan pari-
suhteellisia eli se mutkistaa asioita entisestää..

tää entisillä resurseilla, tosin eshtablishmentti tukee vaan pari-
suhteellisia eli se mutkistaa asioita entisestää..