Uskonto, miten sinä koet?
Uskonto, miten sinä koet?
Tervehdykset toivottelen.
Osaston siirron aluksi. Miksi pitää rakentaa sellaisia toinen toistaan korskeampia "Jumalanhuoneita" kun syntiemme Sovittaja nimenomaan kehoitti menemään vähäosaisten pariin ja ilmoitti olevansa siellä missä kaksi tai kolme on kokoontunut.
Osaston siirron aluksi. Miksi pitää rakentaa sellaisia toinen toistaan korskeampia "Jumalanhuoneita" kun syntiemme Sovittaja nimenomaan kehoitti menemään vähäosaisten pariin ja ilmoitti olevansa siellä missä kaksi tai kolme on kokoontunut.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Re: Uskonto, miten sinä koet?
Niin, itse erosin kirkosta muutama vuosi sitten... harmittaa vain se, etten eronnut paljoa aikaisemmin.
En moiseen settiin usko tippaakaan, mutta Suomessa on vain valitettavasti sellainen tapa kuulua kirkkoon. Ja sitten kun eroaa, niin varsinkin vanhemmat sukulaiset katsovat kieroon, mikä toisaalta ei kyllä mua haittaa tippaakaan
Jokainen saa tietenkin uskoa mihin haluaa, mutta turhta on sitä omaa settiin muille tyrkyttää... tämä asia minua v*tuttaa tässä hommassa kaikkein eniten. Jehovat yms. saisi sotkea suohon, koska heidän toimintasa on jo kotirauhan häirintää.
Samoin nämä muut hihhulit, jotka näppärästi keräävät viimeisetkin roposet vanhuksilta. Käsittämätöntä vanhan vähän höperön ihmisen hyväksikäyttöä, eikä siihen juuri kukaan pysty puuttumaan... jos mulla olisi vielä isovanhempia hengissä ja saisin kuulla, että tällaista pumppaamista tapahtuisi, niin kyllä olisi vartiotorni tai mikä lie opus niin syvällä saarnaajan nielussa, ettei tosikaan.
Ja ihan oma lukunsa omat nämä kulttuurinrikastuttajat, joita tänne kärrätään ihan älyttömästi. Heille pitäis antaa mukamas jotain erityiskohtelua uskonnon takia... ei hyvää päivää sentään! Jos ei kelpaa, niin rajan taakse välittömästi. Ei heitä täällä kukaan kaipaa.
Suomi pärjää ihan hyvin ilman näitä saksilla lapsiaan/naisia silpovia maailmanparantajia... Tämä sakki kuuluu minun mittarissani siihen ryhmään, joka voidaan torpata etulinjaan jo ennen sivareitakin miinoja potkimaan.
Vakaa mielipiteeni on se, että uskonnot ovat jossainmäärin heikkoja ihmisiä varten... jos kaikki menee v*tuiksi, niin se on sitten "jumalan" tahto ja päläpälä. Ei oteta vastuuta omista teoistaa niin kuin normaalilla älyllä ihmisen tulisi ottaa.
En moiseen settiin usko tippaakaan, mutta Suomessa on vain valitettavasti sellainen tapa kuulua kirkkoon. Ja sitten kun eroaa, niin varsinkin vanhemmat sukulaiset katsovat kieroon, mikä toisaalta ei kyllä mua haittaa tippaakaan

Jokainen saa tietenkin uskoa mihin haluaa, mutta turhta on sitä omaa settiin muille tyrkyttää... tämä asia minua v*tuttaa tässä hommassa kaikkein eniten. Jehovat yms. saisi sotkea suohon, koska heidän toimintasa on jo kotirauhan häirintää.
Samoin nämä muut hihhulit, jotka näppärästi keräävät viimeisetkin roposet vanhuksilta. Käsittämätöntä vanhan vähän höperön ihmisen hyväksikäyttöä, eikä siihen juuri kukaan pysty puuttumaan... jos mulla olisi vielä isovanhempia hengissä ja saisin kuulla, että tällaista pumppaamista tapahtuisi, niin kyllä olisi vartiotorni tai mikä lie opus niin syvällä saarnaajan nielussa, ettei tosikaan.
Ja ihan oma lukunsa omat nämä kulttuurinrikastuttajat, joita tänne kärrätään ihan älyttömästi. Heille pitäis antaa mukamas jotain erityiskohtelua uskonnon takia... ei hyvää päivää sentään! Jos ei kelpaa, niin rajan taakse välittömästi. Ei heitä täällä kukaan kaipaa.
Suomi pärjää ihan hyvin ilman näitä saksilla lapsiaan/naisia silpovia maailmanparantajia... Tämä sakki kuuluu minun mittarissani siihen ryhmään, joka voidaan torpata etulinjaan jo ennen sivareitakin miinoja potkimaan.
Vakaa mielipiteeni on se, että uskonnot ovat jossainmäärin heikkoja ihmisiä varten... jos kaikki menee v*tuiksi, niin se on sitten "jumalan" tahto ja päläpälä. Ei oteta vastuuta omista teoistaa niin kuin normaalilla älyllä ihmisen tulisi ottaa.
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Kovasti aihe ainakin kiinnostaa, koska ns. ei-uskovat sitä jatkuvasti nostavat esille. Omaa heikkoutta on nostaa oma asenne vahvuudeksi polkemalla muita. Uskonto jatkaa siitä mihin ihmisen äly loppuu ja se loppuu edelleen, koska ei edes ole kuuta pitemmälle päästy miehitettynä. Uskonnot ym.unohdetaan aina silloin, kun itsellä menee hyvin. Ei näitä juupas-eipäs (ja aika loukkaavia kommentteja ei-uskovilta) väittelyitä jaksa täällä puida, sitä varten on muut foorumit. Ladoista täällä ollaan juttelemassa, kiitos.Qulle kirjoitti: Vakaa mielipiteeni on se, että uskonnot ovat jossainmäärin heikkoja ihmisiä varten... jos kaikki menee v*tuiksi, niin se on sitten "jumalan" tahto ja päläpälä. Ei oteta vastuuta omista teoistaa niin kuin normaalilla älyllä ihmisen tulisi ottaa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Yogi kirjoitti:Kovasti aihe ainakin kiinnostaa, koska ns. ei-uskovat sitä jatkuvasti nostavat esille. Omaa heikkoutta on nostaa oma asenne vahvuudeksi polkemalla muita. Uskonto jatkaa siitä mihin ihmisen äly loppuu ja se loppuu edelleen, koska ei edes ole kuuta pitemmälle päästy miehitettynä. Uskonnot ym.unohdetaan aina silloin, kun itsellä menee hyvin. Ei näitä juupas-eipäs (ja aika loukkaavia kommentteja ei-uskovilta, viittaan aiempiin keskusteluihin) väittelyitä jaksa täällä puida, sitä varten on muut foorumit. Ladoista täällä ollaan juttelemassa, kiitos.Qulle kirjoitti: Vakaa mielipiteeni on se, että uskonnot ovat jossainmäärin heikkoja ihmisiä varten... jos kaikki menee v*tuiksi, niin se on sitten "jumalan" tahto ja päläpälä. Ei oteta vastuuta omista teoistaa niin kuin normaalilla älyllä ihmisen tulisi ottaa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Niin otsikon kysymykseen tosiaan vastasin... tuo on oma käsitykseni asiasta.
...kieltämättä ei tämä asia kyllä tänne autovoorumille kuulu
...kieltämättä ei tämä asia kyllä tänne autovoorumille kuulu

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Oudointa asiassa on se, että uskoipa mihin tahansa, se oma uskonto on ainut oikea ja kaikki muut joutuvat minne joutuvat.
Minä olen herkutellut ajatuksella, jossa Aslak, joka on jänkhällä pysähtynyt Skiidolla seitakiven viereen vetäisemään parit joiut, vilkuttelee pilven reunalta alas kuumaan paikkaan ja huikkaa kristityillä, muslimeille, hinduille ja muille:"Piisaako löyly?"
Minä olen herkutellut ajatuksella, jossa Aslak, joka on jänkhällä pysähtynyt Skiidolla seitakiven viereen vetäisemään parit joiut, vilkuttelee pilven reunalta alas kuumaan paikkaan ja huikkaa kristityillä, muslimeille, hinduille ja muille:"Piisaako löyly?"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Olen ATEISTI JA suvaitsevainen sellainen
mun mielestä jokainen saa uskoa mihin haluaa,itse en kyllä usko noihin uskon juttuihin.musta tuntuu että jotkut uskovaisista vaan pelkää kuolemaa,yrittää uskotella että kuoleman jälkeen olisi elämää.vaikka todellisuudessa kaikkivaan loppuu ja ruumis heitetään kuoppaan puulaatikossa ja loput hoitaa madot ymym.yhtä hyvin joku voi uskoa joulupukkiin,hämähäkki mieheen,eskimoihin....no toisille elämä on helpompaa kun uskoo johonkin,mutta kyllä kannattaa katsoa peiliin jos tosissaan uskoo puhuviin käärmeisiin,vedenpäällä käveleviin ihmisiin,1000vuotta vanhoihin ihmisiin,ihme parannuksiin ymym.se on ihmeellistä että kukaan ei enään nykyään pysty moisiin ihmetekoihin
.paitsi kalsun mainitsemat maailman rauhan munkit jossain hevonv*tun korvessa. 

- Lada-Jussi
mä kyl periaatteessa uskon jesseenki ja taivaan isään, mut pääasiallisesti mä uskon Ladaan, ottaisin kyllä iha kristillisen vihkimisen ja on toi rippikoulukin käyty

tämä ei ole v*ttuilua kenellekään,mutta miettikää jos nykyään joku tulisi sanomaan että metsässä kettu tuli puhumaan minulle,tai kertoisi että näki juuri miehen ylittävän joen kävellen veden päällä,tai 300vuotias crack n**k*ri ilmestyi yöllä makuuhuoneeseeni,tai että kaverini laittoi laivaansa jokaista maailman eläin/hyönteislajeja 2kpl.kuka uskoisi ihmistä joka selvispäiten tämän kertoisi??uskoisitko sinä?luultavasti kertoja joutuisi johonkin suljettuun paikkaan.
Eräs uskonlahko povaa ydinsotaa ennen juhannusta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1541178

,_,/ukka
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1541178

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Erosin kirkosta -80 luvulla eli heti kun täytin 18v. Kotona tuli huutia, koska paikallislehdessä luki mun nimi ja siirtynyt väestörekisteriin. (siellä lehdessä oli kaikkien nimet jotka olivat muuttaneet seurakuntaa). Himas sanoivat, että mun puolestani saa hävetä ja liityt heti kirkkoon takaisin. En uskonut ja en ole yhtään katunut.
Sain muuten kirkkoherrankin vihat päälleni, mut en nyt jaksa runoilla sitä. Täytyy kirjoittaa sitten vaikka elämänkertaan
Ateistihän mä si kai oon.
Sain muuten kirkkoherrankin vihat päälleni, mut en nyt jaksa runoilla sitä. Täytyy kirjoittaa sitten vaikka elämänkertaan

Ateistihän mä si kai oon.
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
- Lada Scandinavia
Minä uskon ja Kristinuskoa ollaan yritetty tuhota jo 2000 vuotta ja edelleen on ihmisiä jotka raivostuvat, kun kuulevatkin jotain uskonasiaa/hengellistä.robson kirjoitti:tämä ei ole v*ttuilua kenellekään,mutta miettikää jos nykyään joku tulisi sanomaan että metsässä kettu tuli puhumaan minulle,tai kertoisi että näki juuri miehen ylittävän joen kävellen veden päällä,tai 300vuotias crack n**k*ri ilmestyi yöllä makuuhuoneeseeni,tai että kaverini laittoi laivaansa jokaista maailman eläin/hyönteislajeja 2kpl.kuka uskoisi ihmistä joka selvispäiten tämän kertoisi??uskoisitko sinä?luultavasti kertoja joutuisi johonkin suljettuun paikkaan.
He haluaisivat pyyhkäistä nämä uskovat pois yhteiskunnasta/maailmasta. Historiamme todistaa, että paljon on tapettu ihmisiä maailmassa uskonsa tähden ja edelleen tapetaan ja vainotaan ja minutkin pitäisi sulkea johonkin paikkaan.
Onneksi Suomessa vielä laki suojelee.
pitäisikö minun pitää kristin uskoa loukkaavana kun uskovaiset lahtasivat aikoinaan kaikki vasenkätiset?se jos mikä oli rasismia.minutkin olisi poltettu jo roviolla tai heittettu jokeen.puhumattakaan siitä että syntyessäni minulla oli kulmakarvat yhdessä!
olen siis s**tanan lapsi,paholaisen veli ja perkeleen isoisä 

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Paljon on puhuttu tätä sivuten jo Uskotko vai Kuulutko muuten vaan? -tarinoinnin yhteydessä.
Ukin aloituspuheenvuoroon voin todeta vain, että Baabelin Torneja on rakennettu, rakennetaan ja tullaan aina rakentamaan. Tältäosin mikään ei muutu. Eivätkä torneja rakenna vain ns. Uskontoihin uskovat vaan etenkin TiedeUskovaiset. Tämän asian osalta mitään ei olla opittu eikä opita.
Ukin aloituspuheenvuoroon voin todeta vain, että Baabelin Torneja on rakennettu, rakennetaan ja tullaan aina rakentamaan. Tältäosin mikään ei muutu. Eivätkä torneja rakenna vain ns. Uskontoihin uskovat vaan etenkin TiedeUskovaiset. Tämän asian osalta mitään ei olla opittu eikä opita.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?