Sivu 1/1
Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 24.6.2008 18:03
Kirjoittaja ladaani_
Elikkäs kun tapaus on seuraavanlainen:
-1300 remmikone mikä muutettu 1.6:ksi
-ahdin Mitsubishi tco 6-11
-Ladan oma kärjetön setti
-1kpl 45mm vaaka Dellorto painehilppeillä
Täytyykö siihen ns."kärkipöytään" tehdä muutoksia vai käykö sellasenaan? Mikä perusennakko kun aloitetaan n. 0.5 paineilla? Vakiohan oli muistaakseni 5-7 ast. eykk.? Käypäsiä neuvoja kaivataan, en viitsisi rikkoa heti vehkeitä tietämättömyyttäni...
Re: Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 24.6.2008 18:39
Kirjoittaja pappa- igor
ladaani_ kirjoitti:Elikkäs kun tapaus on seuraavanlainen:
-1300 remmikone mikä muutettu 1.6:ksi
-ahdin Mitsubishi tco 6-11
-Ladan oma kärjetön setti
-1kpl 45mm vaaka Dellorto painehilppeillä
Täytyykö siihen ns."kärkipöytään" tehdä muutoksia vai käykö sellasenaan? Mikä perusennakko kun aloitetaan n. 0.5 paineilla? Vakiohan oli muistaakseni 5-7 ast. eykk.? Käypäsiä neuvoja kaivataan, en viitsisi rikkoa heti vehkeitä tietämättömyyttäni...
se on aika vaikea sanoa kun ei tiedä sun puristus suhdettas eikä oikeen muutakaan sun koneestas

mutta ei kärkipöytään pitäs noilla paineilla vielä tarvia tehdä mitään... sanotaan sillai että jos seokset ovat oikeat ja pysyvät edes jotenkuten kartalla niin, säädä se sytkä nakutuksen mukaan... eli mahdollisimman lähellä vakion ennakoita mutta nakutuksen mukaan käännä sytkää myöhäsemmälle

Re: Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 24.6.2008 19:51
Kirjoittaja ladaani_
Puristukset 8,8:1. Vakio nokalla. Eli periaatteessa vois ruveta hakemaan jostain 10 ast. eykk? Entäs bensanpaineet, eikös siihen ollut joku perusnyrkkisääntö?
Re: Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 24.6.2008 21:00
Kirjoittaja pappa- igor
ladaani_ kirjoitti:Puristukset 8,8:1. Vakio nokalla. Eli periaatteessa vois ruveta hakemaan jostain 10 ast. eykk? Entäs bensanpaineet, eikös siihen ollut joku perusnyrkkisääntö?
noin 0.3-0.5bar (tyhjäkäynnil)... joo kokeilemalla sen kaikista parhaiten saa.. jos nakuttaa niin sit koneet tien sivuun ja sytkää säätään

Re: Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 26.6.2008 21:45
Kirjoittaja ladaani_
Entäs se kaasari? Dhla 45 ja on ostettu Freetechnicsiltä suutinkansi mihin tulee ahtop. ja 200 kumikärki neula. Tarviiko tehdä mitään muita muutoksia? Kun olin katsovinani että kanavat sieltä mihin paine tulee, menee ryyppykanavaan. Tarviiko/kannattaako ostaa vielä ne kumitiivisteet?
Re: Ennakko ahdetussa kaasarikoneessa?
Lähetetty: 27.6.2008 7:03
Kirjoittaja pappa- igor
ladaani_ kirjoitti:Entäs se kaasari? Dhla 45 ja on ostettu Freetechnicsiltä suutinkansi mihin tulee ahtop. ja 200 kumikärki neula. Tarviiko tehdä mitään muita muutoksia? Kun olin katsovinani että kanavat sieltä mihin paine tulee, menee ryyppykanavaan. Tarviiko/kannattaako ostaa vielä ne kumitiivisteet?
joo kannattaa ostaa kumi tiivisteet ja vino pino suuttimia ja seosputket jotka sopivat ahdetun kanssa
