Oletko saanut kerhon kokoontumisessa makkaraa??
Oletko saanut kerhon kokoontumisessa makkaraa??
eli kun valitusta on jatkuvasti niin laitetaan äänestys. Kun kerho järjestää virallisen kokoontumisen on tarjolla makkaraa, joskus pyttipannua tai kahvia ja pullaa. Kuitenkin lähes jokaisen kokoontumisen jälkeen on jollain sanomista tarjoilusta.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Oletko saanut kerhon kokoontumisessa makkaraa??
Ihminen sanoo, koska on opetellut aikoinaan puhumaan. Puhe on sosiaaliselle eläimelle tärkeää. Kaikki laumaeläimet kommunikoivat. Immeinen vaan on kehitellyt tuon puheeksi kutsutun abstraktin viestintämuodon niin pitkälle, että ihmisen on sanottava ja siitä kai se sanominen tulee. Vai mitä tässä sanomisella tarkoitetaan, siitähän en tietysti voi olla varma.
Ihmisen sanominen ei johdu vain reaktiosta johonkin konkreettiseen vaan enemmänkin yleisestä vireystilasta, reaktiosta ilmapiiriin, omasta fysiologispsykofyysisestä tilasta ja voi herran jestas mistä.
Jos sanomista pidetään pahana tai huonona tai se otetaan jotenkin henk.koht. niin silloin on vika sanoman vastaanottajassa eikä sanojassa. Ei se vika kyllä ole makkaroissakaan, vaan siinä, joka tuntee sanomiset henk.koht. loukkauksina tai valituksina.
Meikä sanoo kun on aihetta, mutta pyrkii kuitenkin itse järjestämään olot sellaiseksi, ettei sitten voi sanoa kuin itselleen. Tämä ei aina onnistu, mutta siihen pyritään.
Ihmisellä olkoon oikeus sanomisiin. Jos tuntuu että sanotaan turhaa, niin jätettäköön turhaansanojat omaan arvoonsa. Mitä niistä välittämään. Herkkänahkaisuudesta vieraiden ihmiseten kanssa toimittaessa kannattaa luopua ja parkita nahkansa. Esim. juoppojen ja humalaisten sanomiset eivät minulle tunnu missään, koska valitettavasti juoppo ei hirveästi ole minulle olemassa. Minä olen valinnut puoleni.
Sanokaa reippaasti kun on asiaa. Henkilökohtaisuudet ovat sitten erikseen. Niihin puuttuminen osoittaa kypsymättömyyttä, tietämättömyyttä ja alkeellistenkin käytöstapojen tuntemattomuutta. Sanotaan asiasta ja silloin asiat pysyvät asioina. Kun oivaltaa, että asiat voivat riidellä, muttei ihmisten tarvitse sitä tehdä samalla, niin on kohtuu helppoa kiertää maailmalla.
Minä en moiseen äänestykseen osallistu, koska se on minulle aivan turha. Miä tykkään syyvä ja mulle ruaka kelpaa. Sain pienenä suurimman kunniamaininnan TaavettiPapapaltani: "Toiset ne ikävöi kotia. Anssi ei ikävöi kun Ruokaa!"
Että tällaista makkaranpaistoporinaa tänään.
PS: Shasliki oli ihan samanlaista kun Keniassa Nyama Coma. Ja molemmis ol HyväSuala!
Ihmisen sanominen ei johdu vain reaktiosta johonkin konkreettiseen vaan enemmänkin yleisestä vireystilasta, reaktiosta ilmapiiriin, omasta fysiologispsykofyysisestä tilasta ja voi herran jestas mistä.
Jos sanomista pidetään pahana tai huonona tai se otetaan jotenkin henk.koht. niin silloin on vika sanoman vastaanottajassa eikä sanojassa. Ei se vika kyllä ole makkaroissakaan, vaan siinä, joka tuntee sanomiset henk.koht. loukkauksina tai valituksina.
Meikä sanoo kun on aihetta, mutta pyrkii kuitenkin itse järjestämään olot sellaiseksi, ettei sitten voi sanoa kuin itselleen. Tämä ei aina onnistu, mutta siihen pyritään.
Ihmisellä olkoon oikeus sanomisiin. Jos tuntuu että sanotaan turhaa, niin jätettäköön turhaansanojat omaan arvoonsa. Mitä niistä välittämään. Herkkänahkaisuudesta vieraiden ihmiseten kanssa toimittaessa kannattaa luopua ja parkita nahkansa. Esim. juoppojen ja humalaisten sanomiset eivät minulle tunnu missään, koska valitettavasti juoppo ei hirveästi ole minulle olemassa. Minä olen valinnut puoleni.
Sanokaa reippaasti kun on asiaa. Henkilökohtaisuudet ovat sitten erikseen. Niihin puuttuminen osoittaa kypsymättömyyttä, tietämättömyyttä ja alkeellistenkin käytöstapojen tuntemattomuutta. Sanotaan asiasta ja silloin asiat pysyvät asioina. Kun oivaltaa, että asiat voivat riidellä, muttei ihmisten tarvitse sitä tehdä samalla, niin on kohtuu helppoa kiertää maailmalla.
Minä en moiseen äänestykseen osallistu, koska se on minulle aivan turha. Miä tykkään syyvä ja mulle ruaka kelpaa. Sain pienenä suurimman kunniamaininnan TaavettiPapapaltani: "Toiset ne ikävöi kotia. Anssi ei ikävöi kun Ruokaa!"
Että tällaista makkaranpaistoporinaa tänään.
PS: Shasliki oli ihan samanlaista kun Keniassa Nyama Coma. Ja molemmis ol HyväSuala!

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
olen saanu makkaraa tai jotain muuta joka kokoontumisessa eikä ole mitää valittamista
Tarjoilu OK.Ei valittamista.
Samara 1.5 -03
Suzuki SX4 -13
Suzuki SX4 -13
- PöyhöinKuusaalt
Jussi unohti UniKainaloMakkaran. Makkarahan käy mihin tahansa tarkoitukseen. Ja sitä on oltava riittävästi kuten kaikkia muitakin rillituatteita 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
no jussi laittaa rasti reilusti kakkoseen tai vitoseen?
- Lada-Jussi
tarjoilu ok, mutta voisi olla enemmänkin, päivämakkara, iltamakkara, yömakkara, aamumakkara

- veli alexei
- Moderaattori
Tarjoilut ovat olleet kunnossa. Kaikkia ei voi koskaan saada tyytyväiseksi ja helpommin tulee niitä moitteita kun kehuja (se on se suomalainen tapa). Mielestäni kerhon ei ole tarkoitus ruokkia kokoontujia, vaan tarjota jotain ja sitten lopusta huolehtii kokoontumisiin tulija itse. On aika kohtuutonta vaatia, että sitä evästä olisi vähän väliä tarjolla ja että jokainen kokoontuja etsitään jostain mökin takaa ryyppäämästä saamaan sitä makkaraa (jos hän ei saa infoa, niin poru tulee). Mielestäni kokoontumisten tarjonta on ollut jopa liian laaja joskus (kun sitä makkaraa on riittänyt myös matkaevääksi/kotiin).
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
juu tarjoulua on ollut aina riittävästi ainaki kokoontumisissa missämä olen ollu
- PöyhöinKuusaalt
Niinpä se on, että immeisen vaan on itse huolehdittava ruokailuistaan. Ellei nyt sitten satu olemaan Mummi, Äiti tai Mamma matkassa. Kyllähän koko äänestys ja aihe vaikuttaa aivan pelleilyltä, mutta Pressa ei taida olla niitä Pelleilijöitä eikä liiemmi Humourimiähiäkään, joten kai on uskottava että tällainen äänestys on totta.
On tuolla muutama muukin, joka tehtailee äänestyksiä, joista ei voi muuta sanoa, kun että: Ei Hemmetti! Ei voi olla totta. Ja taitavat silti olla tosissaan. Esimerkkinä: Pitäisikö Pöyhösen kirjoittelua rajoittaa? Aivan mielettömän hieno ja huvittava äänestys. Ainoa vaan, että äänestyksen laittaja oli tosissaan. HuhHuh kun menee kovaa!

On tuolla muutama muukin, joka tehtailee äänestyksiä, joista ei voi muuta sanoa, kun että: Ei Hemmetti! Ei voi olla totta. Ja taitavat silti olla tosissaan. Esimerkkinä: Pitäisikö Pöyhösen kirjoittelua rajoittaa? Aivan mielettömän hieno ja huvittava äänestys. Ainoa vaan, että äänestyksen laittaja oli tosissaan. HuhHuh kun menee kovaa!

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
kun jokaisen kokoontumisen jälkeen (ja niiden välissä) kirjoitetaan mitä puutteita makkarassa tai muussa tarjoilussa on nin alkaa todellakin huumori siltä osin loppumaan.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Pressa ei taida olla niitä Pelleilijöitä eikä liiemmi Humourimiähiäkään
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:On tuolla muutama muukin, joka tehtailee äänestyksiä
Montako minun aloittamaa äänestystä on?
kyseinen topikki poistettiin heti kun sen huomasin, kuten on poistettu kaikki ainoastaan yhteen (ei julkisuuden) henkilöön kohdistuvat jututPöyhöinKuusaalt kirjoitti:Esimerkkinä: Pitäisikö Pöyhösen kirjoittelua rajoittaa?
- PöyhöinKuusaalt
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:On tuolla muutama muukin, joka tehtailee äänestyksiä
Montako minun aloittamaa äänestystä on?
kyseinen topikki poistettiin heti kun sen huomasin, kuten on poistettu kaikki ainoastaan yhteen (ei julkisuuden) henkilöön kohdistuvat jutut[/quote]PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Esimerkkinä: Pitäisikö Pöyhösen kirjoittelua rajoittaa?
Kiitos poistostasi. Sehän oli ainoa oikea teko. Tuo aiempi lainauksesi on taas pätkä lauseesta. Sellaisella lainauksella ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Vaillinaiset lauseet eivät kerro asiasta mitään, joten en vastaile moiseen kysymykseen. Tarkoitus oli ihmetellä kaiken maailman äänestyksiä. Jään ihmettelemään

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Oon ollu jäsen parin vuoden ajan, mutten käyny kokoontumisissa. Minusta kauhein tapaus olisi, jos haluaa antaa, muttei kukaan halua saada.
Kyllä on kaikissa kokoontumisissa missä mä oon ollu niin tarjoilu kyllä ollu riittävää. Ei oo tarvinu ilman makkaraa/pyttipannua jäädä. Tosin lähellä oli mobiliassa 2007 jäädä ilman mutta senkin voin laittaa omaan piikkiin. Se on oma moka jos ei paikalla ole sillon ku makkarat on grillissä. Eli mulla ei kyllä ole valittamista tarjoilusta.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
^
Näin kävi juuri itselle tähän mennessä ainoassa osallitumassani virallisessa kokoontumisessa (Mobilia 2008)- taidettiin olla juuri silloin kahvilassa muistelemassa "wanhoja hyviä aikoja". Eipä juuri tullut silloin mieleen, että kerho olisi tästä asiasta vastuussa.
Näin kävi juuri itselle tähän mennessä ainoassa osallitumassani virallisessa kokoontumisessa (Mobilia 2008)- taidettiin olla juuri silloin kahvilassa muistelemassa "wanhoja hyviä aikoja". Eipä juuri tullut silloin mieleen, että kerho olisi tästä asiasta vastuussa.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»