Kerhopaidan lisäpainatus

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Joen musikka

Kerhopaidan lisäpainatus

Viesti Kirjoittaja Joen musikka »

Niin se on että musikalla on musta aukko siinä missä pitäis osata liittää paitatilaukseen oma teksti.Yrittänyt oon ohjeiden mukaan vaan eipä aukea semmoinen laatikko mihin vois kirjoittaa!
Toisaalta,onhan noita paitoja... 8)
2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
pressa

Re: Kerhopaidan lisäpainatus

Viesti Kirjoittaja pressa »

Halutessasi lisäpainatuksen, kerro haluamasi teksti- ja fontti- ym. tiedot lisätietoja sarakkeessa.
Kun teet tilausta niin sivulla 2/5 ensin on tilaajan tiedot ja sitten vastaanottajan tiedot. Siinä alhaalla on iso laatikko; lisätiedot.
En ole itse nettikaupankautta tilannut, mutta tuohon itse lisätiedot laittaisin.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kannattaa ihan vaan soittaa. Sieltä saa hyvän, ideoivan ja asinatuntevan palvelun. Varsinkin tämä Nainen (nimieä en muista), joka minulle on aina paidat tehnyt, osaa hommansa erittäinomaisesti. Suora juttelu hänen kanssaan ja tulee sitten hianoja paitoja.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
jeesma

Viesti Kirjoittaja jeesma »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Kannattaa ihan vaan soittaa. Sieltä saa hyvän, ideoivan ja asinatuntevan palvelun. Varsinkin tämä Nainen (nimieä en muista), joka minulle on aina paidat tehnyt, osaa hommansa erittäinomaisesti. Suora juttelu hänen kanssaan ja tulee sitten hianoja paitoja.
Käyttäkää nettiä Turunen on kiireinen ihminen, ei siitä tule mitään jos kaikki soittaa.
PöyhöinKuusaalt

Kyllä Puljusta pitää palvelua saada. Panee puljun kiinni jos ei ehdi asiakkaita palvella. Sehän on kauppa kuten R-Kioskikin. Jos ei ole aikaa tehdä työtä niin lappu luukulle ja tärkeämpien asioiden kimppuun.

Johan on kumma jos kauppaan mennessä täytyy lihatiskillä kysellä, että onkohan Lihamestarilla nyt kiire, että sopisiko pari kyljystä antaa.

Ei se Turunen mitään hyväntekeväisyystyötä siellä niitten LadaKamojen kanssa tee. Kyllä sillä on ihan deLLe Mell tai joku muu vastaava Kerhotuotteet -firma.

Senkun Musikka soittelet. Ei se Herra itse niitä paitoja tee, joten puhele suoraan sen tekijän kanssa. Ja sitä paitsi: Mistäs sen fontin ja fonttikoon osaat määritellä johonkin nettitilaukseen. Ei hellalettas. Paras tulee kun neuvottelee suoraan tekijän kanssa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Ilkkahan kertoi takavuosina foorumilla vähän "kokemuksia" näistä soittajista, sen lukeneena ymmärrän kyllä Ilkkaa ja PöKu ei ilmeisesti ole sitä tekstiä koskaan lukenut. Kerhotuotteet -sivulla on kuvat ja esimerkit fonteista, koosta jne. ei todellakaan ole vaikea sitä kautta tilata. Sähköinen tilaus on muutenkin varmempi, omasta kokemuksesta tiedän, kun omissa hommissa tulee työtilauksia puhelimella ja sähköisesti, suosin ja pommitan aina sitä sähköistä puolta, sillä kiiretilanteessa sekava ja asiaa sisältävä soitto on liian helppo unohtaa, kun äkkiä kaivaa esiin jotain johon kirjoittaa ylös ja kuitenkin joutuu kysymään perään jotain. Lopuksi mainitsen, että Ilkka on tietääkseni toivonut ensisijaisesti yhteydenottoa sähköisesti.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kerhotuotteet.fi tilaukset tehdään sähköpostilla tai kirjeellä, mikäli ei ole kirjoitustaitoinen voi soittaa. Koita nyt pöyhö olla muuttamatta sovittuja pelisääntöjä koska muuten ei ole kohta lada shoppia. lada shop ei ole kioski, se on lähempänä tehdasta. kerhotuotteet.fi systeemiin ei ole tarkoitettu kenenkään vain kävelevän ostoksille, se on nettikauppa joka hoidetaan sähköisesti. Kerhotuotteet.fi sivusto perustettiin siksi että meillä kerhotuotteita olisi myynnissä ja ne yö-myöhään soittajat ja marisiat loppuisi. Nyt jos täällää joku pöyhö kehottaa kaikkia soittamaan niin homma loppuu. Lada shop on nettikauppa siksi että tilaukset ja tekemiset voidaan hoitaa kun varsinaiselta työltä ehtii. Hinnat on siksi inhimilliset että toiminta tapahtuu täytetyönä eikä sido yhtä henkilöä jatkuvasti, jos taas kaikki soittaa yksi henkilö on sidottu tähän ja hinnat nousee.
Te kaikki jotka taas kadehditte kapitaslistia joka vie teidän sosialistiset rahanne, katsokaa peiliin tai perustakaa sellainen sosialistinen kauppa joka jakaa tavarat alle omakustanteen ja otatte vielä ilolla hitsi vastaan.
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Juu, voi olla ettei kannata alkaa koetella Ilkan hermoja. Hyvää työtä tekee ihan kiitettävällä palveluasteella.

Itse tilasin netin kautta lisäpainatuksella olevan paidan ja hyvin osui kohdalleen. Lisätiedot laatikkoon vaan kertoo haluamansa, niin sitä saa mitä tilaa..

Ei sillä etteikö sinne saisi soittaa, mutta mitään sen suurempaa palvelua ei kannata alkaa vaatia. Nykyinen toimintamallia kelpaa ainakin valtaosalle.

Siis nyt kaikki tilamaan maan maan.... :)
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
PöyhöinKuusaalt

Onneksi tuo edellinen kirjoitukseni ei mennyt läpi kun köhmä laittoi samaan aikaan.

Pressalle nyt viimein tiedoksi: Minä kirjoitan tänne omista kokemuksistani jos minua huvittaa. Voin laittaa ohjeeni YVnä jos tämä meidän ehdoton Pomomme ei minun salli kirjoittaa julkisesti.

Ja toiseksi: Jo se on ihme ettei ala mennä Kaaliin että meillä on täällä omat nimimerkit! Sinä tituleeraat minua kiltisti omalla nimimerkilläni. Minä en ole sinulle JokuPöyhö enkä kenellekään muullekaan. On se ihme ettei Herra tajua.

Jos sinä samanikäinen mies et ymmärrä, ettei toisia täällä vähätellä keksimällä heille JokuRessaaja -tyyppisiä lempinimiä niin voimme keskustella siitä ihan kahden kesken samalla nuotiolla. Ei tuollainen peli vetele.

Sinulla on niitä sääntöjäsi. Kun kysyy niihin perusteluja ja sitä, kuka niistä on päättänyt, tulee vastaukseksi: Minä, Minä, Minä, Minä, Minä, Minä... Keskustele siinä sitten.

Mutta tuon nimimerkkiasian sitten muistat toivottavasti tästä eteenpäin.

Terveiset Jollekin Ressaajalle Joku Pöyhö
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PöyhöinKuusaalt

Minulle tämä meidän mainio Ilkkamme sanoi, että sellaisista paitatilauksista joita minä teen, pitää nimenomaan keskustella paidan tekijän eli tämän Naisen kanssa. Ei niitä kukaan kirjoitettuna osannut tehdä, kun minä en osannut piirtää sellaisen paidan kuvaa, niitä fontteja, fonttikokoja ja kaikkia härpäkkeitä. Ei ne mitään tavallisia kerhopaitoja ole. En kai minä soittelisi, jos ei siihen nimenomaan tullut pyyntöä LadaShopin puolelta.

Edelleen: Erikoispaidoissa neuvon soittamaan suoraan tekijälle. Ilkka antaa mielellään puhelimen paidan värkkääjälle. Näin se vaan menee, vaikka Me yhdessä sovimme jotakin muuta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Minulle tämä meidän mainio Ilkkamme sanoi, että sellaisista paitatilauksista joita minä teen, pitää nimenomaan keskustella paidan tekijän eli tämän Naisen kanssa. Ei niitä kukaan kirjoitettuna osannut tehdä, kun minä en osannut piirtää sellaisen paidan kuvaa, niitä fontteja, fonttikokoja ja kaikkia härpäkkeitä. Ei ne mitään tavallisia kerhopaitoja ole. En kai minä soittelisi, jos ei siihen nimenomaan tullut pyyntöä LadaShopin puolelta.

Edelleen: Erikoispaidoissa neuvon soittamaan suoraan tekijälle. Ilkka antaa mielellään puhelimen paidan värkkääjälle. Näin se vaan menee, vaikka Me yhdessä sovimme jotakin muuta.
Tälläiset tapauksethan onkin parempi soittaa jos on jotain erikoisempaa mielessä. Helpompi selvittää puhelimessa kuin runoilla tekstillä. Ei koske pelkästään shoppia vaan tarrafirmoja sun muitakin vastaavia jossa tehdään erikseen kustomoituja tuotteita.
Vastaa Viestiin