Onko lada-harrastus hullun hommaa?
- lada-juntti
Onko lada-harrastus hullun hommaa?
Hullu kysymys 

Viimeksi muokannut lada-juntti, 7.4.2010 10:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Onko lada-harrastus hullun hommaa?
Voisitko laittaa mahdolliseksi useamman vaihtoehdon valinnan. Voisin ehkes osallistua silloin äänestykseen. 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- lada-juntti
Juu, kyllä mutta kun en osaa enää muuttaa tämän äänestyksen asetuksia.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Voisitko laittaa mahdolliseksi useamman vaihtoehdon valinnan. Voisin ehkes osallistua silloin äänestykseen
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Sanoisin näin, että ladailu on paremminkin parasta vastalääkettä ison hihnan luistamista vastaan. Varsinkin tää ladakerhoilu 

Tottakai tämä on hullun hommaa, eikai kukaan tervejärkinen harrasta tällaista masokismia muuten! Itsehän olen täysin seinähullu... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Autojen harrastaminen merkistä riippumatta on aina hullun touhua. Itse kyllä pitäisin nimenomaan Ladan harrastamista melko järkevänä toimintana sillä se on helppoa ja edullista harrastamista verrattuna johonkin erikoisempiin ja arvokkaampiin autoihin.
Minä olen myös jonkin verran mielenvikainen mutta se ei kyllä johdu harrastuksistani.
Minä olen myös jonkin verran mielenvikainen mutta se ei kyllä johdu harrastuksistani.
Ei tässä Lada-harrastuksessa kovin korkeelta ainakaan taloudellisesti voi pudota.
Eikä tarvitse yöuniaan menettää sen takia, että joku tuntemanton mies tulee aamulla puuvasaralla paukuttelemaan auton kylkiä.
Hullun kirjoihinhan on päässyt aina poikkeavalla käyttäytymisellä.
http://www.terveysportti.fi/terveysport ... D93929.htm

Hullun kirjoihinhan on päässyt aina poikkeavalla käyttäytymisellä.
http://www.terveysportti.fi/terveysport ... D93929.htm
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- PöyhöinKuusaalt
KyläHulluus kunniaan, sanon minä. Tai sitten:
"Minä ole Oliver Hook, kuuluisa hypnotisoijaaaaa. Ole tuonut avu monelle, joka ei luullu sitä mistää saavansaaaa. Lihava Laiha o hoikka tyttö nyt. Kaarlo pääsi tupakastaaaa. Erkkii ei pelota enää iltatorillaaaaa.
Tämä o Teuyvoooo. Kajaani poikaaaa. Enne nii äksy ärripurri, oo siivo mies nyt ja ainaaaa. Sen teki miehelle hyppnoooosi, ettei rupia eri mieltä olemaaaa."
"Minä ole Oliver Hook, kuuluisa hypnotisoijaaaaa. Ole tuonut avu monelle, joka ei luullu sitä mistää saavansaaaa. Lihava Laiha o hoikka tyttö nyt. Kaarlo pääsi tupakastaaaa. Erkkii ei pelota enää iltatorillaaaaa.
Tämä o Teuyvoooo. Kajaani poikaaaa. Enne nii äksy ärripurri, oo siivo mies nyt ja ainaaaa. Sen teki miehelle hyppnoooosi, ettei rupia eri mieltä olemaaaa."
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Tervehdykset toivottelen.
Ladaharrastus ei ole, tai on yhtä hullua kuin mikä muu harrastus tahansa. Pääasiana on vapaa-ajan joutilaisuuden torjunta. Lada kulkuvälineenä ei ole hulluutta, vaan taloudellisesti järkevää.
Ladaharrastus ei ole, tai on yhtä hullua kuin mikä muu harrastus tahansa. Pääasiana on vapaa-ajan joutilaisuuden torjunta. Lada kulkuvälineenä ei ole hulluutta, vaan taloudellisesti järkevää.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

- Lada-Jussi
ihan sairastahan tää autoharrastus on, onneksi tämä Ladailu on melko halpaa moneen muuhun autoharrasteeseen verrattuna, mutta jos vaikka joka päivä ottais alkosta kirkasta kympillä ja hävittäis autot pois, niin olis halvempaa ja ei tarttis minkään värisiä nappeja popsia aamuin illoin.

- PöyhöinKuusaalt
Harmi kun ei saa äänestystulosta näkyviin kun ei voi äänestää rehellisesti! 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- START
- Lada kerhon jäsen
joo kyllä hullu saa olla mutta ei saa jäädä kiinni
eli en ole käynyt kyseisessä paikassa.
mutta ei sitä nyt tervejärkinen aja takaveto ladalla, samalla rahalla saa paljon harmittomampia kulkuneuvoja, ja ei (takaveto) ladalla ajosta kyllä voi kyllä suuremmin nauttiakkaan, ajomukavuus on sitä luokkaa ettei sitä kyllä voi paljoa kehua
ja silti sitä tekee vapaaehtoisesti 

mutta ei sitä nyt tervejärkinen aja takaveto ladalla, samalla rahalla saa paljon harmittomampia kulkuneuvoja, ja ei (takaveto) ladalla ajosta kyllä voi kyllä suuremmin nauttiakkaan, ajomukavuus on sitä luokkaa ettei sitä kyllä voi paljoa kehua

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Tervehdykset toivottelen.
Takaveto Ladassa ei ole parhaat mahdolliset mitoitukset penkki, polkimet ja ohjauspyörän korkeus/ etu-/taka-asento. Nekin kyllä saa kohdalleen keskimittaiselle kuskille. Itsellä on nyt 112 HB 8v 03 ja olen tyytyväinen sen ajo-ominaisuuksiin. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Tyhmyyttään ei saisi esiintuoda, ainakaan kovin voimaperäisesti. Sanonta:"Huiskaa, kuin hullu maailmanlopun edellä" Pitänee vieläkin paikkansa. Kaikkea ei kerkiä tehdä, nähdä eikä kokea ja jokapaikassa käydä.
Takaveto Ladassa ei ole parhaat mahdolliset mitoitukset penkki, polkimet ja ohjauspyörän korkeus/ etu-/taka-asento. Nekin kyllä saa kohdalleen keskimittaiselle kuskille. Itsellä on nyt 112 HB 8v 03 ja olen tyytyväinen sen ajo-ominaisuuksiin. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Tyhmyyttään ei saisi esiintuoda, ainakaan kovin voimaperäisesti. Sanonta:"Huiskaa, kuin hullu maailmanlopun edellä" Pitänee vieläkin paikkansa. Kaikkea ei kerkiä tehdä, nähdä eikä kokea ja jokapaikassa käydä.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

maksoin ite ladasa 500e ja popit 500e,eli tonnin,sillä ois saanu hyvän toyotan,volvon,nissanin,vaikka jonku mersun,eii lada se on oltava... yhtää en kadu.nissania kaduin ku oli kerran ladan tilalla. iha kakka
autoton.. vielä