Kuinka kauan elämästäsi olet ollut ilman kännykkää?
Aloitan viidestä vuodesta,viiden vuoden välein.Itse olen ollut ilman kännykkää 46 vuotta 

Ensimmäiset 15 vuotta.
Re: Kuinka kauan elämästäsi olet ollut ilman kännykkää?
55 vuotta
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Mitä tarkoittaa, kännykkä??
Tarkoittaako se yleensäkin matkapuhelinta (sitä isoa raahattavaa) vai pelkästään kädessä pidettävää matkaviestintä. Minulla oli ensimmäinen edistyksellinen nmt900 verkon matkapuhelin joka oli kevyt, vain 6,5 kg.
Mutta jos raahattavatkin olivat "kännyköitä" niin 20 vuotta.
Tarkoittaako se yleensäkin matkapuhelinta (sitä isoa raahattavaa) vai pelkästään kädessä pidettävää matkaviestintä. Minulla oli ensimmäinen edistyksellinen nmt900 verkon matkapuhelin joka oli kevyt, vain 6,5 kg.
No sovitaan että NMT-teknologiasta eteenpäin.pressa kirjoitti:Mitä tarkoittaa, kännykkä??
Pistit aika pahan,tuliko pahojakin traumojaPavlovits kirjoitti:55 vuotta

En tunne jääneeni mitään vaille. Olisi pitänyt vedättää vieläkin pitemmälle, oli vain yksi kyydityksiin liittyvä juttu, jonka vuoksi piti noinkin varhain alkaa tuohon kännykkähulluuteen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tervehdykset toivottelen.
Täytyy taas panna huonommaksi. Minä raukka ressukka olen joutunut olemaan ilman kännykkää 56v. Mutta onhan siinä ainakin yksi puolustus, eipähän aivot ole saaneet sitä säteilyä. Toisaalta olisi se voinut olla edullistakin se säteilyn vaikutus. Mistäpä tuon tietäisi. Ei tule tuolla olemassa olevallakaan paljon soiteltua. On kuukausimaksuton liittymä ja viimevuoden puhelinlasku oli 5E kieppeillä. Joku vuosi on mennyt kokonaan ilman laskua, kun eivät taida laskuttaa alle 5:sen laskuja. Minä en ole innokas puhelimessa puhuja.
Täytyy taas panna huonommaksi. Minä raukka ressukka olen joutunut olemaan ilman kännykkää 56v. Mutta onhan siinä ainakin yksi puolustus, eipähän aivot ole saaneet sitä säteilyä. Toisaalta olisi se voinut olla edullistakin se säteilyn vaikutus. Mistäpä tuon tietäisi. Ei tule tuolla olemassa olevallakaan paljon soiteltua. On kuukausimaksuton liittymä ja viimevuoden puhelinlasku oli 5E kieppeillä. Joku vuosi on mennyt kokonaan ilman laskua, kun eivät taida laskuttaa alle 5:sen laskuja. Minä en ole innokas puhelimessa puhuja.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

19 vuotta
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- Aika tarkkaan 24 vuotta, sitä ennen oli ARPpi käytössä. Se oli sitä aikaa kun haluttu numero kerrottiin keskuksen naishenkilölle, joka yhdisti eteenpäin ja sitten jatkettiin simplexillä tai duplexilla. Ja melkein aina kun oli puhelun lopettanut, niin linja pysyi auki niin kauan kun tämä keskuksen naishenkilö tuli kysymään " vieläkö puhutaan? ". Ylimääräistä " puheaikaa " meni usein 15-25 minuuttia. Minuuttihinta oli neljän markan hujakoilla ... melko reilua
.
- Riippuen sen hetkisestä sijaintipaikkakunnasta, täytyi valita kyseisen alueen kanavanumero parista nupista ennen keskukseen soittamista. Hyvin pärjättiin eikä kukaan valittanut puheluhinnoista. Erilaisia puhepaketteja oli pikkaisen niukemmin kuin nykyään ...

- Riippuen sen hetkisestä sijaintipaikkakunnasta, täytyi valita kyseisen alueen kanavanumero parista nupista ennen keskukseen soittamista. Hyvin pärjättiin eikä kukaan valittanut puheluhinnoista. Erilaisia puhepaketteja oli pikkaisen niukemmin kuin nykyään ...
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Objects in the mirror are closer than they appear.
Oisko ollut 18 vuotta. Ensimmäinen kännykkä oli 3310 sitten 5210 ja nyt samsunki M110 (toivottavasti ei ole yhtä paljon vikoja kuin eräässä toisessa 11x sarjassa
)

Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
mä sain tai ostin kännykän joskus 10-11 vuotiaana ni on se ollu joku 10 vuotta ja puhelimia on ollu yli 20 ja puhelinmerkkejä on sonyeericson,philips,motorola,siemens ja nokia
ensimmäinen puhelin tais olla 3110 ja nykyinen on n95
ensimmäinen puhelin tais olla 3110 ja nykyinen on n95
- Team perseauki racing
ensimäinen puhelin oli ylä aste aikaan joku motoralan halko, iso ja soittelemaan sillä pystyi.. vaan eipä ole tähänkään päivään mennessä ollut mitään markkinoiden kalleinta vaan ylleesä se halvin millä voi soittaa.
ja vieläkin tulee oltua ilman kännykkää, esimerkiksi kesämökille mentäessä laitan taatusti kiinni,koska mikään ei ota enempää päähän kuin se kesä kauneimillaan, saunassa käyty ja ehkä jokin olunen otettu(joskus jopa miestä vahvempaa) ja istuu laiturin päässä auringon paisteessa niin alkaa muovi kapula vinkumaan taskussa, pilaa jotenkin koko viikonlopun
ja vieläkin tulee oltua ilman kännykkää, esimerkiksi kesämökille mentäessä laitan taatusti kiinni,koska mikään ei ota enempää päähän kuin se kesä kauneimillaan, saunassa käyty ja ehkä jokin olunen otettu(joskus jopa miestä vahvempaa) ja istuu laiturin päässä auringon paisteessa niin alkaa muovi kapula vinkumaan taskussa, pilaa jotenkin koko viikonlopun
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...