kokemuksia ei tunnu olevan, mut näkemyksiä kyllä...
6-kone ei tuu kysymykseenkään jo pelkästään painonsa takia, itellä ollu noita E30 korisia ja pieni auto todella epämukava kun on tollainen painava möykky nokalla (saundithan tossa bimmerin kutosessa on

) . Auto on tarkoitus leimata ja pitää liikenteessä 2. autona (joskushan sitä henkilöautoakin tarvii).
Joskus nuorena miehenä tuli kaikenlaisia moottorimodeja rakenneltua ja nyt kun löysin virheettömän 2104.n ja sattuu toi m10b18 (90 hv++++) tekniikka olemaan ylimääräienä niin ajattelin sellaisen vielä tonne tunkea.
Toinen vaihtoehto on toi m40b16(i)(100 hv+kat) joka edullisuutensa takia olisi tossa vielä tyrkyllä joten saisi sen ruiskutekniikan kaikkine sähköineen ympättyä samaan (kyseinen moottorimalli vaatii huomattavasti enemmän huoltoa hihnajakopäänsä takia).
M42b18.(318 is) ei tule kysymykseen tossa leimaamisessa suuremman tehonsa vuoksi (136-140 hv), mutta kiinnostavimpana käytön kannalta olisi täydellinen M43b16(i)(102hv+kat) tekniikka joka sitten jo "modernimpana" ketjukoneena saattaisi olla se mukavin vaihtoehto ja tällaisen tekniikan osto on kyllä tuolla takaraivossa pahasti vallannut alaa.
Projekti aloitetaan heti kun kelit lämpenee ja eiköhän noi tekniikkajutut ole siihen mennessä speksattu ja "lukittu".
Tehohommeleihin puututaan vasta sitten kun ruokahalu alkaa siellä puolella kasvaa... kaikki noista em. koneistahan on kohtuu helppoja virittää ja osatarjonta on saksantuonnin myötä kutakuinkin valtava....
Edit: nyt on sovittu kaupat BMW m40b16(i)(100 hv+kat) moottorista kaikkine 5v. rojuineen ja perjantaina hakemaan, hihnakone mut vaihdellaan sitä remmiä nyt vaikka kerran vuodessa niin ei tuu rojua...
