Sivu 1/1

lisää puuautoja

Lähetetty: 12.2.2009 11:45
Kirjoittaja Pavlovits

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 12.2.2009 22:42
Kirjoittaja larke
:) Onpa hyvän näkösiä 8)

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 25.12.2009 21:18
Kirjoittaja Pavlovits

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 2.1.2010 10:24
Kirjoittaja samarai

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 28.5.2010 17:49
Kirjoittaja Pavlovits

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 30.5.2010 15:25
Kirjoittaja lada.h.s
Pavlovits kirjoitti:Tämmöinen Hanomag:
http://www.autogallery.org.ru/k/h/25hag ... neider.jpg
Kolaritapauksissa melkein turvallinen...

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 30.5.2010 19:44
Kirjoittaja khj-582
Tuskinpa aikalaisiaan huonompi?
Harppimaan vauhtipahvi taitaa kaikkine tura-ukkoplasteineen kuulua samaan seuraan.

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 30.5.2010 19:49
Kirjoittaja Pavlovits
Eikä Kleinbussissakaan paljon pehmusteita keulassa ollut.

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 31.5.2010 8:46
Kirjoittaja lada.h.s
khj-582 kirjoitti:Tuskinpa aikalaisiaan huonompi?
Harppimaan vauhtipahvi taitaa kaikkine tura-ukkoplasteineen kuulua samaan seuraan.
Se on Duroplast, Trabantin muovikori rakennettiin kuitenkin teräskehikon päälle. Trabant on todistetusti turvallisempi hirvenväistötilanteessa kuin
se koppimersu joka meni ympäri!
Tässä auto joka ei ole törmäyksessä turvallinen: www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQAcZs

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 31.5.2010 20:10
Kirjoittaja khj-582
Siinäpä pornstartteri harrastaa nenän ruttuun vinksautusta.
Duroplastihan se oikea nimi onkin sille puuvillan ja bakeliitin sekasotkokselle.
Tura-ukko on paikallinen supersankari ja kunto vastaa 6 tapausta kymmenestä nykyään jäljellä olevasta DD(T)R:n ilonpuuskasta.
Tästä nämä SananMuunnokset sitten pyörimään puolin ja toisin.

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 31.5.2010 20:43
Kirjoittaja Pavlovits

Re: lisää puuautoja

Lähetetty: 4.2.2012 15:49
Kirjoittaja Pavlovits