Maailman viisain ihminen.
Maailman viisain ihminen.
Ennen kuin julkaisen oman suosikkini, toivon muitakin ehdotuksia.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Lada-Jussi
Re: Maailman viisain ihminen.
Lada-Jussi, Stalin, Hitler onhan näitä viisaita ollut ja tulee olemaan 

- START
- Lada kerhon jäsen
viisaat vaan tahtoo lopulta olla aina väärässä.
joku Martti Ahtisaari vois olla aika viisas, ilmeisesti ymmärtää toisia ihmisiä hyvin
muuten aika vaikee sanoo
joku Martti Ahtisaari vois olla aika viisas, ilmeisesti ymmärtää toisia ihmisiä hyvin
muuten aika vaikee sanoo
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- Lesnaja Sobaka
Jaakko Uusitalo eli Giacomo Casanova tapasi naisen, jolla oli hyvä kroppa, mutta ilmiömäisen ruma pärstä. Casanova ymmärsi, että ei rumuus ole naisen syytä ja ratkaisi ongelman laittamalla pussin naisen päähän lemmenhetken ajaksi.
Näppärästi ajateltu Casanovalta. Tämä on älykkyyttä. Viisaus on jotain ihan muuta. Tässä tapauksessa se on homman käytännön toteutus: miten saada puhutuksi naiselle pussi päähän loukkaamatta naista? En pysty edes kuvittelemaan miten se onnistuisi. Casanovalta se kävi.
Johtopäätös: Giacomo Casanovan on pakko olla maailman viisain ihminen.
Näppärästi ajateltu Casanovalta. Tämä on älykkyyttä. Viisaus on jotain ihan muuta. Tässä tapauksessa se on homman käytännön toteutus: miten saada puhutuksi naiselle pussi päähän loukkaamatta naista? En pysty edes kuvittelemaan miten se onnistuisi. Casanovalta se kävi.
Johtopäätös: Giacomo Casanovan on pakko olla maailman viisain ihminen.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Mitenkäs tuo viisaus määritellään? Onko se joku yliopistotason ihminen joka luokitellaan ns. "paremmaksi" ihmislajiksi? Vai onko se pertti perusduunari jolla on elämänkokemuksen kautta saatua viisautta?? Tai onko se kansanmurhan suorittanut ihminen? Vai kenties se lähes joka kylästä löytyvä kylähullu, joka esittää paljon tyhmempää kuin todellisuudessa onkaan?
En minä ainakaan osaa vastata kysymykseen.
En minä ainakaan osaa vastata kysymykseen.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tervehdykset toivottelen.
Aapelin näytelmässä kolme veljestä totesi hevoskauppiaasta, "että siinä se oli sitten maailman viisain mies"
Itse veikkaan maailman toiseksi viisaimmaksi mieheksi Budhaa, joku saattaa olla vielä viisaampi, mutta minä en tiedä kuka hän olisi. Naisista sijoittaisin Indira Ganthin ykköseksi.
Aapelin näytelmässä kolme veljestä totesi hevoskauppiaasta, "että siinä se oli sitten maailman viisain mies"
Itse veikkaan maailman toiseksi viisaimmaksi mieheksi Budhaa, joku saattaa olla vielä viisaampi, mutta minä en tiedä kuka hän olisi. Naisista sijoittaisin Indira Ganthin ykköseksi.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

- START
- Lada kerhon jäsen
asiasta voi olla monta mieltä mutta minusta viisaus tarkoittaa sitä että osaa ymmärtää ihmistä.
koulutuksella ja muulla älykkyydellä ei ole siis mitään merkitystä, kyse on sosialisista kyvyistä.
jos pystyy ymmärtämään kaikkia ihmisiä, se on viisautta
ja jos nyt mennään äärimmäisyyksiin, uskontoa ajattelematta, en itsekkään siitä niin perusta. ehdotan Jeesusta. hänen on ollut pakko olla viisas, ei häntä muuten kukaan uskoisi.
koulutuksella ja muulla älykkyydellä ei ole siis mitään merkitystä, kyse on sosialisista kyvyistä.
jos pystyy ymmärtämään kaikkia ihmisiä, se on viisautta
ja jos nyt mennään äärimmäisyyksiin, uskontoa ajattelematta, en itsekkään siitä niin perusta. ehdotan Jeesusta. hänen on ollut pakko olla viisas, ei häntä muuten kukaan uskoisi.
Joku oli määritellyt viisaan ja älykkään erot näin:
Älykäs selviää tilanteesta, johon viisas ei joudu
Älykäs selviää tilanteesta, johon viisas ei joudu
Minä taas yleisesti ottaen poliitikkoja, syyt mainittu edellä.START kirjoitti:ehdotan Jeesusta. hänen on ollut pakko olla viisas, ei häntä muuten kukaan uskoisi.

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Minusta maailman viisain ihminen on juuri ylioppilaaksi kirjoittanut nuori. Häneltä löytyy epäröimätön vastaus kaikkiin maailman ongelmiin.
Muutaman kymmenen vuoden kuluttua sitten huomaa kuten Simo Salminen:"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa".
Muutaman kymmenen vuoden kuluttua sitten huomaa kuten Simo Salminen:"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa".
Oli minullakin kerran työnjohtaja joka ei ollut koskaan väärässä.Sellainen sairastuttaa koko työyhteisön.Reilun vuoden sitä kestin,kuulema rakentelee hiekkalinnoja edelleen.Sairauden nimi on narsismi.
- START
- Lada kerhon jäsen
Re:
joo jämsän nesteelle kun menee kahvitauolla niin siellä on maaliman viisaimmat. kaikki tiedetään eikä koskaan olla väärässä.Jusu kirjoitti:Minä tunnen useita maailman viisaimpia, kovasti ainakin tuntuvat tietävän kaikesta kaiken...
näitä persoonia maailma kaipaa

No sitä suunnatonta viisautta minäkin sieltä harva se päivä käyn ammentamassa...