Elikkä nyt olis projektina tämmönen 2105 vm -86 ja siihen olis tarkoitus istuttaa Fordin valmistama 2.0 DOHC tekniikka kaikki muut lupa-asiat on selvät, mutta vielä pitäisi saada tietää Ladan 1,7i moottorin paino, että tiedän kuinka paljon lasikuitu osia joudun tekemään ja onko kyseisissä malleissa eroa alustan osalta?
Ja jos jollakin kokemusta niin kertokaa minulle hyväksyvätkö katsastusmiehet 2107 vertailumalliksi 2105:lle?
Kiitos
Viimeksi muokannut Jubbu, 3.9.2010 8:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Takavedon kone painaa vissiin 110kg epävarmojen lähteiden mukaan?
Tuolla Zipin niva topicissa lukee että kone painais 115kg? en tiiä onko se punninnu sen?
Kannattaa ite punnita.. En tiiä kuuluuko noihin massoihin vauhtipyörä, laturi, startti ja kytkin yms..
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Ei tarvi poikkeus lupaa vaan kuristaa liika teho pois tuosta sierran koneesta ja näyttää inssille penkkilaput ja selvitys kuristuksista, mutta ei se kyllä aikonu ees otteeseen laittaa että miten on kuristettu
Miksi ihmeessä laittaa pellin alle kone jonka viritysmahdollisuudet ovat todella rajalliset ja tunnettu kaikenlaisista ongelmista? Kannattaa nyt vielä harkita onko järkeä ruveta pelaa tuon DOHC-koneen kanssa kun käsitykseni mukaan Fordin 2.0 OHC:n saisi laittaa suoraan kun tehotkin pysyvät rajojen sisäpuolella. Niin, ja on huomattavasti luotettavampi.
Joo, ei kyllä mikään mailman järkevin juttu ole fordin dohc konetta laittaa, tuppaavat oleen aika paskoja moottoreita. Ohc ilman muuta, jos vaan on mahdollista.
mulla nyt sattuu tuommonen DOHC tuolla pyörimään ja tullu nuitten voortin koneitten kans pelattua eikä nuissa DOHCeissakaan ole oikeestaan ongelmia ollu muuta ku venavarren kumien kans.
ja viritystä en ole oikeestaan tuolle koneelle edes harkinnut kun kyseessä on kuitenkin käyttis... harreste vehkeet on erikseen
no sieltähän tulee kuittia mutta ihan rehellisesti ei mulla ole nuitten dohcien kans ollu mitään ongelmia ku on pitäny huolen niistä. voihan se olla että se leviää heti ku saan sen paikalleen ja pääsette sanomaan että "mitäs minä sanoin" mutta kokeillaan nyt kuitenki
Mara kirjoitti:Se on oikein. Ei aina tarvi tehdä niinkuin on aina ennenkin tehty.
joo ei aina kannata kuunnella "viisaampien" neuvoja. monesti ne "viisaat" on lopulta kuitenkin väärässä.
ei muutakun onnea projektiin, pistä kuvia ja tarinaa kun saat koneen keulille
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti