elikkä kun surffaatte netissä niin menettekö ensin ladaboardille vai jollekkin muulle sivustolle?
mulla on tullut tavaksi käydä ensin ladaboardilla kattomassa nuo aktiiviset viesti ketjut läpi eikös pravdassakin sanota "ainoa asia mitä tarvitset ladasi lisäksi on ladakerhon keskustelu palsta"
Viimeksi muokannut konkelo, 15.8.2009 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylläpä tulee mentyä jos ei aina kirjauduttua niin käytyä kuitenkin. Yleensä kirjaudun päivittäin/illalla kuitenkin että näkee mitä muissa osioissa kerrotaan tai onko tullut viestejä.
Sellainen tapa että ne sivut joilla käyn niin auon ne välilehtiin ja sieltä katselen/päivitän sitä mukaa kun latautuvat ja aukeavat (toisinaan aika hidas aukaisemaan ).
Tervehdykset toivottelen.
Enemmistössä aloituksista netissä menen Lada-sivuille ensin. Onko se hyvä vai huono asia, sitä en ole puntaroinut, se on ratkaistava muiden toimesta, sillä minä itse olen jotenkin puolueellinen tähän asiaan
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Eipä täällä jaksa käydä muuta tarkistaan kuin yv:t, ostetaan ja myydään palstat..
Esim. parhaat viritys keskustelutkin on käyty vuonna 2006..
Varaosia tämän kautta on ihan hyvä hankkia, muuta hyvää ei sitten olekkaan..
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Lähes joka päivä tulee käytyä mutta harvemmin ensimmäiseksi. Lähinnä jos pitää jotain tarkistaa niin siinä tapauksessa, mutta muuten pari muuta foorumia menee edelle.