240 heppainen 2107?!
240 heppainen 2107?!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6660
Keskustelkaa, näyttää aika mielenkiintoiselta tuo konehuone!
Keskustelkaa, näyttää aika mielenkiintoiselta tuo konehuone!
240 heppaa?
Eihän tuo tehoviiva nouse kuin 138.8hp lukemaan ja aika korkeilla kierroksillakin ja vääntö/teho alkaa löytymään vasta 3500RPM alkaen. Kaikenlisäksi tuo vääntöhuippu on melkolailla pieni vain 130Nm, toisaalta vetoalue on kohtalaisen laaja 4000-8000
Konehuone näyttää ihan siltä kuin siellä olisi fiat tc pystykaasareilla ja tehokäyrät paljastaa sen olevan 1.6 kohtuullisesti viilattuna?
Voin olla väärässä mutta siltä se näyttää, 2.0 tc:ssä ainakin pitäisi olla enemmän vääntöä...
Eihän tuo tehoviiva nouse kuin 138.8hp lukemaan ja aika korkeilla kierroksillakin ja vääntö/teho alkaa löytymään vasta 3500RPM alkaen. Kaikenlisäksi tuo vääntöhuippu on melkolailla pieni vain 130Nm, toisaalta vetoalue on kohtalaisen laaja 4000-8000
Konehuone näyttää ihan siltä kuin siellä olisi fiat tc pystykaasareilla ja tehokäyrät paljastaa sen olevan 1.6 kohtuullisesti viilattuna?
Voin olla väärässä mutta siltä se näyttää, 2.0 tc:ssä ainakin pitäisi olla enemmän vääntöä...
Tehostajaa ei tuossa näyttäisi olevan (tai sitten on hyvin piilossa lasinpesunestesäiliön takana, muttei alipaineletkuakaan sinne näyttäisi menevän). Pääsylinteri on siirretty eteenpäin, siirtotanko näkyy kuvassa paisuntasäiliön alareunan molemmin puolin, musta putki jossa kiertää hopea raita. Mutta kyllä sen tehostajankin saa sinne sopimaan, ainakin 1200L:ään mahtui. Itsellä oli sellainen ratkaisu, että tein sivuimutuplien imusarjan jatkoksi 90 mutkan ylöspäin pystyimuille. Sitten tein siirtotangon tehostajalle/pääsylinterille jolla ne siirtyivät konehuoneen etuosaan. Näin mahtui kaikki ihan mukavasti konehuoneeseen.
PS. Mulla on tuo imusarjan jatko-osa pystyille sekä se tehostinpaketin siirtotangosto hyllyssä jouten. Että jos kiinnostaa niin voin niistä luopua pientä korvausta vastaan. Itse en niitä enää tarvitse, kun TC Lada on myyty ja nykyisessä Ladassa pysytään ihan Ladan omassa koneessa.
PS. Mulla on tuo imusarjan jatko-osa pystyille sekä se tehostinpaketin siirtotangosto hyllyssä jouten. Että jos kiinnostaa niin voin niistä luopua pientä korvausta vastaan. Itse en niitä enää tarvitse, kun TC Lada on myyty ja nykyisessä Ladassa pysytään ihan Ladan omassa koneessa.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Siltähän tuo näyttää kun tarkemmin katsoo. Yritän ainakin saada nuo tuplat mahtumaan ilman tuon tehostimen siirtoa mutta pidetään mielessä nuo palikat.kapa kirjoitti:Tehostajaa ei tuossa näyttäisi olevan (tai sitten on hyvin piilossa lasinpesunestesäiliön takana, muttei alipaineletkuakaan sinne näyttäisi menevän). Pääsylinteri on siirretty eteenpäin, siirtotanko näkyy kuvassa paisuntasäiliön alareunan molemmin puolin, musta putki jossa kiertää hopea raita. Mutta kyllä sen tehostajankin saa sinne sopimaan, ainakin 1200L:ään mahtui. Itsellä oli sellainen ratkaisu, että tein sivuimutuplien imusarjan jatkoksi 90 mutkan ylöspäin pystyimuille. Sitten tein siirtotangon tehostajalle/pääsylinterille jolla ne siirtyivät konehuoneen etuosaan. Näin mahtui kaikki ihan mukavasti konehuoneeseen.