Lada 2107 venttiilien uusinta

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Ladisti_2107

Lada 2107 venttiilien uusinta

Viesti Kirjoittaja Ladisti_2107 »

paljokohan maksaas jos uusis venttiili koneiston ku mun ladasta on venttiilejä poikki....koska toi mun lada oli enne jollain mummolla eikä nokkapyörän kiristäjää oltu ikinä vaihdettu niin pääsi ketju poikkeamaan ja samalla meni venttiilit vääriksi...paljokohan maksais venttiilit ja onko hitsi homma..vastatkaa jos on kokemuksia :cry:
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Mun mielestä kannattaa ostaa toinen kansi mikä on ehjä ja heittää se paikalleen. Pääsee paljon helpommalla sama raha taitaa kulua...
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Tuossakin on se homma mitä hakee. Jos aikoo käyttää vanhan kannen voi sitä samalla kun venttiilit on irti hieman avartaa. Oikein tehtynä veto ja ajomukavuus parantuu, väärin tehtynä em. seikat huononee. Vaihtokansi, jos siis meinaa ihan sellaisen siedettävän tehdä olisi joka tapauksessa käytettävä auki ja vähintäänkin venttiilinvarren kumit vaihdettava. Uudet venttiilit ei kai nyt niin kauheita maksa ja tietää ainakin mitä saa.

Poikkeuksen tekee juuri ajosta otettu kansi jonka on itse saanut koekäyttää ja mielellään irroittaa.
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Jos kerran kansi on pois se kannatta huoltaa jokatapauksessa!

Mutta silti hommaisin vaihtokannen mikä on varmasti ehjä ja siihen tekisin muutokset:
-Kanavien kohdistus
-tasosta milli/pari pois
-palotilojen muotoilu
-uudet kumit

Noilla saa jo mukavasti ominaisuuksia parannettua ja työkään ei ole suuri ja rahalle saa jo kohtuullisesti vastinetta!
Ladisti_2107

Viesti Kirjoittaja Ladisti_2107 »

Kiitos avun annoista ladaani on tulossa avarrettu kansi sekä tubla weberit ja pieni space wagonin turbo..... :D
micco

Viesti Kirjoittaja micco »

Ladisti_2107 kirjoitti:Kiitos avun annoista ladaani on tulossa avarrettu kansi sekä tubla weberit ja pieni space wagonin turbo..... :D
Eikö kannattaisi samantien laittaa kunnollinen ahdin eikä pelleillä millään pikkudieselin pakokaasujarrulla? :wink:
Vastaa Viestiin