Axtec Samarasta takavetoon?
Axtec Samarasta takavetoon?
Onko samaran atsteekkikasari sopivainen takavetoon? Purin yhdestä 1.3 saamarista tollaisen irti ja pintapuolisen tutkiskelun jälkeen osa letkulähdöistä vaikutti olevan eri tavalla kuin takavedon axtecissa. Siinä olisi hyvä varakaasutin, kun oli hyväkuntoisen olonenkin. Liekkö vain 47 000 km ajettu.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
En ihan niin tarkasti ole Samaran Axtec-kaasaria tutkinut että kädessä olisin pyöritellyt, joten hieman mutua tulee. Minulle tutumpi Samaran ei-Axtec kaasari oli jo lähestulkoon sama kuin takavedon Axtec ja mielestäni Samaran Axteckin perustuu tähän samaan vehkeeseen. No tulipas sekava selitys, mutta kuitenkin väittäisin että vähän pitemmät letkut (taisivat olla hiilikanisterin letkuja ja bensaletkuja olivat eri suuntaan) ja ruuvaten se muovipalikka irti mihin Samaran kaasuvaijeri tulee kiinni (siellä alla on sama pallo mihin takavedon vivusto kiinnittyy) niin menee suoraan paikoilleen. Se on sitten eri asia miten suuttimien koot on jos se on 1.3:sta.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
Pääkäyntipiirin solenoidisuutin ainakin on 85 kokoinen, se pitäisi vaihtaa kokoon 97.
Muista suuttimista ei tietoa vielä.
Muista suuttimista ei tietoa vielä.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
Terve!
Vähän myöhässä, mutta täältä löytyy tietoa suuttimista yms:
http://www.niva-technik.de/down/downloa ... rgaser.pdf
Ks. viimeinen sivu.
Sanastoa:
Haupt = pää
Düse = suutin
Leerlauf = tyhjäkäynti
I Stufe = tässä: ykköskurkku
Kraftstoff = "voima-aine", siis bensiini
Luft = ilma
Teillast = osakuorma
Vollast = täyskuorma
Anreicherung = rikastus
Beschleuhnigerpumpe = kiihdytyspumppu
Fördermenge = tässä: tuotto
Mischrohr = seosputki
Kurbelgehäuseentlüftungsbohrung = kampikammion tuuletuksen reikä
Luftrichter = tässä: ulompi venturiputki
Jostain syystä taulukossa on autojen tyyppinumeroissa monin paikoin ensimmäisenä numerona 3, vaikka pitäisi olla 2.
SvS
Vähän myöhässä, mutta täältä löytyy tietoa suuttimista yms:
http://www.niva-technik.de/down/downloa ... rgaser.pdf
Ks. viimeinen sivu.
Sanastoa:
Haupt = pää
Düse = suutin
Leerlauf = tyhjäkäynti
I Stufe = tässä: ykköskurkku
Kraftstoff = "voima-aine", siis bensiini
Luft = ilma
Teillast = osakuorma
Vollast = täyskuorma
Anreicherung = rikastus
Beschleuhnigerpumpe = kiihdytyspumppu
Fördermenge = tässä: tuotto
Mischrohr = seosputki
Kurbelgehäuseentlüftungsbohrung = kampikammion tuuletuksen reikä
Luftrichter = tässä: ulompi venturiputki
Jostain syystä taulukossa on autojen tyyppinumeroissa monin paikoin ensimmäisenä numerona 3, vaikka pitäisi olla 2.
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
Samoja leluja ovat. Helppo sovittaa toisesta toiseen ihan miten päin vaan. Niissä suuttimissa on eroja ja kaasuvaijerikiinnityksissä, mutta ei liiemmin muualla. Letkujahan saa joka putiikista pidempiä ja lyhyempiä.
Eli Samsarass pääannostelupiirin solenoidisuutin kokoa 97 ja TakaPotkussa se 85. Mutta kaikki muut hilppeet samat, joten mitäs suuttimistakaan. Riippuu moottorin koosta nuo suuttimet arvioni mukaan.
Samarassa sekä tyhjäkäyntisuutin että Pääannostelupiirin suutin kokoa 97.
Ostakaa se KorjausRommppu. Se on niin halpa ja siellä nämä ovat.
Eli Samsarass pääannostelupiirin solenoidisuutin kokoa 97 ja TakaPotkussa se 85. Mutta kaikki muut hilppeet samat, joten mitäs suuttimistakaan. Riippuu moottorin koosta nuo suuttimet arvioni mukaan.
Samarassa sekä tyhjäkäyntisuutin että Pääannostelupiirin suutin kokoa 97.
Ostakaa se KorjausRommppu. Se on niin halpa ja siellä nämä ovat.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
Hmm. Kyllä 1.3 samarassa oli pääsuutinpiirin solenoidisuutin 85 ja takavedossa 97.PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Eli Samsarass pääannostelupiirin solenoidisuutin kokoa 97 ja TakaPotkussa se 85. Mutta kaikki muut hilppeet samat, joten mitäs suuttimistakaan. Riippuu moottorin koosta nuo suuttimet arvioni mukaan.
Ostakaa se KorjausRommppu. Se on niin halpa ja siellä nämä ovat.
Korjausromppu löytyy, ja sivumennen sanoen siitä on ollut hyötyäkin tuon axtekin kanssa touhutessa.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Axtec Samarasta takavetoon?
Pahoitteluni sotekemisesta. Se moottorikoko kai vaikuttaa suutinkokoon. Tai miten lie.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?