Samara sedan
Samara sedan
Elikkäs mikä oli viimeinen vuosi kun tuota " konttiperä " Samaraa myytiin Suomessa ? Minä vuonna tuli myyntiin ? ( Suomessa ) Millaisia myyntimääriä ? Mitä eri kone vaihtoehtoja oli myynnissä ?
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara sedan
Ainakin tätä Herkkua sai Axtecina vielä vuonna 1995.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
1992-1995 1,3 ja 1,5 Axtex ja 1996-1999 1,5i. Myyntimääristä ei hajuakaan, mutta paljon vähemmän kuin 3- tai 5-ovista.
Mä olen käsittänyt että -95 alkaen kaikki Samarat olivat ruiskuja, ehkä muutama hassu yksilö poikkeuksena. -98 on uusin sedan mitä olen myynnissä nähnyt, ehkä periaatteessa vielä 99 on voitu myydä joku yksittäinen edellisena vuotena rekisteröity tms.
- Lada-Jussi
95 oli hinnastossa 1,5 ruiskuna ja kaasarilla kaikkina korimalleina, ja 1,3 kaasarilla 3-ovisena, 96 sai 1,5 malleja vain ruiskuina kaikkina korimalleina ja sedaniin sai lisähintaan uuden kojetaulun, 1,3 axtec 3-ovisena viimeistä vuotta ja tilalle tuli 1,3i 3-ovinen mutta niitä ei kai juuri myyty, kun pikkulohkon valmistus loppui 1997, on kuitenkin ehditty painaa käyttöohjekirjaan ja hinnastoon ruiskuversio. 1999 alkukesästä muistaakseni tuli 110 Sedan 8-venttiilinen ja sen myötä jäi pois Samara Sedan, eli -99 oli viimeinen myyntivuosi.