Sivu 1/1

Mitä kakkua pikkulohkolle?

Lähetetty: 17.6.2004 13:40
Kirjoittaja Kaasukake
Eli mitä bentsiiniä (tiedän kyllä että oktaaniksi riittää hyvin 95) suosittelee rofessorit käytettävän vm 89 1200ccm padassa?

Pitääkö sekoittaa jotain voiteluaineita vai onko se niin tarkkaa? Äitimaassahan tuskin pitkälle on vielä 90-luvun alussa päässyt jos on kone ollut kovin tarkka laadusta.

Sivumennen sanoen muistan armeijassa, kuinka vääpeli todisti UAZin sotakelpoisuutta ja sitä ettei alan vehkeet ole liian ronkeleita mitä tulee menoveteen. Äijä kusi tankkiin ja löi vehkeen käyntiin. Että näin.

noh

Lähetetty: 17.6.2004 18:45
Kirjoittaja Lada-Jussi
ite käytän takavedoissa 98 oktaanista, oikein tarkalleen säädetty päästöt niin ei kaasutin Lada meinaa pysyä tyhjäkäynnillä 95 oktaanisella, mitähän kusta lienee noi suomen bensat?

Lähetetty: 17.6.2004 19:30
Kirjoittaja liero
hyvin pelittää 95okt liemellä koneen koosta riipumatta ,itse koitin sekoitusta puolet löpöä puolet 95 ja hienosti pelitti ,hieman sauhutti ja haisi tosi oudolle mutta meni ja käynnistyi hyvin :shock:
eikös naapurissa ajeta 92 oktaanisellakin?

Lähetetty: 17.6.2004 20:59
Kirjoittaja Jusu
Minä olen ajanut 95:llä muutaman viikon ja huomasin että kulutus laski alle 10 euroon sadalla kilometrillä. Toimii muuten mutta kovan ajon jälkeen ilmenee joskus jälkikäyntiä.

Korpilahdella asuu yksi äijä joka ajaa Ladallaan ilmeisesti milloin milläkin seosbensalla. Tänäänkin tuli vastaan ja hajusta tuli mieleen lähinnä lamppuöljy. Haikuakin nousi perin kiitettävästi. :roll:

Lähetetty: 17.6.2004 22:39
Kirjoittaja ,_,/ukka
Oisko noissa nykybensoissa jotakin ruiskutusjärjestelmien vaatimia palamista tai haihtumista parantavia aineita, ku meinaa 1200S:ssä olla kans vähän jälkikäyntiä. Käytän 95Terraa(Teboililta)

,_,/ukka

Lähetetty: 17.6.2004 22:45
Kirjoittaja Boris
Juu. Samaa ominaisuutta oon huomannu, että jälkikäyntiä tolla 95:lla esiintyy. Tosin St1:llä oon tankkaillu, se taitaa olla lähimpänä Venäjän laatua täällä Suomessa.

Lähetetty: 17.6.2004 23:45
Kirjoittaja veli alexei
Mä en nyt eroo oo havainnu juur 95:n ja 98:n välillä. Ennen ajoin vain 98:lla mut kun tää bensan hinta vaan nousee ja nousee nii alko nuukaileen vähä ja alko tankkaan 95:ta.

Pentseeni.

Lähetetty: 18.6.2004 1:56
Kirjoittaja vazili 2107
Jops! Hyviä kymysyksiä äijät. Lueskelin taannoin alan lehdestä , että tuo
lyijy olisi korvattu eetterillä noissa 95E pentsoissa :? Eikä kohta ole rikki-
äkään joka myös "voitelee" noita pentsanjakelun osia . Eli alkaa olla aika
liuotinta toi menovesi tosiaa. Yksi pienkonekorjaajakin sanoi ettei suositte-
le moottorisahoihin kuin 98:a koska se ei takerru niin pahasti noihin pie-
niin kaasareihin ja tuntui ukon juttu järkevältä kun oman pärryyttimen
kanssa tappelin. Tänä kesänä lähti saha kuin itsestään ja aikasemmin sai
aina repiä hiki otsalla ja puhdistella Walbrota :evil: No ainakaan Lata ei
tarvitse sen puoleen tuota 98:a , koska ne tosiaan kävivät tosi alhaisilla
oktaaneilla aikoinaan tuolla itänaapurisa.

Lähetetty: 18.6.2004 12:03
Kirjoittaja mika
tällä kylällä on ajettu bensan ja polttoöljynki seoksella... :lol:

Lähetetty: 18.6.2004 13:04
Kirjoittaja Hasa
Jos sattu metsää omistaan, tai muuten on puutavaraan pääsyä, puukaasu vois olla säästäväisen kansalaisen valinta..

Lähetetty: 18.6.2004 13:55
Kirjoittaja LamaAjanElvis
mä laitan 1500 isolohkoon 98classicia jossa on venttiilien suoja-aine samassa litkussa. En kato bensan hintoja kun rupeis vaan itkettämään. sen verta tiedän että 20eurolla mittari värähtää vähän.