kuinka paljon?

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
josjos

kuinka paljon?

Viesti Kirjoittaja josjos »

kuinka paljon jää vajaaksi lohkon pinnasta mäntä kun asentaa 1500 lohkoon 1300 hihnakoneen männät?
Mutis

Re: kuinka paljon?

Viesti Kirjoittaja Mutis »

veikkaisin 1,5mm tai jotain. kai olet ottanut huomioon sen että 1500cc lohkossa on pienempi poraus kuin 1300cc? eli joutuisit poraamaan lohkon 79mm kokoon.
Mäntä

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Ehei ehei.. ei näitä netissä viritetä.. se selviää vaan kasaamalla kone ja mittaamalla..

Kannattaa suhtautua pienellä varauksella foorumeilta löytyviin tietoihin, koska yleensä kopiodaan vaan vanhoja (vääriä) tietoja ja huudellaan niitä, niin kuin olisi itse tiedot tarkistettu...

Sen täytyy toimia luin ohjeet INTERNETISTÄ!
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
josjos

Viesti Kirjoittaja josjos »

no juu kyl porauksen oon huomioinut ajattelin vaan että olis saanu viedä lohkon plaanaukseen suoraan kun saan sen porautuksesta
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

kyllä se kannattaa ite mitata. jos taso on joskus vaikka vaan oikastu niin siinä menee heti metsään muitten antamat arvot.
ja uskoakseni se on enemmän kun 1,5mm
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
jölppi

Viesti Kirjoittaja jölppi »

mulla on sellanen haju että se olis milli..................
IlkkaHe

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

kannattaako tota hajua sit edes kaupata foorumilla? Jollekin pamahtaa se sun milli päähän et näin on, ja mittaamatta blaanaa lohkosta matskua pois, sit nappaa kanteen kiinni tms kun ei huolehtinu.

Muutenkin nää musta tuntuu hommat kannattaa pitää ominansa, ja laukoa vain faktoja tänne. Parashan se on toki ite selvittää käytännössä kaikki, niin ei tule pettymyksiä
Vastaa Viestiin