
Lada 2015 viritys?
Lada 2015 viritys?
Mitä rajoituksia on vaz-2015 virittämisen suhteen, jos auto on rekisterissä ja se halutaan pitää laillisena. Siis voinko huoletta lykätä tuplakaasarit ja peltisatsin sekä putkiston paikoilleen? Joutuuko viemään muutoskatsastukseen? 

Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Noin vanhoissa on niin löysät päästömääräykset että voit laittaa siihen tuplat, hiotun nokan(vähän asteita paljon nostoa), peltisatsin ja kannesta muotoilla palotilat ja kanavia katella kohdilleen...
Mutta otappa haku käyttöön ja hakusanaksi viritys.
Sieltä löytyy aihe missä on viritetty nivan konetta, sieltä näet mitä kannattaa kannelle tehdä.
Mikäli budjettisi on vähänkään rajallinen niin lähde ennemmin liikkeelle kansihommista ja nokasta. Saat paremman vastineen rahoille kun nuo on viilattu kohdalleen. Vakiokoneesta kun ei juurikaan hyötyä saa tuplilla ja peltisarjalla, tietysti ne näyttää paremmilta
Noin vanhoissa on niin löysät päästömääräykset että voit laittaa siihen tuplat, hiotun nokan(vähän asteita paljon nostoa), peltisatsin ja kannesta muotoilla palotilat ja kanavia katella kohdilleen...
Mutta otappa haku käyttöön ja hakusanaksi viritys.
Sieltä löytyy aihe missä on viritetty nivan konetta, sieltä näet mitä kannattaa kannelle tehdä.
Mikäli budjettisi on vähänkään rajallinen niin lähde ennemmin liikkeelle kansihommista ja nokasta. Saat paremman vastineen rahoille kun nuo on viilattu kohdalleen. Vakiokoneesta kun ei juurikaan hyötyä saa tuplilla ja peltisarjalla, tietysti ne näyttää paremmilta

- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
öh
perusversion kone oli 1,3 hihnamylly, mutta eniten varmaan on 21051 versioita 1,2 koneella, ehkä vielä 1984 on saatettu rekisteröidä 4-vaihteisia 21053 autoja joissa oli 1,5 kone.Valko kirjoitti:Eikös se viisyliyheksän kone ollu ainakin tuolloin -84 vuonna 1,3 hihnamyllyJankos kirjoitti:Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
