Lada 2015 viritys?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
izki

Lada 2015 viritys?

Viesti Kirjoittaja izki »

Mitä rajoituksia on vaz-2015 virittämisen suhteen, jos auto on rekisterissä ja se halutaan pitää laillisena. Siis voinko huoletta lykätä tuplakaasarit ja peltisatsin sekä putkiston paikoilleen? Joutuuko viemään muutoskatsastukseen? :roll:
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Paljolti riippuu vuosimallista mitä saa tehdä! Eli minkä vuotinen?

Ihan yleisesti kaikille: Kun kysytte jotakin niin laittaakaa niistä autoistanne mieluummiin liikaa tietoa kuin liian vähän!
izki

Viesti Kirjoittaja izki »

-84 Mitenkä virittäminen riippuu vuodesta?
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

izki kirjoitti:-84 Mitenkä virittäminen riippuu vuodesta?
No esim vähäpäästöistä on aika hankala viritellä kun pitäs saada se päästörajoista läpi kummiskin.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?

Noin vanhoissa on niin löysät päästömääräykset että voit laittaa siihen tuplat, hiotun nokan(vähän asteita paljon nostoa), peltisatsin ja kannesta muotoilla palotilat ja kanavia katella kohdilleen...

Mutta otappa haku käyttöön ja hakusanaksi viritys.

Sieltä löytyy aihe missä on viritetty nivan konetta, sieltä näet mitä kannattaa kannelle tehdä.

Mikäli budjettisi on vähänkään rajallinen niin lähde ennemmin liikkeelle kansihommista ja nokasta. Saat paremman vastineen rahoille kun nuo on viilattu kohdalleen. Vakiokoneesta kun ei juurikaan hyötyä saa tuplilla ja peltisarjalla, tietysti ne näyttää paremmilta ;)
izki

Viesti Kirjoittaja izki »

kiitoksia
Valko

Viesti Kirjoittaja Valko »

Jankos kirjoitti:Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Eikös se viisyliyheksän kone ollu ainakin tuolloin -84 vuonna 1,3 hihnamylly :?:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

öh

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Valko kirjoitti:
Jankos kirjoitti:Ja kone on varmaankin sitten 1500 kun kori on 2105?
Eikös se viisyliyheksän kone ollu ainakin tuolloin -84 vuonna 1,3 hihnamylly :?:
perusversion kone oli 1,3 hihnamylly, mutta eniten varmaan on 21051 versioita 1,2 koneella, ehkä vielä 1984 on saatettu rekisteröidä 4-vaihteisia 21053 autoja joissa oli 1,5 kone.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin