Eli auto sammahtaa kesken ajon eikä lähde parkistakaan, kun on ajettu bouttiarallaa 50 km, eikä tokene millään, ainakaan nopeasti. Sammumisen jälkeen putikalla ajonesto menee muka 'piip' pois päältä (silti jotain vilkuttelee) starttimoottori pyörii hilpeesti, mutta siihen se sit jääkin. Joka jumalan sulakkeen ja muun peruskulutustavaran oon katsonut, pipertänyt sitä sun tätä mitä vähän osaan, crc:tä suihkinu niin että otsonikerros on ohentunut varmaan 10% yksin minun tekosistani, vaan ei... Käytin jo paikallisella reiskalla katsottavana, mutta sepä ei saanut vikaa toisinnettua. Toisaalta eipä tietenkään, koska auto on heränny henkiin aina, kun oon irrottanu akun piuhat ja laittanu ne takas kiinni. Silllä saa ajoneston laulamaan ja pilputtamaan, mutta auto ei oo heti käynnistynyt, eikä väijymisen ja kokeilujen perusteella ainakaan tunnin-parin sisään, vaan vaatii enemmän aikaa. En vaan tiedä kauanko, koska 2 edellistä kertaa auto hyytyi viiden ja kahdekymmenen kilsan päähän kotoa (ja haettiin viikon/parin päivän päästä), nyt se jämähti tuohon 200 metriä kotiovelta, että tässä olis hyvä tilaisuus testailla....
Ei tää muuten kiusais, mutta kun asustan keskellä ei mitään, ja olis kauheen kiva ajaa yli 50 kilsaa kerrallaan, kauppaankin kun on just vajaa 25 suuntaansa - ja vaikka oonkin taksien ystävä, tyyriiksi tulee rallata täältä korvesta... Tarviiko tähän lisätietoja? Ekan kerran jäi risteykseen, toisella kerralla bensa-asemalle, ja nyt kolmannella soratien suoralle. Ainoa yhdistävä tekijä näil kahdel viimosella kerralla on ollu about 50 kilsaa ajoa ilman ongelmia.
Ja juu - ei oo mitään punaisia avaimia, huoltokirjoja, käyttöoppaita, tmv. tilbehöriä tämän mukana tullu. On vaan harmaa putikka ja avain starttiin ja oveen (ynnä joku avain, joka ei ainakaan tuossa autossa käy mihinkään, sopisko sit myyjän fillariin