Tällaisella pelillä siis korvattiin Lada 110 sedan, Kouvolaan muuttamisen myötä ajot ovat vähentyneet ~75% ja pienempikin auto riittää.
Pikkuautoja ei minulla ole aikaisemmin ollut kuin Fiesta. Koeajolla käytiin 205:lla ja Micra:lla, kaameita koppimopoja molemmat, tosin ikääkin se ~20v.. Yhtä Uno:a kävin myös katsomassa, mutta oli niin heikossa hapessa ettei kauppoja syntynyt.
Punton koeajettuani olin valintani tehnyt, kuskille on paremmin tilaa kuin yhdessäkään Ladassa, sattuu omaan käteen paljon paremmin kuin 110 tai Samara, ajettavuus on aivan toista luokkaa, onhan autossa uudet Bilsteinin iskarit joka nurkassa ja kesärenkaissakin pintaa mukavasti. Kokonaistaloudellinenkin pitäisi vielä olla

Leimaa on 08/2012 saakka, autosta löytyy uusi tuulilasi ja Enzo:n alumiinivanteet, petojen sukua siis

Valot ovat 110:aan verrattuna vallan mainiot, Hellan umpiot tuossa näyttäisi olevan. Lämmityslaitteesta en vielä osaa sanoa kuinka tehokas tai tehoton on, luultavasti edellistä Samaraa lämpöisempi kuitenkin

Pyöränkaarien pokkauksissa oli jo pientä ruostekukkaa joten hioin kaikki neljä kirkkaalle pellille ja maalasin mustalla Hammeritella, josko ei ihan heti kukkisi uudestaan.
Soittimen vaihdoin ja asensin sen saman wanhan subbarin mikä on ollut melkein jokaisessa autossani. Kaiuttimet pitää vielä uusia jokanurkkaan, kaikki ovat kyllä ehjiä, mutta Fiat:in orkkis kaiuttimet ja subi eivät oikein soinnu yhteen.
Ilmanputsari ja pyyhkijän sulat tuli vaihdettua sekä perusjutut katsottua, ilmaa kaikkiin renkaisiin, lisää lasinpesunestettä, lisää öljyä, lisää jäähdytinnestettä. Öljyt pitää vaihtaa kun ehtii, edellisestä vaihdosta 12tkm, itse olen aina vaihtanut kympin välein, min-max merkkien puolivälissä oli kuitenkin vielä öljytaso, samaten kuin jäähdytysneste.
Vikaakin toki löytyy, onhan se Fiat.. Takalasinpyyhkijä ei nimittäin toimi