Onkos Ladakerhossa muita rc-autoilusta kiinnostuneita?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
ladaani_
Lada kerhon jäsen

Onkos Ladakerhossa muita rc-autoilusta kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja ladaani_ »

Itse olen hurahtanut "aikuisiällä" näihin rc-autoihin ja olisi mukava tietää, onko täällä muita, ketkä harrastaa leikkiautoilua. Jos vaikka jokin pienimuotoinen ajosessio onnistuisi joskus, esim. talvella mobiliassa yms. Itsellä on tällähetkellä kolme autoa:
- Tamiya m05 Mini Cooper
- Seben Racing 4wd touring-auto
- Axial scx-10 Trail Honcho

Tuo axiaali on uusin ja tällähetkellä myös koukuttavin hankinta. Mukava ryllätä metsässä autolla, mikä ei heti ala renkkaamaan, kun ajaa kattoa myöten veteen :). Kyseessä siis rc-crawler eli metsämönkijä.

Infotkaa vaikka tähän topicciin, jos ajelut kiinnostaisi jossain Tampereen lähiseudulla. Itse asun Lempäälässä ja ainakin hyviä crawleri reittejä täällä on vaikka muille jakaa.
Käyttisprojekti: Samara -96 1500i 3d
Ikuisuusprojekti: Lada 1200L -89

antti.eeva@elisanet.fi
http://www.youtube.com/watch?v=HcddVKbg ... re=related
b00ster_

Re: Onkos Ladakerhossa muita rc-autoilusta kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja b00ster_ »

Minulta löytyy joku "vanhempi" sähkö kyosho, tässä vuoden verran miettiny että pitäis laitaa se taas kuntoon, mahtaako edes rikki olla? :D Jos sen kunnostamisen ottais tässä vaikka työn alle! Niin pääsisi kilpailemaan ;)
jaasu

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Itse oon kiinnostunu RC drift autoista,itellä tommonen ae86 korolla sähköautona. mukava parketti lattialla nakella luisua omalla "radalla" kavereiden kans tulee ajettua aika ajoja piku päissää :D
autoton.. vielä
Tane

Viesti Kirjoittaja Tane »

Kiinostusta on ainakin ollut, muutama vuosi sitten oli Hpi: Savage x, joka oli monsteri polttomoottorilla ja nelivedolla.
Mukava auto ja yllättävän kestävä. Tällä tuli ajettua noin 5 galloonaa kunnes myin eteenpäin.
Tilalle tuli Traxxasin E-Maxx harjattomalla tekniikalla. Tämäkin oli savagen kokoinen, ja monteri 4vedolla mutta sähkö tekniikalla.
Oli mukava kampe ja tykkäsin ehkä tästä enemmän, mutta osia meni kummasti enemmän maxxissa kun savagessa.. mutta ehkä siinä oli potkuakin enemmän ku oli harjattomat vehkeet ja 4s Li-Po akut :)
Nyt on kuitenkin maxxikin myyty, ja tilalle ei oo toistaseksi ainakaan tulossa mitää rc-autoa, vaikka välillä mieli tekis :D

Ehkä joskus harrastus jatkuu :D
ladaani_
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja ladaani_ »

Nyt on kalusto täälläkin aihtunut. Mini ja Axiali lähti ja tilalle tullut tämä: http://www.smoosmoo.com/wp/autot/nutech-thunderbolt-2/ . Koneena on kylläkin 29cc ja alusta on leveämpi.
Käyttisprojekti: Samara -96 1500i 3d
Ikuisuusprojekti: Lada 1200L -89

antti.eeva@elisanet.fi
http://www.youtube.com/watch?v=HcddVKbg ... re=related
Lehtila

Viesti Kirjoittaja Lehtila »

Täältä löytyy Axial Honcho pikkusen modailtuna ja Jeep Wranglerin kopalla.
Myös Traxxas Slash 4x4 Platinum harjattomalla sekä joitain muita rc-autoja.

Lisäksi vino pino rc-lentokoneita.
VPN83

Viesti Kirjoittaja VPN83 »

Täällä kanssa yksi RC hullu...

Kalustoa löytyy vaikka ja mitä (osa ikuisuusprojekteja/varaosia, ja osa jopa käytössä...)

Eli omaa kalustoani:

- Axial SCX10 Honcho (teippisarjalla Toyota Tacomaksi "tuunattu" RC4WD:n valkoisilla "mangelsseilla" ja 1.55" baja Claw kumeilla).
- Tamiya Ford F-350 "High-Lift" RC4WD:n valkoisilla "mangellseilla" ja 1.55" Mud Slinger kumeilla
- FG Offroad Beetlen/Monsterin sekasikiö... (mittakaava: 1:6) 26cc 2t bensakoneella/FG:n tehopillillä sekä Malossin alipaine hässäkällä + alumiini/teräs vahvistukset.
- Tamiya TT-01D Drifteri Nissan Skyline kopalla ( kopassa on jäljellä 50% orggis koppaa sekä 50% kaljatölkin kappaleita, kuumaliimaa ja jeesusteipillä korjailtua osuutta)...
- Hpi Wheely king 4x4 monsteri Bounty huntterin kopalla (tarkoitus laittaa akselivälin pidennyskitti ja Grave Diggerin koppa)

Projekteja/ei tekniikkaa kiinni:

- Traxxass Slash 2wd (menetti tekniikkansa tuolle Wheely Kingille)
- Tamiya The Frog (uusinta painos, mutta nätisi koottu ja lähes ajamaton = koriste)
- Kyosho Sand Skipper (ajettu, kulunut ja osittain hajonnut, mutta onpahan samaa vuosikertaa kuin meikäläinen eli 1983)...

Itse olen tykästynyt noihin EZrunin kiinalaisiin harjattomiin nopareihin/motteihin (halpoja ja kestäviä)...
Lehtila

Viesti Kirjoittaja Lehtila »

Mulla myös nelkku-Slashissa kiinan nopari. Moottori tars kesäksi ostaa siihen. Aikaisemmin ollut takaveto-Slash harjattomalla sekä yksi neliveto. Tämä uusin on Platinum-versio jossa alumiinikilkkeitä sekä muuta ekstraosaa.
VPN83

Viesti Kirjoittaja VPN83 »

Löytyi tuota interweppiä selaillessa sitten viimeisen päälle tyylikäs RC-auton kori:

http://www.sylkamodell.hu/Lada-VFTS-1-1 ... 190mm.html

Ja jos ymmärsin oikein, niin tuo 5500 Ft (jos kyseessä on olettamani Unkarin valuuttaa) tekisi vain n. 19e + rahdit...

Harmi vain että ymmärrykseni ko. kielestä jää tähän, joten noiden rahtien hinnasta ei ole mitään tietoa.
Vastaa Viestiin