Ehdotuksia ja idoita ladaboardin kehittämiseen???
Ehdotuksia ja idoita ladaboardin kehittämiseen???
Kertokaahan onko jotain mitä pitäis muuttaa/lisätä??
Pitäisikö tehdä esim. joku uusi aiheryhmä, muuttaa jotain vanhaa?
Huumori osaston olen lisännyt jälkeenpäin... (wellulla ei sitä ollut)
Mitään ihme modeja en ladaboardille asentele sen takia että phpbb versioiden päivitys sujuu ongelmitta, mutta aiheisiin ja ryhmiin voidaan tehdä korjauksia ja muutoksia jos on tarvetta.
Pitäisikö tehdä esim. joku uusi aiheryhmä, muuttaa jotain vanhaa?
Huumori osaston olen lisännyt jälkeenpäin... (wellulla ei sitä ollut)
Mitään ihme modeja en ladaboardille asentele sen takia että phpbb versioiden päivitys sujuu ongelmitta, mutta aiheisiin ja ryhmiin voidaan tehdä korjauksia ja muutoksia jos on tarvetta.
-
- Viesti:
voorumi
Tää on ihan hyvä näin.
Ei varmaan kannata rönsyillä liikaa. Eiköhän noissa ryhmissä saa sanansa sanottua.
Joten jatkettaisko ihan samaan malliin vaan

Ei varmaan kannata rönsyillä liikaa. Eiköhän noissa ryhmissä saa sanansa sanottua.
Joten jatkettaisko ihan samaan malliin vaan

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Lada-Jussi
hmmm
ehkä enemmän ohjaavat tekstit tonne etusivun valikkoon, ainakin volga clubin foorumissa on enempi selvityksiä mitä kirjoittaa ja minne.
itse ainakin käsittäisin että yleistä olisi yleisiä ladaan liittyviä juttuja uutisia yms, jotka ei ole viritystä, kokemusta tai teknistä...
usein yleistä ja sekalaista ryhmien aiheistuksessa ilmenee hajontaa, olisko sekalaista enemmän muita juttuja kuin Ladaan liittyviä, yleisissä taas Lada juttuja. joskus samaa asiaa käsitellään eri aiheena sekalaisissa ja yleistä osiossa. muuten jaottelu on aika hyvä.
itse ainakin käsittäisin että yleistä olisi yleisiä ladaan liittyviä juttuja uutisia yms, jotka ei ole viritystä, kokemusta tai teknistä...
usein yleistä ja sekalaista ryhmien aiheistuksessa ilmenee hajontaa, olisko sekalaista enemmän muita juttuja kuin Ladaan liittyviä, yleisissä taas Lada juttuja. joskus samaa asiaa käsitellään eri aiheena sekalaisissa ja yleistä osiossa. muuten jaottelu on aika hyvä.

Re: hmmm
Saa laittaa mallit uusista tekstistä...Lada-Jussi kirjoitti:ehkä enemmän ohjaavat tekstit tonne etusivun valikkoon, ainakin volga clubin foorumissa on enempi selvityksiä mitä kirjoittaa ja minne.

No tällänen ehotukseks että jos vaikka lisää näitä ulkoasu väri vaihtoehtoja. Eli mitä nää nyt olikaan hienommalta nimeltä. Sivusto tyyli tjtn....
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- Mosse-Aksu
Vai ikää. No juu, mutta täällä on niin aktiivinen käyttäjäkunta, että yhden päivän aikana tulee aikamoinen määrä uusia keskusteluja. Joku aihe voi viikossakin jäädä kausas. Senkin takia tuo puoltaisi paikkaansa.Boris kirjoitti:Tota nopeat osiota tarvitaan kait aika harvoin.
Muuten kaikki tuntuu olevan ihan kohillaan, ei mitään valittamista.
Haun käytöstä voisi laittaa opastusta johonkin, kun se on monilta hukassa. Tällä foorumilla on jo sen verran ikää, että monia aiheita on puitu jo aikaisemmin.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Valmiiksi tehtyä ei kannata tehdä alusta uudestaan....Misha kirjoitti:FAQ ois kova sana

http://nanno.homeip.net/ladaboard/faq.php
EI EI EI EI EInanno kirjoitti:Valmiiksi tehtyä ei kannata tehdä alusta uudestaan....Misha kirjoitti:FAQ ois kova sana
http://nanno.homeip.net/ladaboard/faq.php
Siis FAQ boordissa usein kysytyistä jutuista höhlä. Esmes "mistä voin ostaa ladan" ja "miksi minulla on lätäkkö pelkääjänpuolen lattialla" jne.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Mosse-Aksu
Sitä myydään Alko nimisissä kaupoissa ja on kuulemma nykyään liian halpaa.nanno kirjoitti:ok rgr.. meikäläiselle pitäs antaa vähän sytytysnestettä niin alkais tuo sytytys pelaamaan paremmin...Misha kirjoitti:
EI EI EI EI EI
Siis FAQ boordissa usein kysytyistä jutuista höhlä. Esmes "mistä voin ostaa ladan" ja "miksi minulla on lätäkkö pelkääjänpuolen lattialla" jne.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone