VIRITTÄJÄT! Mika Salo testaa Ladasi!
Re: VIRITTÄJÄT! Mika Salo testaa Ladasi!
Tuunattu 407 Mosse oli. Ei kertonut aikaisemmin edes olleensa Mossen kyydissä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Ilmeisesti maikkarin tarjoamasta virittäjät sarjasta missä mika salo käy testaileen radalla rakenneltuja autoja.
Ainakaan eka kaudella ei Ladoja näkynyt ja toistaseks en vielä toisella kaudellakaan ole nähnyt että olisi ollut. Ja epäilen kyllä ettei olisi tällä kaudellakaan Ladoja testattavana.
Ainakaan eka kaudella ei Ladoja näkynyt ja toistaseks en vielä toisella kaudellakaan ole nähnyt että olisi ollut. Ja epäilen kyllä ettei olisi tällä kaudellakaan Ladoja testattavana.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
No eiköhän niitä tarjokkeja löytyisi. Joku vaan ilmottautumaan!
Sen minkä noita jaksoja seurasin, vaikutti siltä, että eivät alle 30 000 euron autot paljon kiinnosta.
Ekaa kautta tuli katottua. Salo kyllä vaikutti aika nirsolta noiden autojen suhteen. Tönköt vakiorepliikit oli kans ärsyttäviä. Varsinkin se "Moi mä oon Mika" ja "Onks täs autos jotain mitä mun tarvii tietää"
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Mika Salosta jäi itselle parhaana muistona mieleen potkut Toyotalta kesken sopimuksen. Ihmetyttää vieläkin miten niinkin kauan Toyota makso palkkaa siitä lässytyksestä ja kuunteli pelkästään auton huonouksista, jota kehittämään Salo oli siihen hommaan alun alkaen palkattukin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Itse katsoin muutaman jakson, koeajossa oli joku mattamusta pulkkaskooppinenkin auto. Ohjelmaan siis pääsee huonompiakin (vitsinä). Minun mielestäni tökeröin oli fiat abarthin koeajo jonka Salo haukkui ihan lyttyyn, loppu kommenti oli tyyliin että: no jos kaikilla on täläinen nin kai siinä sitten voi kisata... Kyseessä oli kuitenkin rahalla tehty rata-auto. Jotenkin jäi tunne että kun on formulalla ajanut niin kaikkia muita voi dissata.
Joo, tuo Fiiatti oli tosi hyvin tehty kisa-auto ja varmaan kilpailukykyinen luokassaan. Oli vähän epäreilua rinnastaa sitä nykyisiin superautoihin. Myös joitakin tosi hienosti katukäyttöön tuunattuja vehkeitä moitittiin kun ne eivät herraa rataominaisuuksiltaan miellyttäneet.