Mitä Eroa on Lada 110 ja Lada Prioran välillä?, tietysti sisustasta ja auton keulasta huomaa suurimman eron. Sivuprofiililin on saman näköinen, ainakin sedan ja Hb:ssa olisko sama kori? Teknisissä tiedoissa näyttää pituudessa olevan eroa, mutta leveys olisi sama.
Tuo Farmari versio sitten näyttääkin erilaiselta takapään osalta verrattuna 111:seen. Siitä on saatu tehtyä jo fiksun näköinen auto
erot on verrannolliset muutokseen nappiksesta kanttikseen, eli melkolailla samaa tekniikkaa mutta uusissa kuorissa ja vähän kohennetulla varustelulla. perus moottori 21126 on lisäksi vähän tehokkaampi n. 100hv verrattuna 110:ssä käytettyyn 21124 moottoriin jossa noin 90 hv
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
varmaan 21128 moottori, jota jo 110 Ladaan laittoi toi SuperAvto vai mikä se olikaan, joka tehnyt mm. pidennetty Premier malleja, en ole nyt uusimpia seurannut niin tarkkaa, että onko tuo kone jo tullut ihan sarjatuotantoon vaihtoehtoiseksi?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Youtubessa tai ZA ruljomissa nähnyt juttua en hirveen tarkkaan yrittänyt tutkia tietoa. Se voi olla tosiaan niitä premium auton juttuja...ehkä enemmän näkynyt etelä venäjän entisissä valtioissa. 2.0 l lada110 on kyllä Opel juttu.
Siella Premiun autoissa aika hyvan nakoisia koriste osia .Mittariston Muovipuu koristeet ja muut kivat lisavarusteet.
joo se GTi mallin 110 oli Opelin 2,0i 16v ecotec koneella, sitä kai valmisti Lada-tool, tiedä sit missä suhteessa nää kaikki pikkufirmat on itse Avtovaziin, että varmaan ihan rinnastettavissa VAZ-tuotteiksi? Lisäksi PSA Bronto tekee niitä panssaroituja versioita
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Erikois malleja joka lähtöön ja diesel kalina pösön koneella. Jonkun testin katoin takaveto Lada omalla diisselillä ajoivat 120tuhannen testin tai sit 100 testin. Meneevät siellä testeissä autot aika paska kuntoon merkki kuin merkki. Jos ei sinkityt korit.. Eivät maalaile helmoja kesken testin
Ensi viikonloppuna on ehkä minulla mahdollisuus tutustua prioraan tarkemmin. Vaimoni ystävä on tulossa Pietarista kyläilemään.. Se on parivuotta vanha ja väri musta.. Mutta meinaan ottaa tyypitykset jos vain mahdollista. Sittenpähän näen onko priora 110 parempi. Niin kuin on 110 Samaraa parempi. Mutta makuasiat eri asia.
Auton omistaja kyydissä ehkä saa kokeilla.. Auton omistaja Pietarilainen Poliisi. Mutta heidän poliisi jututhan ei päde täällä.. Eihän. Vaikka Suomessa Venäjän mafiakin toimii.. Mutta toivotaan että Poliiseja ei silloin näy... Aikaisemmin ajelin kaverin Venäjän rekkareissa olevaa Volkkaria... Volkkari ja omistaja asui Suomessa. Omistaja asuu enää Suomessa. Mutta kaverilla nyt Suomalaiset Autot ja Kilvet. Mutta ennen ei voinut Venäläinen ihminen ajaa Venäjällä. Suomi kilvissä olevaa autoa. Sitä en muista ostiko kaveri Volkkarin Suomesta.
Tuollaista prioraa olisi ihan kiva itsekin päästä kokeilemaan millaista sitä on ajaa kun jos vaikka joskus saksasta toisi sellaisen
Kerro ihmeessä kokemukset....
lähetäppä koeajoraportti Lada Pravdaan kaikkien luettavaksi ja kuvia tietysti kans
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)