Maskin merkin värit

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
1200L Red

Maskin merkin värit

Viesti Kirjoittaja 1200L Red »

Miten menee värit tuossa purjevene-merkissä?Valkoinen laiva ja punainen ympärys..
Red Angry Bird
1200L Red

Re: Maskin merkin värit

Vastaampa itse vähän.Löysin toisesta ketjusta kuvan jossa vene "krominen" ja tausta punainen.Tuollainenko on alkuperäinen merkki-logo maskissa?Siis tuossa -88 nappiksessa.
Saakohan noita merkkejä vielä edullisesti jostain, vai maalaanko itse jotenkin kyseisillä väreillä?
Red Angry Bird
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Välillä olen onnistunut saamaan "uustuotanto"(Kiinassa valmistettu?) merkkiä, mutta tän hetken Venäjän mallit on musta taustaisia!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Laabani

Viesti Kirjoittaja Laabani »

1200L Red kirjoitti:Vastaampa itse vähän.Löysin toisesta ketjusta kuvan jossa vene "krominen" ja tausta punainen.Tuollainenko on alkuperäinen merkki-logo maskissa?Siis tuossa -88 nappiksessa.
Saakohan noita merkkejä vielä edullisesti jostain, vai maalaanko itse jotenkin kyseisillä väreillä?
Tervehdys Toveri!

Se logo irtoaa sieltä takapuolelta varovasti kampeemalla (tietysti ensteks se 10mm mutteri pois) ja sitten vaan vesiväripensselillä itse näpertelemään haluamansa väriseksi. Näin itse tein ja säästin... :lol: Putsaa se koko muoviläpyskä, eli merkki sitte hyvin ennen maalausta, muuton näkyy kaikki tuhrut läpi... Paatti tosiaan kuuluis olla "krominen" ja tausta punanen. Lykkyä! 8)
1200L Red

Ok.Merkki jo tos irrallaan.Taidan siis putsata ja maalata, koska nyt ei siis ole kellään uusiakaan tarjolla.Ja voihan sen sit uuteen vaihtaa myöhemminkin, kun on ensin ton pilannu :D .
Red Angry Bird
trambler

Viesti Kirjoittaja trambler »

LADA-varaosat tilauksella
Kuva
1200L Red

Kiitos.hommailen värit, ja yritän maalailla.
Red Angry Bird
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Jos ihan tarkkoja ollaan niin eikös -88 mallissa kuitenkin ollut musta pohjainen suorakaiteen mallinen merkki?
1200L Red

En tiä, mut mun merkissä paistaa punainen pikkaisen vielä reunoilla.Ei mustaa lainkaan.
Red Angry Bird
Vastaa Viestiin