Maskin merkin värit
Maskin merkin värit
Miten menee värit tuossa purjevene-merkissä?Valkoinen laiva ja punainen ympärys..
Red Angry Bird
Re: Maskin merkin värit
Vastaampa itse vähän.Löysin toisesta ketjusta kuvan jossa vene "krominen" ja tausta punainen.Tuollainenko on alkuperäinen merkki-logo maskissa?Siis tuossa -88 nappiksessa.
Saakohan noita merkkejä vielä edullisesti jostain, vai maalaanko itse jotenkin kyseisillä väreillä?
Saakohan noita merkkejä vielä edullisesti jostain, vai maalaanko itse jotenkin kyseisillä väreillä?
Red Angry Bird
- toktornivako
Välillä olen onnistunut saamaan "uustuotanto"(Kiinassa valmistettu?) merkkiä, mutta tän hetken Venäjän mallit on musta taustaisia!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Tervehdys Toveri!1200L Red kirjoitti:Vastaampa itse vähän.Löysin toisesta ketjusta kuvan jossa vene "krominen" ja tausta punainen.Tuollainenko on alkuperäinen merkki-logo maskissa?Siis tuossa -88 nappiksessa.
Se logo irtoaa sieltä takapuolelta varovasti kampeemalla (tietysti ensteks se 10mm mutteri pois) ja sitten vaan vesiväripensselillä itse näpertelemään haluamansa väriseksi. Näin itse tein ja säästin...

Ok.Merkki jo tos irrallaan.Taidan siis putsata ja maalata, koska nyt ei siis ole kellään uusiakaan tarjolla.Ja voihan sen sit uuteen vaihtaa myöhemminkin, kun on ensin ton pilannu
.

Red Angry Bird
Jos ihan tarkkoja ollaan niin eikös -88 mallissa kuitenkin ollut musta pohjainen suorakaiteen mallinen merkki?
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
En tiä, mut mun merkissä paistaa punainen pikkaisen vielä reunoilla.Ei mustaa lainkaan.
Red Angry Bird