Heposia laatokkaan

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Harrastelija

Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja Harrastelija »

Morjesta vaan kohtalotoverit... Jotka asiasta paljon tietää niin jeesatkaapa miestä mäessä: mitkä kannet menee mihinkäkin lohkoihin ja missä parhaat hyötysuhteet jatkojalostuksen kannalta?? onko mahdollisuutta käyttää 110-ladan 16v kantta??
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Juu sopii suoraan 8ventiilisen tilalle.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Avatar
pressa
Viestit: 10482
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja pressa »

http://media.riemurasia.net/albumit/m10 ... errari.jpg
Oikean osionkin valitseminen helpottaisi vastaamista: Etuvetoiset, takavetoiset ja nelivetoiset.
Mikäli et tiedä autosi vetotapaa voit kokeilla sen seuraavasti. Aja auto jollekin hiekka kentälle ja pysähdy. Sitten paina kytkin pohjaan ja laita vaihde ykköselle, nosta kierrokset kolmeentonniin ja päästä kytkin nopeasti. Mikäli auton etupyöristä toinen tai molemmat kuopii on se etuvetoinen. Mikäli takapyörät tai vain toinen kuopii on autosi takavetoinen. Saattaa olla mahdollista että toinen etu ja toinen takapyörä kuopii jolloin kyseessä on nelivetoinen. Testin voit suorittaa myös talvella jäällä tai polkeentuneella lumella.
Toivotaan että näillä ohjeilla osaisitte laittaa kysymykset oikeisiin osioihin....
Zapsky
Moderaattori
Viestit: 1238
Liittynyt: 22.1.2012 11:27

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Alkaa oikeasti kiinnostamaan se foorumin rajoittaminen jäsenille :D
Avatar
pikku-maukka
Viestit: 655
Liittynyt: 18.1.2007 20:38
Paikkakunta: Starttila

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja pikku-maukka »

Zapsky kirjoitti:Alkaa oikeasti kiinnostamaan se foorumin rajoittaminen jäsenille :D
no kai jo selvitit että kuuluuko kyseinen kirjoittaja kerhoon???!!!!!!
lada 2104 1700i combi "tatjana"
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
J.Erlandz

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja J.Erlandz »

pressa kirjoitti:http://media.riemurasia.net/albumit/m10 ... errari.jpg
Oikean osionkin valitseminen helpottaisi vastaamista: Etuvetoiset, takavetoiset ja nelivetoiset.
Mikäli et tiedä autosi vetotapaa voit kokeilla sen seuraavasti. Aja auto jollekin hiekka kentälle ja pysähdy. Sitten paina kytkin pohjaan ja laita vaihde ykköselle, nosta kierrokset kolmeentonniin ja päästä kytkin nopeasti. Mikäli auton etupyöristä toinen tai molemmat kuopii on se etuvetoinen. Mikäli takapyörät tai vain toinen kuopii on autosi takavetoinen. Saattaa olla mahdollista että toinen etu ja toinen takapyörä kuopii jolloin kyseessä on nelivetoinen. Testin voit suorittaa myös talvella jäällä tai polkeentuneella lumella.
Toivotaan että näillä ohjeilla osaisitte laittaa kysymykset oikeisiin osioihin....
:) jostain syystä rupesi naurattamaan, vilkas mielikuvitus taitanee olla osa tähän!
:lol:
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Heposia laatokkaan

Viesti Kirjoittaja START »

ja yleinen ahdasmielisyys on syynä siihen että asioita ei osata ottaa huumorilla..
itse kysymykseen: takavedon ja nivan kannet käy ristiin, ei suuria eroja paitsi uusimmissa nivoissa jotka kai kuitenkin käy ristiin vanhojen kanssa
samaran ja 110 koneet ja kannnet käy ristiin. 8v->16v
hyödystä en tiedä, nää nyt ei ole mitään toyotan koneita, mistä mallisarjan kesken voi rakentaa mitä vaan..
himpun perehtymistä perus asiohin, niin osaa jo kysyä jotain älyllistä :wink:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Vastaa Viestiin